EINDELIJK op mijn streefgewicht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:35

Wauw! Meer kan ik niet zeggen...

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:36

Wat een geweldig resultaat! Ik heb heel veel respect voor je doorzettignsvermogen! Super, zeg. :) Wat een mega prestatie.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:36

Wat een verschil! Respect hoor!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:44

En nu denk ik het moeilijkste namelijk op dit gewicht blijven. Mijn eigen ervaring is dat afvallen wel gaat, het begin is moeilijk maar dan kom je in een soort kick omdat het zo motiveert dat je afvalt, dan blijf je doorgaan. Maar dan ben je het op goede gewicht en dan? Dan is het moeilijk om die levenstijl vol te blijven houden vond ik zelf. Je valt zo snel weer in de oude gewoontes, het bewuste jojo-en.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:45

Wat heb ik veel respect voor je, ik probeer nog 20 kg kwijt te raken en ben nu alweer 3 kg verder en ga er volledig voor maar soms ga je door diepe dalen en dan is eten toch wel heel aantrekkelijk.

Nogmaals ontzettend veel respect :j

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:46

Wouzers! _/-\o_ Meid, voor jou mogen ze wel tig pauwen kaalplukken en die veren bij jou plaatsen. Wat een geweldige prestatie! En wat een verschil zeg in je foto's ook. Erg mooi om te zien.

En als jij het kan, dan kan ik de laatste tien kilo ook nog wel. :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:47

Suzanne F. schreef:
En nu denk ik het moeilijkste namelijk op dit gewicht blijven. Mijn eigen ervaring is dat afvallen wel gaat, het begin is moeilijk maar dan kom je in een soort kick omdat het zo motiveert dat je afvalt, dan blijf je doorgaan. Maar dan ben je het op goede gewicht en dan? Dan is het moeilijk om die levenstijl vol te blijven houden vond ik zelf. Je valt zo snel weer in de oude gewoontes, het bewuste jojo-en.

Als je zoveel bent afgevallen hoef je alleen nog maar dat patroon aan te houden. Veel afvallen zul je dan niet meer namelijk. En na twee en een half jaar zit dat patroon er wel in :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:49

_O_ Die foto's! Een heel ander mens...
Echt ontzettend veel respect dat jij de knop zo hebt kunnen omzetten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 11:52

@mbkaatje, ik mag volgend jaar juni een nieuwe ID, dus ik denk dat ik dat afwacht. Wist eigenlijk niet dat je hiervoor uberhaupt een nieuwe ID kan aanvragen?

@Pentax, dat gaat inderdaad moeilijk worden omdat ik nu zo in dat ritme zit. Het los durven laten is het moeilijkste. Sowieso blijf ik wel sporten, want dat is qua conditie gewoon heel goed en ik merk dat ik echt m'n energie af en toe kwijt moet, maar ik ben daar ook al mee geminderd. Ik durf het strenge eetpatroon ook steeds meer los te laten en eet op verjaardagen ook gewoon taart en in de bioscoop zit ik ook aan de popcorn etc. Ik begin er nu steeds meer vertrouwen in te hebben dat ik niet meteen weer flink aankom, zolang ik niet teveel eet tot ik helemaal vol zit en erbij blijf sporten. Op die manier hoop ik dat het allemaal geleidelijk blijft gaan.

Edit: wat phormicola dus in principe zegt: dat patroon heb ik al te pakken en nu is het een kwestie van vasthouden en niet meer loslaten, al ben ik echt niet meer zo enorm streng voor mezelf hoor! En ik heb ook jojo buien gehad wanneer ik me slap voelde. Dat was een teken dat m'n lichaam even op adem moest komen en m'n spieren kracht nodig hadden. Het is vooral een kwestie van discipline en goed naar je lichaam luisteren :j

Cindequil

Re: EINDELIJK op mijn streefgewicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 11:54

Wat voor sporten doe je precies? Gewoon naar de sportschool?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 12:04

