Geesten zien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rider1

Re: Geesten zien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:55

Eilieen_ : Een godsdienst is toch een ander verhaal hoor ^^

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:56

Ik geloof in de magie van ons brein :)

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:59

Jazeker, dat is ook een hele andere discussie. Maar bedoel dat ik denk dat godsdiensten ook verzonnen zijn door ((toen) nog) verklaarbare dingen te verklaren :)

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:00

Super interessant om te lezen! :D
Zelf (gelukkig) nog nooit meegemaakt haha, wel een x in een vakantie, dat ik een paar nachten achter elkaar rond 2/3uur 's nachts 'geschraap' over de badkamervloer hoorde. (mijn kamer-->gang-->badkamer, deuren stonden open)
De lampen waren uit, ik kon in de badkamer kijken maar ik zag niets..
Doodsbang was ik haha, nu eigenlijk nogsteeds dat het weer begint :=
De volgende nacht had ik Roxy, onze hond naar mn kamer meegenomen, en ze lag op een matras naast mn bed. Rond dezelfde tijd begon het weer, en roxy hoorde het ook. Ze zat rechtop naar de badkamer te kijken, heel scary. Ze heeft toen de volgende nachten naast mij in bed geslapen haha

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:00

Musies, ik zal nog wat 'verhalen' vertellen.
Een hotelgast foto's had gemaakt en dat een vage vlek te zien was op de plek waar zij een spelend meisje gezien had, ja of dat dan toeval is of niet dat weet niemand maar ik vond het wel bijzonder.

Er was een gedeelte voor de bar van het restaurant wat wij 'de brug' noemden. Dit was een overloop van de lobbie naar de bar waar het meisje vaker gespot werd. Een collega van mij wad een bestelling aan het opnemen bij een jong stel, de vrouw vroeg hem of hij het niet vervelend vond dat een meisje aan zijn broek stond te trekken.. Ik liep toevallig voorbij toen dit gebeurde en dat was best een raar moment.

De vergaderzalen bevinden zich in het oudste gedeelte van het hotel. Dit verhaal is van voor mijn tijd, een collega vertelde mij dat er een klacht was binnengekomen van klanten die kinderen hoorden lachen boven de ruimte waar zij aan het vergaderen waren. Er waren op dat moment geen kinderen in het hotel, echter is de ruimte boven die vergaderruimte vroeger de kinderspeelruimte geweest.

Ja en ga zo maar door, Engeland staat bekend om plekken waar geesten en andere verschijnselen rond zouden dwalen. Sommige verhalen zijn echt sommige niet. Ik weet wel dat in mijn beleving de man met de sigaar en het spelende meisje echt bestaan. Ik hoop alleen wel dat ze rust zullen vinden.

In het algemeen, Wat bertreft zielen/ geesten die kwaad zouden zijn. Ik geloof dat als ze met rust gelaten worden ze niet kwaad zullen zijn/ doen. Wat er gebeurd als ze opgeroepen worden weet ik niet en dat wil ik ook niet weten. Ze zijn er om met rust gelaten te worden. En kunnen mischien een steuntje zijn als wij ze nodig hebben. Ik geloof trouwens ook dat ze zich alleen laten zien aan mensen die daarvoor openstaan. Ik geef aan dat ik heb gevoeld en geroken. Ik heb nooit iets gezien omdat ik daar niet voor open sta.
Ik geloof trouwens wel in orbs, deze zijn in mijn huis (ook in Engeland) ook waargenomen.

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:04

Rider1 schreef:
gohya schreef:
antoinetje
Het paranormale kan zeker heel mooi zijn!
Ik heb zulke verhalen over hotels in Engeland vaker gehoord!

Musiess
Ik kan je voor 1000% garanderen dat deze foto niet bewerkt is.Ik had deze toen gemaakt met mijn mobiel.Ik zweer dit op het graf van me moeder.

SindyKaya
Als je overlijd treed je uit je lichaam,je hebt je lichaam niet meer nodig omdat je de aarde verlaat.Je ziel stijgt op,je ziet een tunnel met heel mooi fel licht,waar je naar toe word getrokken.Soms kan een ziel dit licht niet vinden.Waarom? dat weet ik nog steeds niet,daar ben ik nog steeds niet over uit.

