Zit op normaal gewicht nu
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zit op normaal gewicht nu

EN dat helpt heel veel.
Met elk willekeurig eetschema kan je enorm eetgestoord zijn, vergis je daar niet in. Van niets eten tot enorme vreetbuien tot alles er tussenin. Ik zou je een eetschema kunnen laten zien waarvan jij waarschijnlijk zegt 'oh, dat is gezond, ziet er netjes uit!', en dat komt van iemand die héél ernstig eetgestoord is. 

Als ik op school zit, dan voel ik me dik. En mensen uit mijn klas ( jongens en meiden, en de jongen waar ik op ben) willen dan met me gaan zwemmen. Maar dat durf ik eigenlijk niet.

JasmijnJoy schreef:Ja, mijn vriendin weet wel veel. Bijna alles.
Maar ik ben nooit zo. Ik houdt liever alles in me. Anders ben je zo'n aandachtstrekker. En ik ben met veel van dat soort meisjes opgegroeid. En ik blijf maar denken. Eigenlijk heb ik helemaal niets. EN stel ik me gewoon aan.
En ik houdt niet van aandacht.
Maar over dat gewicht heb e gelijk, ik heb ook nagedacht. Ik wil ene plat buikje. En als ik eet wat ik wil.Dan kom ik denk ik veel meer aan. Ik houd me nu aan mijn schema. En dat zwemmen weet ik echt niet. En wat ik zou moeten ontwijken weet ik niet, misschien ben ik wel heel erg onzeker over mezelf. Maar wil ik dat niet etc.

En dat probleem met je ouders. Here the same --" Maar bij jou is het serieus. Dus neem er gewoon de tijd voor, en ga rond de tafel zitten.En leg het makkelijk en rustig uit. Ik duim voor je!

Kan in ieder geval weer normaal rechtop zitten, haha.