Lithya schreef:Die spuiten hoef je bijna niet te voelen
De prikken vallen inderdaad vreselijk mee..
De eerste vernam ik niet eens, maar die in het gehemelte voelde ik wel.. Die was wat vervelend, maar het is maar even...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lithya schreef:Jildau schreef:Hoe dan? Bij mij was het snijden en trekken.
Dan was deze vast niet gewoon volledig doorgebroken, zonder enige gebreken?
Jurrian1993 schreef:ooh ik wordt niet blij van dit topic.
Mag 9 jan ook 2 verstandkiezen laten trekken bij de KC. Ben alleen als de dood.
Ook een tandartsen fobie, gelukkig sinds kort wel een fijne tandarts(die zowaar mn gaatjes kan vullen).
hoe gaat het precies(ongeveer) in zijn werk? Wil alles graag van te voren weten, dan valt het achteraf meestal mee
Lithya schreef:Jurrian1993 schreef:ooh ik wordt niet blij van dit topic.
Mag 9 jan ook 2 verstandkiezen laten trekken bij de KC. Ben alleen als de dood.
Ook een tandartsen fobie, gelukkig sinds kort wel een fijne tandarts(die zowaar mn gaatjes kan vullen).
hoe gaat het precies(ongeveer) in zijn werk? Wil alles graag van te voren weten, dan valt het achteraf meestal mee
Niet hier vragen, maar aan de kaakchirurg of de assistente. Als je zelf iets ondergaat is het (veelal) anders dan de werkelijkheid.
Vond de 'operatie' zelf niet eng, alleen de nasmaak is erg vies. De verdoving zit er zo in maar is gewoon even heel ff pijnlijk.
..
dressagelady schreef:Tandpasta erop heeft echt 0,0 nut. Waar heb je mee gegorgeld? Je kunt ook even een schep zout in een glas water doen en daar goed mee spoelen als je geen spoelmiddel van je tandarts hebt meegekregen
Ellen_1990 schreef:De verdoving in je gehemelte voel je inderdaad meer als in je kaak...
SummerLess schreef:dit komt omdat het tandvlees strakker tegen je gehemelte aanligt dat bij je kaak aan de wangzijde.
het wordt onderdruk uitelkaar gedrukt en dat geeft de pijn want het rekt niet zo mee als je slijmvlies aan je wangzijde
maar ik durf echt niet.. heb gezegd dat ik het niet doe totdat ik er veel last van ga krijgen.. brr heb echt nare ervaringen met de tandartsen Citaat:Mijn verstandskiezen komen nu ook door en tot nu toe heb ik op een soort van vervelende hoofdpijn geen last gehadMaar laatste kies is nu ook aan het doorkomen en mijn wangen zijn aan de binnenkant helemaal kapot bij die laatste kies. Waarschijnlijk bijt ik continue op mijn wang denk ik. Maar als ik dan in de spiegel kijk, en ik zet mijn tanden op elkaar zit mijn wang er niet tussen (snappen jullie het nog?
).. Dus ik denk dat dit snachts gebeurd in mijn slaap.
Heeft iemand dit ook gehad?? En zijn jullie per direct naar de tandarts gegaan??
fresley schreef:Mijn verstandskiezen komen nu ook door en tot nu toe heb ik op een soort van vervelende hoofdpijn geen last gehadMaar laatste kies is nu ook aan het doorkomen en mijn wangen zijn aan de binnenkant helemaal kapot bij die laatste kies. Waarschijnlijk bijt ik continue op mijn wang denk ik. Maar als ik dan in de spiegel kijk, en ik zet mijn tanden op elkaar zit mijn wang er niet tussen (snappen jullie het nog?
).. Dus ik denk dat dit snachts gebeurd in mijn slaap.
Heeft iemand dit ook gehad?? En zijn jullie per direct naar de tandarts gegaan??