amoj schreef:Hihi, ik vind dat juist lekker![]()
Soms als ik bij de koeien ben geweest douche ik me expres niet, omdat ik de geur zo lekker vind
Meen je dat?
En ga je dan zo naar je werk? ik hoop t niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.. Gadver

. Komt dus qua waterverbruik op hetzelfde neer. amoj schreef:Gentlegiant schreef:
Meen je dat?
Mijn werk is bij de koeien, dus dat maakt niet uit!
amoj schreef:Gentlegiant schreef:
Meen je dat?
Mijn werk is bij de koeien, dus dat maakt niet uit!
. Yv_ schreef:Dan meurt je bed dus ook naar koe? Of dat vind je dan ook lekker?
Gadverredamme, dit is echt het smerigste dat ik ooit gehoord heb.
_Tara_ schreef:Dat vind ik toch wel wat kort door de bocht, om te zeggen dat amoj vies is. Ik kan me nog herinneren dat, toen ik op de basisschool zat, een vriendin van me altijd naar boerderij/koe rook. Zij woonde dan ook op een boerderij. Een andere vriendin rook altijd naar boerderij/paard, zij hadden thuis varkens en paarden. Dat kwam echt niet doordat ze onhygiënisch waren ofzo hoor

Rienn schreef:Dat je haar vet wordt omdat je het elke dag wast klopt, maar er zijn mensen die wel elke dag haar haren moeten wassen. Ik ben daar één van. Zelfs mijn kapster adviseerde mij om het gewoon elke dag te wassen. Mijn haar word na 1 dag niet wassen al zo vreselijk vet. En het is geen kwestie van doorzetten of er aan wennen.
Anc schreef:Ik zeg niet dat ze vies is, ik zeg alleen dat ik dat vies vind
En eerlijk is eerlijk, ik persoonlijk vind het niet heel hygienisch om na een dag hard werken, je in het zweet te werken, dieren en alle geurtjes, uitwerpselen, kwijl, etc. wat daar nou eenmaal bij komt kijken en dan zonder je te douchen of in ieder geval op te frissen in je schone bed te duiken (of iets anders te gaan doen).
amoj schreef:_Tara_ schreef:Dat vind ik toch wel wat kort door de bocht, om te zeggen dat amoj vies is. Ik kan me nog herinneren dat, toen ik op de basisschool zat, een vriendin van me altijd naar boerderij/koe rook. Zij woonde dan ook op een boerderij. Een andere vriendin rook altijd naar boerderij/paard, zij hadden thuis varkens en paarden. Dat kwam echt niet doordat ze onhygiënisch waren ofzo hoor
Precies. Zelfs als ik me douche kun je het nog ruiken, vooral mijn handen.
En dan sta ik een kwartier onder de douche, en ja, ik gebruik douchegel.
Zoals ik al zei mag ik me gewoon niet elke dag douchen, is trouwens ook helemaal niet goed voor je huid als je je elke dag douchte.
Anc schreef:Ik zeg niet dat ze vies is, ik zeg alleen dat ik dat vies vind
En eerlijk is eerlijk, ik persoonlijk vind het niet heel hygienisch om na een dag hard werken, je in het zweet te werken, dieren en alle geurtjes, uitwerpselen, kwijl, etc. wat daar nou eenmaal bij komt kijken en dan zonder je te douchen of in ieder geval op te frissen in je schone bed te duiken (of iets anders te gaan doen).