Ripped in 30 van Jillian Michaels. Doe je ook mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 18:08

Bedankt voor de link Cemlys :)

@ phor: En toen ik helemaal uitgeteld mijn laatste sprong van de plankjacks deed, aldus mijn vriend, die daarvoor in uiterst stilzwijgen zijn les studeerde: 'HEE ZIJ DEDEN NOG EEN SPRONG TOEN JIJ AL STILSTOND!'

Hmm >;)

Volgende keer zal ik extra opletten bij het begin van de abs, ik heb dan ook 0,0 lichaamscoordinatie...
Overigens vond ik het een beetje vreemd toen Jillian dat nieuwe meisje voorstelde en er naar gromde/blafte... maar verder was ze wel grappig

Anne_Baukje

Re: Ripped in 30 van Jillian Michaels. Doe je ook mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 18:19

Klopt het dat je met 6 weeks 6 pack heel veel spierpijn in je rug kan krijgen? Of heb ik iets verkeerds gedaan? :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 18:19

Lekker zo'n vriend _O- Wilde je 'm niet even voor z'n snufferd meppen? O:)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 18:22

@babe: daar heb ik tot nu toe nooit last gehad. Ben er wel pas mee begonnen zo rond level 3 van de shred ergens, eerder naar het einde toe zelfs. En door ook eerst wat yoga sessies te doen waren mijn rug en buikspieren een pietsiebeetje getraind, weet niet of dat er iets mee te maken heeft? In elk geval heb ik nog geen moment last van mijn rug gehad, dus best uitkijken dat je je niet blesseert :(:)

@phor: volmondig JA! Mocht hij even blij zijn dat ik daar écht geen energie meer voor had, ik kon zelfs geen grom meer uitbrengen -O-

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:17

Haha Brishies fijn he zo'n toezicht houdende vried! Die van mij ook vandaag toen ik aan t Rippen was: eerste serie push-ups, ik stortte ter aarde na een aantal push-ups. Vriendlief: Heeeeeee, kom op, je moet ook op je knieen die push ups doen! :')

Ik ben wel benieuwd naar level 2 met die planks, maar ik geloof dat ik me ook nog wel even vermaak bij level 1. Trouwens bij de eerste abs van leve 1, dat je gewoon een halve minuut in plank pose moet. Ik zat echt zo van: nou jillian, schiet op en leg die oefening eens uit. Bleek dus dat alleen de plank pose de hele oefening is... :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:27

Oh Laura jij hebt er ook zo één die vanuit rustpositie elke move in de gaten houdt :')
Wees blij met die plankoefening, ik ga helemaal dood in level 2!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:41

Mijn lekkere lunch! Hij was echt goddelijk.

Afbeelding

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:43

Bhriseis schreef:
@ phor: En toen ik helemaal uitgeteld mijn laatste sprong van de plankjacks deed, aldus mijn vriend, die daarvoor in uiterst stilzwijgen zijn les studeerde: 'HEE ZIJ DEDEN NOG EEN SPRONG TOEN JIJ AL STILSTOND!'

Hhahahaha ik moet hier echt heel hard om lachen hahah!

Maargoed ik meld me nu dus voor de echie! Heb me dit weekend schandalig gedragen met eten. En heb het gevoel al het resultaat te niet te hebben gedaan, maar dat zal wel meevallen denk ik. Maar nu ben ik gewoon echt opgeblazen.

Zin om morgen te beginnen met ripped!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:48

Ohh ziet er lekker uit CCCC!

Loes go for it! :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 19:56

Heb overigens wel zo hard staan hossen dat ik onwijze spierpijn in mijn buik en billen heb haha! Ik dacht dat ik toch wel beetje fitter was na Shred. Of ik heb gewoon kei goed staan hossen :P! Heerlijk!

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:12

@Bhriseis, dankje voor je reactie. Ik denk dat ik toch wat voorzichtiger moet gaan doen. Al had ik wel het idee dat ik de oefeningen correct uitvoerde.
@CCCCC, dat ziet er heerlijk uit!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 20:15

Ik kom bij je eten, C :9

Edit: Ik zat me net te bedenken dat alle griepjes, etc aan mij voorbij gaan sinds ik (bijna) elke dag sport en veel meer groenten en fruit eet. Normaal gesproken steekt iedereen me constant aan, maar ik heb nu al 3 verschillende griepjes én een buikgriep getrotseerd :D Even afkloppen zodat dat ook zo blijft O:)
Laatst bijgewerkt door Grapjasjes12 op 10-02-13 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:17

Loes, vanaf morgen er gewoon weer hard tegenaan. Wij slepen je er doorheen!

