Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Depende schreef:Bril en lenzen verzekeren is echt nutteloos, gemiddeld gaat de premie met 10 euro per maand omhoog en dan wordt er 100 euro vergoed.

verootjoo schreef:Wat zijn hier veel mensen aanvullend en tandarts verzekerd... Zijn jullie dan niet oververzekerd, of maken jullie het per jaar ook echt op?
margreet4 schreef:Tanya schreef:Iemand ervaring met Energiek? Via Independer geeft hij die aan als goedkoopste..
Kost mij 97,65euro per maand.. Is een verzekering speciaal voor vrouwen.. Heeft 80 reviews, waarvan slechts 2 voor 'slecht' kiezen, en de rest allemaal voor 'goed' of 'zeer goed'.
Hier ben ik ook benieuwd naar! Ben ook aan het kijken voor een zorgverzekering!

xx_Kelly_xx schreef:Ik wil ook overstappen, zit nu bij ONVZ en heb daarbij een aanvullende verzekering, betaal nu 120 euro per maand als student. Ik wil overstappen naar Zilveren Kruis, maar kun je de KNHS korting met een studentenverzekering combineren? Want dat kan geloof ik niet....
Als ik overstap ga ik ongeveer 30 euro op vooruit, en dat vind ik per maand best wel veel.

miek140 schreef:350 is echt enorm veel
Weet iemand wanneer de eigen risico van dit jaar betaald moet worden? Is dat nu in december? is €220 toch?

miek140 schreef:Ok dan stop ik er nog een kwartje in: Kan het dan dus dat ik mijn eigen risico in meerdere keren terug betaal? Dus een stukje van wat ik in de lente heb gehad dat ik dat nu al terug moet betalen en iets wat nu loopt dat ik dat pas later terug betaal?
miek140 schreef:Kelly volgens mij kan je maar voor 1 collectiviteit kiezen.
Ik zit mij Zilverenkruis, met studenten korting. Net mijn polis voor volgend jaar binnen gekregen.
Ik ga 112.50 betalen per maand. Maar tjees! Die eigen risico! Maar daar kom je niet onderuit...