Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 04-09-12 22:00
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje. Wat een mooie naam hebben jullie gekozen. Weer wat bijzonders. Maar dat hoort ook bij zo'n bijzonder kindje. je hebt er wel weer een prachtig verhaal van gemaakt. Sorry, ook ik moest gelijk aan jou denken bij het zien van de titel. Je hebt wel weer bewezen dat kindjes krijgen heel goed zonder proffesionele hulp kan. Schouderklopje voor je partner die koelbloedig jullie zoontje heeft opgevangen.
MirandaMalik
Geplaatst: 07-09-12 16:02
Gefeliciteerd!
Goed gedaan en mooi verhaal heb je er weer van gemaakt. Een zoon, haha, nu kun je gelukkig stoppen! Leuke naam! En zet de kraamverzorgster flink aan het werk he?!
Briljant, zo wil iedereen wel bevallen denk ik voor papa, ik kan me voorstellen dat het toch wel een beetje heftig is.
Maar gefeliciteerd voor jullie beide!
Zesiram
Geplaatst: 07-09-12 19:00
Gefeliciteerd! Weer een prachtige naam! Wat een verhaal weer Wens papa maar sterkte met het verwerken (altijd geleerd: man vooral bij je hoofdeind houden tijdens de bevalling )
Gefeliciteerd Urielle Inderdaad weer een typische Urielle bevalling
MirandaMalik
Geplaatst: 10-09-12 16:08
vrouwke schreef:
ik heb na die 2 andere bevallingsverhalen lopen zoeken maar kan ze niet vinden.
Staan linken in dit topic.
Ja, hoe gaat het nu, is je vriend al een beetje bijgekomen van de bevalling??
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 10-09-12 17:53
Ik heb haar vandaag gesproken, moeder en zoon maken het prima. Hij heeft wel veel last van krampjes. En Urielle moet er nog aan wennen dat jongetjes alles onderplassen en vooral ook alles weten te raken.
Urielle heeft een soort van internet-tegoed ( , ik weet niet hoe dat werkt) en daar was ze zo goed als doorheen. Wanneer ze weer internet heeft zal ze zich wel weer melden.
MirandaMalik
Geplaatst: 10-09-12 18:02
Hihi, ja, mijn neefje plaste zelfs op zijn voorhoofd.. Krampjes zijn wel vervelend, ik hoop dat het snel wat beter gaat!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 10-09-12 18:06
Ja, kan hij ook, mama kan ie ook onderplassen, en opzij het badje in lukt schijnbaar ook al goed.
Bedankt allemaal (vanuit bieb, met Viggo op de schouder) Een vierde, neeeeeeeej! Druk hoor, met drie kleintjes, het huishouden plus beestenboel! Ik krijg steeds meer respect voor mijn moeder nu hahaha!
Viggo doet het super, helaas wel een navelbreukje en veel krampjes en mogelijk reflux, maar we zijn heel blij dat deze keer het hartje iig in orde is!
Foto('s) volgt/volgen na de 23e, dan kan ik thuis tenminste weer.
gefeliciteerd... en dat plassen went vanzelf... heb hier 2 jongens en op een gegeven moment ga je je kindje steeds beter leren kennen waardoor je de luier weer op tijd kan toeklappen en alles droog blijft