Iedereen mag komen hoor, heb nog over! Morgen maar wat meenemen naar stage, eens kijken hoe mijn mannelijke collega's reageren :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:23

@babe: Succes nog!

@ CCCCC: Mmm dat ziet er idd heel lekker uit :Y)

@Loes: nee hoor, die cm's en vetjes zijn er heus niet bij van een weekendje uit de bol gaan :(:) Kon je lichaam alle ongezonds goed aan? Even heel erg valsspelen geeft mij de dagen nadien wel de moed weer gezond te gaan eten, het geeft meteen goede motivatie :)

Ik moet bekennen dat ik sinds mijn verjaar-vreetdag enorme honger heb. Ik heb heel de dag reuzehonger, en eens ik gegeten heb heb ik een uurtje later wéér honger. En dan bedoel ik echt dat mijn maag rammelt :\ Ik heb echter nog niet de mogelijkheid gehad me te wegen sinds woensdagochtend (geloof ik), dus ik eet nu wel 1800 kcal (wat sowieso weer iets meer is), maar durf verder niet op de hongeraanvallen in te gaan. Mocht ik morgen afgevallen zijn, dan luister ik natuurlijk met veel plezier naar mijn lichaam :Y)

@ phor: hier hetzelfde! Hout vasthouden, maar sinds de shred hier geen verkoudheden meer én ik ben veeeel minder moe (hiervoor was het dramatisch met mijn vermoeidheid gesteld). En 's avonds val ik als een blok in slaap, wat ik hiervoor ook niet zo goed kon

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:36

Jaa dat heb ik dus ook Brhisel :). Het heeft me weer super nieuwe motivatie gegeven. Nou moet ik eerlijk gezegd bekennen dat hetgeen ik gegeten heb voor veel mensen nog niet eens een ramp zijn haha.

Vrijdag: overdag prima dagje, 's avonds Mac Donalds, 5 tucjes en stuk of 7 wijntjes
Zaterdag: 2 bruine pistoletjes met mager beleg overdag + 2 bakjes chips + als avondeten verse soep met broodje geitenkaas en 3 wijntjes en 's nachts broodje doner kebab (was echt 3 jaar geleden ofzo zulk nachtvoedsel)
Zondag: 2 worstenbroodjes + bakje chippies en als avondeten 2 pistoletjes tomaat, pesto en 30+kaas

*schaamt zich dood*

Maar heb er echt zin in weer lekker gezond terug. Nu heb ik alle slechte dingen weer gehad!

Phor, dat herken ik! Sinds ik erg gezond en ook let op zoveel mogelijk clean heb ik ook het gevoel dat ik heel veel virusjes battle enzo. Maar dat kan ook te maken hebben met mijn stoot antistof die ik vorig jaar ingespoten heb gekregen na een fraaie hondenbeet in de township.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:39

Oh dat is helemaal zo dramatisch niet Loes! Gewoon morgen lekker rippen, en er nieuwe motivatie uitputten! Zo is het tenminste allemaal vol te houden :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:42

Kan gebeuren Loes! Het is maar een keer per jaar carnaval hoor. Je hebt je lichaam iig goed geboost! Nu vol goede moed door :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:43

Dat is waar Corien, goed geboost sowieso :).

Heeft ripped trouwens weer dezelfde cooling down? Ik vind het zooo suf dat dat precies hetelfde is in ieder level enzo. Vind het ook geen top cooling down geloof ik.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:48

Nee, de cooling down is nu staand. Verder komt het wel op hetzelfde neer. Ik stretch altijd zelf alles. Vind die cooling down ook niet fijn inderdaad.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 20:51

Ja precies, doe ik ook :). Heb ook niet het gevoel dat ik bij haar cooling down echt goed stretch.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 21:53

Ik vind de cooling down ook stom, net als die van 30DS. Doe ook altijd mn eigen cooling down.

Loes, ik vind t nog reuze meevallen wat je hebt gegeten. Als ik een 'vreet'dag heb, eet ik echt slechter hoor!

CCCC, je lunch ziet er echt heerlijk uit! Heb je een receptje?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 21:54

Ik doe een snelle versie van de cooling down. Langdurig stretchen zorgt bij mij alleen maar voor blessures.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:10

Ben naast ripped, ook begonnen met 6 weeks 6 pack, die vind ik pittiger dan ripped. Mijn trainer zal trots op me zijn.

Die salade ziet er heerlijk uit CCCC.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 22:13

Ik snap de logica niet zo van twee programma's tegelijk doen. Zit je de rest van de dag alleen maar op je kont ofzo? :))

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:15

Ik doe er alleen een extra als ik écht niets anders doe. Maar dat komt zelden voor.