Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(onzin natuurlijk maar ik was toen nog klein)

miss_lizje schreef:Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben, in hoe vere word men niet stiekem leger gehaald dan de bedoeling zou kunnen zijn?
Ik bedoel maar, ik ken iemand die haar longen, lever, nieren afstaat maar niet haar hart. Zij geloofd dat haar hart de motor van haar leven was, en als haar leven stopt moet hij ook mee de grond in.
Maar in hoe vere weet men zeker dat haar hart toch niet stiekem uit word gehaald. Ik bedoel maar, nabestanden zien vaak tot nooit wat er uit gehaald word, en als het lichaam terug word gegeven kan je ook niet meer zien wat eruit is gehaald.
. Mijn moeder werkt in de dialyse en zo van jongs af aan al meegekregen hoe dat gaat. Kan me dan ook geen andere keuze voorstellen
.
jasz schreef:Jorienn schreef:Ja ik ben donor. Ze mogen alles hebben behalve mijn hoornvliezen en huid. Vind dat gewoon geen fijn idee.
hoezo is dat niet fijn dan? want als ze alles behalve dat hebben, blijft er niet veel van je over.
Ik denk zelfs vrij weinig. Omdat ik het dus geen fijn idee vind. Ekeif96 schreef:dollyspikkel schreef:Ik woon in België en ben dus automatisch donor (enkele weken geleden ben ik ook voor de eerste keer bloed gaan doneren). Ze mogen al mijn organen gebruiken, of zelfs mijn lichaam na overlijden gebruiken in functie van de wetenschap.
Dus jij zal niet worden begraven/gecremeerd?