Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rider1 schreef:gohya schreef:antoinetje
Het paranormale kan zeker heel mooi zijn!
Ik heb zulke verhalen over hotels in Engeland vaker gehoord!
Musiess
Ik kan je voor 1000% garanderen dat deze foto niet bewerkt is.Ik had deze toen gemaakt met mijn mobiel.Ik zweer dit op het graf van me moeder.
SindyKaya
Als je overlijd treed je uit je lichaam,je hebt je lichaam niet meer nodig omdat je de aarde verlaat.Je ziel stijgt op,je ziet een tunnel met heel mooi fel licht,waar je naar toe word getrokken.Soms kan een ziel dit licht niet vinden.Waarom? dat weet ik nog steeds niet,daar ben ik nog steeds niet over uit.
Ik denk dat het komt omdat ze het niet wouden aanvaarden dat ze niet meer leven, niet meer kunnen praten met hun geliefden. Er niet klaar voor waren
Zou dit kunnen kloppen?

Rider1 schreef:Ik heb ook even een vraagje, er stond daarnet iemand met de naam ' GoogleAdsense' lichtpaars gemarkeerd hierop ( vavonder bij gebruikers op dit forum) , ik wou erop klikken, maar het ging niet, wel op de rest. Ik ging zoeken ( 2minuten geleden) en er was niemand te vinden... Creepy
* niet fout getypt, want het was gekopieerd
eclair98 schreef:Hee ik zat te denken, een keer midden in nacht, voelde opeen een klap op mijn hoofd. Ik schrok wakker, maar er was geen knuffel Of iets anders op mijn hoofd gevallen.
Was dit dan een kwade geest oid?
eclair98 schreef:Hee ik zat te denken, een keer midden in nacht, voelde opeen een klap op mijn hoofd. Ik schrok wakker, maar er was geen knuffel Of iets anders op mijn hoofd gevallen.
Was dit dan een kwade geest oid?