Zo zie je maar dat het bij iedereen anders ligt haha! Ik kon ook niet alles helemaal volhouden hoor, maar ik was niet zo bezweet en uitgeput als bij de trainingen hiervoor..
Heeft iemand misschien een download link voor mij? Ik wil het ook gaan proberen maar ik heb echt geen conditie enigste wat ik doe zijn de boodschappen en ik maak schoon Maar heb wel uithoudingsvermogen als ik van mijzelf iets MOET dan doe ik het ook dus ik probeer het gewoon
FloortjeR
Geplaatst: 31-01-13 22:58
Ik ga dr ook mee beginnen, Utorrent staat dag en nacht aan om het hele martel programma te downloaden haha! Vriendinnetje van mij heeft het ook gedaan en die heeft er zo'n super strak figuur door gekregen, echt jaloers makend!
Jeej, ik heb dag 5 'pure cario' er alweer opzitten voor vandaag, heerlijk dat ik het nu al gehad heb haha! Het was zwaar, maar heb het redelijk kunnen volhouden Nu omkleden en naar t paardje toe, nog meer inspanning leveren haha! Hoe gaat het bij jullie?
Okee dat ga ik doen! Heb nu de fittest gedaan en die suicidejumps..pff snap heel goed waarom ze die zo noemen!! Dat opdrukken heb ik geprobeerd maar dat kon ik echt niet en om nou te zeggen dat ik het echt leuk vind? NEE maar voel me wel gelijk gezond dus morgen gewoon weer verder
Zat eens te denken het is nu vrijdag en heb de fittest gedaan, dan doe ik morgen ook de fittest, zondag niets, maandag weer fittest ( voor mij is dat echt al zwaar) en dan gewoon het schema volgen. Alleen zie ik het niet zo zitten om mijn eten ook totaal om te gooien. Ik eet zeer ingezond vrat bijna elke dag wel een zak chips leeg en dan een pizza als toetje. dat heb ik al veranderd. En nu ga ik doordeweeks gewoon normaal eten ( dus brood en warm eten) en dan in het weekend mag ik wel wat chips dan zou het bij mij denk ik ook wel werken omdat ik sowieso echt GEEN lichaamsbeweging hebm
Ja klopt maar ik wil echt precies het schema volgen van zondag niets aangezien ik op zondag altijd een kater heb . En ik heb zoveel overgewicht dat het naar mijn idee niet zoveel uitmaakt. Ik wil namelijk ook op zijn minst 20 kilo kwijt. Liever 30 kilo.
M'n bodypump instructeur had het er gister ook over op de sportschool. En toen kwam ik dus dit topic tegen, toevallig
Heb het eens zitten bekijken maar ik ga het niet doen in ieder geval. Mij te zwaar, ik kan amper fatsoenlijk push-ups doen Ik doe sinds eind december 2x in de week Bodypump (de eerste 4 weken 1x) en 1x in de week Total Body Steps op de sportschool en ben al aardig afgevallen en strakker geworden. Wil ook nog even kijken voor de 30 days shred.
Maar ik wil wel graag het topic volgen als dat mag, ben toch benieuwd naar jullie resultaten!
kiki, kan je dan niet beter morgen de pyometric cardio circuit doen. Zondag vrij. Maandag bijvoorbeeld pure cardio en vanaf dinsdag het schema volgen. De workouts zijn namelijk toch wat anders dan de fittest. De fittest is ook om te vergelijken of je vooruit gegaan ben. Althans zo zou ik het doen.
Kiki, als je zo ongezond leeft en zoveel overgewicht hebt dan denk ik dat dit niet het programma voor jou is. No offence, maar ik denk dat je enkels en knien het niet overleven als je met 20 kilo overgewicht steeds erop staat te huppelen. Dan is 30 days shred denk ik bv slimmer. Of beginnen met elke dag gewoon 20 minuten stevig wandelen. Zelf weten natuurlijk, maar het komt mij niet verstandig over zoals ik je nu over je eigen levenswijze hoor praten.
Ik weeg geen 100 kilo ofzo hoor en qua eten ben ik al een aantal weken normaal bezig. Alhoewel..Heb vandaag wel een muffin op en heb verder geen gezondheidsproblemen ofzo. En ik wandel sowieso elke dag wel een uur ofzo heb 2 honden dus ik moet wel
De recoveryweek is te vergelijken met een HSL trein waar je per ongeluk tegenaan loopt! Ik hoop dat het eind van de week beter gaat!
Vreselijk. Veel hetzelfde maar dan errrrruuuug langzaam! Auw Auw Auw!
Maar wel leuk!
Channiiiej
Geplaatst: 04-02-13 12:58
@Zooist: Haha, nou dat duurt voor mij nog even tot ik in de recoveryweek zit! Merk je nou echt al verschil ten opzichte van het begin? Dat het makkelijker gaat, dat je meer spieren hebt, dat je bent afgevallen?
Ik heb gisteren rustdag gehad na mijn 1e week Insanity. Elke zondagavond weeg ik mijzelf, en afgelopen week gewoon 2 kilo afgevallen Dat geeft echt motivatie!
Vandaag gaan we er weer tegenaan, beginnen met week 2; Cardio power & resistance