Ik denk dat het komt omdat ze het niet wouden aanvaarden dat ze niet meer leven, niet meer kunnen praten met hun geliefden. Er niet klaar voor waren :)
Zou dit kunnen kloppen?

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:10

Ik heb ook even een vraagje, er stond daarnet iemand met de naam ' GoogleAdsense' lichtpaars gemarkeerd hierop ( vavonder bij gebruikers op dit forum) , ik wou erop klikken, maar het ging niet, wel op de rest. Ik ging zoeken ( 2minuten geleden) en er was niemand te vinden... Creepy :)

* niet fout getypt, want het was gekopieerd

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:13

Rider1, om op je eerste vraag terug te komen, ik heb wel gehoord van geesten/ zielen van mensen die plots uit het leven zijn weggerukt die geen plek kunnen vinden en dus blijven dwalen. Wat ik begrijp is dat deze zoekende zijn, niet weten waar ze heen moeten.

littlegun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:21

De enige die precies kan vertellen hoe het zit met die geesten, is iemand die uit de dood is terug gekeerd.
Niet iemand die schijndood is geweest, maar iemand die uit het graf opstaat.
Dat is dus helemaal niemand, dus niemand weet precies hoe het zit.
Er gaan zoveel verschillende verhalen over geesten maar niemand kan bewijzen hoe het zit.
Net als met godsdienst, je gelooft er in of niet.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:23

Rider1 schreef:
Ik heb ook even een vraagje, er stond daarnet iemand met de naam ' GoogleAdsense' lichtpaars gemarkeerd hierop ( vavonder bij gebruikers op dit forum) , ik wou erop klikken, maar het ging niet, wel op de rest. Ik ging zoeken ( 2minuten geleden) en er was niemand te vinden... Creepy :)

* niet fout getypt, want het was gekopieerd

is niet creepy xD soort van "user" voor cookies ofzo, geen idee. iig niet iets met profiel :)

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:26

Maar waarom stond het dan niet gewoon bij ' ... bezoekers ' ? Hahaha :)

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:27

NU WEER! Googlebot noemt 'het'

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:27

Rider1 schreef:
NU WEER! Googlebot noemt 'het'

Nu Baidu

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:28

Laten we het zo zeggen, niks engs aan ;) kan enkel het technische gebeuren niet uitleggen. Zou oa te maken kunnen hebben met de banners ofzo, geen idee.

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:29

Hahahaha oke ;)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:29

Hee ik zat te denken, een keer midden in nacht, voelde opeen een klap op mijn hoofd. Ik schrok wakker, maar er was geen knuffel Of iets anders op mijn hoofd gevallen.

Was dit dan een kwade geest oid?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:31

eclair98 schreef:
Hee ik zat te denken, een keer midden in nacht, voelde opeen een klap op mijn hoofd. Ik schrok wakker, maar er was geen knuffel Of iets anders op mijn hoofd gevallen.

Dat kan ik zo niet zeggen.. Voelde je er ook pijn bij ? Gebeurde er nog meer dingen die nacht ? Hoe labg is het geleden?

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:32

eclair98 schreef:

Niet perse, het kan ook gewoon iets zijn dat iets probeelde duidelijk te maken/te communiceren.

littlegun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:32

Eclair, dat klinkt meer als een nachtmerrie of zo.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:33

Ja indd

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:34

eclair98 schreef:

Nachtmerries kunnen ook levensecht zijn ;)

littlegun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:34

Ja, nachtmerries zijn vreselijk eng, maar dan zijn het nog geen klopgeesten die op je hoofd gaan slaan.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:35

Nee hoor, ik had daarna hoofdpijn en ik voelde het echt als pijn.q

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:36

littlegun schreef:
Ja, nachtmerries zijn vreselijk eng, maar dan zijn het nog geen klopgeesten die op je hoofd gaan slaan.

:=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:36

Gewoon een nachtmerrie. Bijna alle "verschijningen" die gezien worden vanuit of rondom bed zijn gelinkt aan slaapverlamming of nachtmerries heb ik ergens gelezen :)
Hoofdpijn hebben kan ook gewoon vanwege een heftige droom. Ik ben wel eens jankend en gillend wakker geworden, hoe levensecht het ook is, je moet je niet laten misleiden