Nee, naar de sportschool durfde ik niet, te confronterend denk ik.
Ik had een hometrainer waar ik een aantal keer per dag een kwartier op ging (langer gaat niet ivm m'n longen). Die hometrainer is inmiddels versleten en nu heb ik een crosstrainer. Die is wat fijner want dan train je naast je beenspieren ook je buikspieren, bilspieren en armspieren, en dat zijn net de probleemgebieden bij mij :P

Ideaal! Gewoon voor de tv zetten en gaan! Daarnaast loop ik iedere dag nog een uurtje buiten. Ik werk thuis dus kan m'n sportschema zelf indelen.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 12:12

jeetje wat mag jij onwijs trots op jezelf wezen!! Heel knappe prestatie

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 12:18

Sommige dingen kan ik heel moeilijk woorden voor vinden, waarschijnlijk omdat ik zo onder de indruk ben.
Ik vind het echt heel erg knap.

Het mooie is, dit is een van de weinige psychische problemen die je kunt zien van buiten, en zo ook het zichtbare beter worden, zonder gezond lichaam geen gezonde geest.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:23

Mensenlief, wat een verschil zeg!! Ik dacht dat ik met m'n 136 naar 103 al aardig op weg was maar jij laat wel echt zien dat waar een wil is, er ook echt een weg is :D

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:47

Ik las ergens eerder dat je erover dacht om nog door te gaan tot 60, maar als ik die foto`s nu zie doe dat dan alsjeblieft niet. Je ziet er nu goed "gezond" uit en ik verwacht dat die laatste paar kilo`s vooral zitten in de overtollige huid (ook al is het niet zo erg als je soms ziet). Ik ben bang dat als je die laatste 4 kilo er toch af gaat werken je het vooral gaat zien aan een ingevallen gezicht (want die huid kun je er niet af trainen).

Maar echt heel erg goed gedaan, je bent een mooie meid zo!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:53

Wow, echt super knap gedaan Cayenne!!!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 14:11

karin1985 schreef:
Ik las ergens eerder dat je erover dacht om nog door te gaan tot 60, maar als ik die foto`s nu zie doe dat dan alsjeblieft niet. Je ziet er nu goed "gezond" uit en ik verwacht dat die laatste paar kilo`s vooral zitten in de overtollige huid (ook al is het niet zo erg als je soms ziet). Ik ben bang dat als je die laatste 4 kilo er toch af gaat werken je het vooral gaat zien aan een ingevallen gezicht (want die huid kun je er niet af trainen).

Maar echt heel erg goed gedaan, je bent een mooie meid zo!

Die zitten op m'n achterwerk :+
Ik merk de laatste kilo's wel dat het er daar eindelijk af gaat.

Bedankt voor de lieve reacties allemaal! :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 14:17

Over de Id kaart. Ik weet het ook niet zeker hoor, maar als je het echt heel vervelend vind om naar die foto te kijken, zou je even contact op kunnen nemen met de gemeente. Mensen raken die dingen ook wel eens kwijt.

Maar nogmaals, echt heel knap. Nu vasthouden en dat lijkt mij minstens zo moeilijk.

Watdannog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 14:19

Respect !!! Echt heel knap van je!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 14:25

heel erg knap!!! Echt wat een verschil.

Ik wil rond de 7 KG afvallen, maar ik kan dat al niet eens. :') Echt heel erg knap gedaan!!!

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 14:52

Ooooh ik ben niet snel jarloers maar nu......
Help je toevallig ook mensen met afvallen? haha :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 15:32

Jemig, je lijkt echt een heel ander mens!!

Echt een super knappe prestatie, gefeliciteerd met dit resultaat.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 16:56

Wow Cayenne wat goed van je! Respect hoor! :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 16:57

Wauw Cayenne! wat knap! respect!

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 16:58

wat een prestatie zeg...wauw! wat zal dat een doorzettingsvermogen gekost hebben en dan zo'n resultaat....