Ja meid, welkom in de harde wereld. Is mij net zo vergaan toen ik eind vorig jaar ook ineens wat voelde. Een maand later was ik mijn borst al kwijt, gevolgd door 25 bestralingen en 6 chemo kuren. Nu voor 5 jaar aan de (anti) hormoon tabletten. Je staat machteloos en het enigste wat je m.i. kunt doen is er positief tegen over staan, beter voor jezelf en anderen. Ik heb me gericht op de operatie en was blij toen het zover was, eindelijk die tumor weg. Besloot om alle onderzoeken etc interessant te vinden, alle aandacht en zorg leuk, de tripjes naar ARTI en ZH voor de nabehandelingen gezellig. Kopje thee, even kletsen. Nu heb ik iets makkelijker praten omdat ik ouder ben (49)en derhalve makkelijker een borst kan missen (is er alleen nog voor de mooi en daar koop je niks voor). Ik wens je veel kracht en hoop dat alle behandelingen met succes verlopen, sterkte ...
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke, bizare zware periode! Ik ben zelf ook (bijna) 27 en kan me niet voorstellen hoe het moet zijn. Sterkte!
Ragenbol
Geplaatst: 08-11-12 13:36
Verschrikkelijk. Zulk nieuws hoop je nooit te krijgen. Heel veel sterkte en ik hoop dat de chemo aanslaat!
Tosadog
Geplaatst: 08-11-12 13:38
Ik kan niet beginnen met me voor te stellen hoe jij je nu moet voelen..verschrikkelijk. Als je neerzet dat de grond letterlijk onder je voeten wegzakt, ja dat kan ik me wel voorstellen, gewoon de klap en de verdoving daarna. Ik wil jou, je ouders en familie alle sterkte en kracht toewensen die jullie de komende tijd nodig gaan hebben en ik hoop dat de behandelingen aan gaan slaan! Heel, heel erg veel sterkte en ik zal je topic blijven volgen.
Raakt me enorm zeg jullie steun en wat zijn er toch veel (jonge) mensen die ook kanker hebben (gehad). Schrik hier erg van.
Ossie96
Geplaatst: 08-11-12 13:50
Onvoorstelbaar! Wat moet jij je ellendig voelen, en zelfs dat is nog zacht uitgedrukt... Ik wens je heel veel sterkte, kracht en succes toe de komende tijd!!
LiVetime
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-12 13:51
Ik ga straks proberen te reageren op jullie PB's. Zijn er inmiddels zoveel dat 'even' lezen niet meer gaat. Ik ga nu naar het ziekenhuis voor PET-scan.
Zooist
Geplaatst: 08-11-12 13:54
LiVetime schreef:
Ik ga straks proberen te reageren op jullie PB's. Zijn er inmiddels zoveel dat 'even' lezen niet meer gaat. Ik ga nu naar het ziekenhuis voor PET-scan.
Sterkte vandaag!
Ik schrik ook van alle verhalen van lotgenoten! Watvreselijk zeg!
Wat verschrikkelijk voor je Mijn stiefmoeder heeft ook borstkanker gehad. Kwaadaardig, 8 chemo's gehad en 30 bestralingen. Ze was erg bang voor de bijwerkingen van de chemo's maar dat is haar achteraf toch meegevallen. Haar lymfe zijn weggehaald uit haar arm door uitzaaiingen. Nu zijn we een jaar verder, voor je het weet is alles achter de rug. Het is nu rot en je moet er doorheen, maar vergeet niet dat er veel mensen zijn om je te steunen in deze moeilijke tijd. Mijn pb box staat altijd voor je open als je iets kwijt wilt
Denicee_x
Geplaatst: 08-11-12 14:06
Heel veel sterkte, en zoals al eerder gezegd is, probeer zo postitief mogelijk te blijven en ook mijn pb-box staan open als je even stoom af wilt blazen!
Wendeltje
Geplaatst: 08-11-12 14:25
Ik ben niet zo van het reageren in topics van mensen die ik niet ken, maar hier maak ik een uitzondering.
Ik wil je heel veel geluk en succes wensen om deze rotziekte te overwinnen. Je bent nog jong en zo te lezen heel sterk, dus je gaat er gewoon bovenop komen. Weersta de moeilijke momenten met opgeheven hoofd en over een tijdje mag je jezelf iemand noemen die de kanker heeft overwonnen.