Ik ben van Dr Organic argan olie shampoo en conditioner overgestapt naar Wella SP Volumize shampoo en Leave in mousse conditioner van dezelfde lijn (beide niet sulfaat en silliconen vrij) en mijn haar heeft weer een stuk meer volume!
Eight
Geplaatst: 17-02-13 15:17
[quote="Sem_"]Ik ben van Dr Organic argan olie shampoo en conditioner overgestapt naar Wella SP Volumize shampoo en Leave in mousse conditioner van dezelfde lijn (beide niet sulfaat en silliconen vrij) en mijn haar heeft weer een stuk meer volume! Nou is argan olie ook echt wel heel erg verzwarend niet geschikt voor alle haartypen, zo ook niet voor de miune haha
Ik heb nu de pure arganolie bij de tuinen gehaald, van dr organic Waarvan ik begin dit topic nog zei dat zware olie niet goed is voor mijn haar, neem ik nu mijn woorden terug, ik gebruik geen zware shampoo en conditioner omdat deze mijn haren wel echt heel plat laten liggen, maar een kleine druppel olie en je haar is zacht en glanst maximaal! Wel echt een aanrader dus ipv een serum die vaak heel veel siliconen bevatten
Argan olie van Dr Organic is helaas niet puur, zitten ook gewoon siliconen in en andere "zooi". Lees maar eens terug in het topic, we dachten dat het puur was maar dat bleek helaas niet zo te zijn.
Ik ben benieuwd hoe het ruikt? Echte pure arganolie ruikt namelijk helemaal niet zo lekker, ben benieuwd of ze zich aan hun 100% puur hebben gehouden.
Eight
Geplaatst: 02-04-13 12:31
Hij ruikt inderdaad totaal niet lekker, een beetje mest-achtig? In ieder geval wel natuurlijk, het is de 100% pure olie die ik heb, die van de bovenstaande afbeelding inderdaad !
Ja klopt! En de geur vervliegt gelukkig erg snel Heb iemand enig idee of de yes to cucumber cremespoeling je haar net zo zacht maakt als de yes to tomatoes variant?
de leave in ? die werkt bij mij erg fijn kwa zacht maken etc, ook heel makkelijk doorkambaar..maar moet het dan wel vaker wassen. Word sneller vet.
Iolanthe
Geplaatst: 01-05-13 11:50
Ik heb mijn haar nu twee maanden zonder shampoo gewassen ( [MW] Haar wassen zonder shampoo! ), maar ik merk wel dat het er nog veel talg in zit. Het ziet er niet vet uit, maar het is lastig om iets mee te doen. Dus wou ik nu op zoek naar "natuurlijke" shampoo. Ik heb wel eens gehoord van olijfzeep, is er iemand hier die dat gebruikt? En Argan lijkt hier ook wel vaak terug te keren...
Eight
Geplaatst: 19-06-13 11:37
Nee sorry nog nooit geprobeerd.. Is dat zeep in een zeepbar of gewoon vloeibaar?
Maris
Geplaatst: 19-06-13 11:44
Ja, ik gebruik olijfzeep om mijn haar te wassen. Ik gebruik alepppozeep, gewoon een blok zeep dus. Gaat er super goed mee.
Weten jullie ook een soort gel of wax op natuurlijke basis ?
Iolanthe
Geplaatst: 19-06-13 13:00
Wat is het verschil dan tussen olijfzeep en aleppozeep?
Bunga: zeep in een blok, dus een zeepbar
edit: Ik gebruik nu trouwens Afrikaanse-lava-shampoo van Urtekram, erg goed!
Maris
Geplaatst: 19-06-13 15:27
Aleppozeep is olijfolie zeep, vaak met de hand gemaakt . er zit ook een deel laurierolie in.
Sonja_vR
Geplaatst: 30-06-13 19:37
ik heb nu voor het eerst van dr organic de kokos shampoo en conditioner gebruikt...haar heeft er nog nooit zo goed uitgezien en aangevoeld. in de punten een druppel arganolie en gaan. heb opeens weer hoop dat het nog een stukje langer kan worden
de argan versie haal ik bij een volgende aanbieding ook maar eens.