Schrik van mijn leven... Ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:31

Heb je geen morfinepomp gehad eigenlijk? Die had ik toen wel, vond ik erg fijn. Maar daar heb je sowieso niks meer aan omdat je naar huis gaat natuurlijk.
Ik hoop dat de pijn snel wat afneemt zodat je kunt afbouwen met al die medicatie. 't Is voor je lever niet zo goed. -O-

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:32

Hahahahahaha nu lig ik helemaal in een deuk _O-

Maargoed dat je ook leuke momenten meemaakt :j :(:)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:32

Sundral schreef:
Negra_Lover schreef:
Nou ts, het gaat beetje bij beetje :(:) Ik moest trouwens wel erg lachen om je bakje vla :+ Zag het helemaal voor me :')

Ik lag zelf ook helemaal in een deuk terwijl ik de afgelopen week echt met opzet niet heb gelachen omdat dat erg pijnlijk is. Maar dit was zo hylarisch, dat ik het niet kon tegenhouden. Heb ook nog zo'n enorme bril dus het zag er erg charmant uit haha!

Je hebt natuurlijk geen foto gemaakt? :P :D

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 22:38

Broccoli schreef:
Heb je geen morfinepomp gehad eigenlijk? Die had ik toen wel, vond ik erg fijn. Maar daar heb je sowieso niks meer aan omdat je naar huis gaat natuurlijk.
Ik hoop dat de pijn snel wat afneemt zodat je kunt afbouwen met al die medicatie. 't Is voor je lever niet zo goed. -O-

Nee die heb ik niet gehad, ik kreeg spuiten in m'n been ( heel pijnlijk ). Krijg nu morfinepreperaten!

Nynke1

Re: Schrik van mijn leven... Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 22:38

Broccoli hahaha nee was wel n foto waard idd

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:41

Fijn dat je moeder full time voor je kan zorgen! Lijkt me inderdaad niet prettig als je alleen moet zijn.

Klote dat je stage nu niet door kan gaan.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 22:51

Nee ik heb nog steeds wel angst en ook van straks val ik en dan ben ik nog verder van huis etc... He lieve mensen ik ben ontzettend moe. Slaap lekker allemaal!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:58

Welterusten!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 08:07

Fijn dat je morgen naar huis mag! Gelukkig heb je thuis ook goede zorg, dan is het wel vertrouwd om naar huis te gaan. En waarschijnlijk is het voor vrienden en bekenden dan ook wat makkelijker om bij je langs te gaan. (tenzij het ziekenhuis bij je om de hoek is, dan zal het niet veel uitmaken, maar anders zal het waarschijnlijk toch wat dichterbij en makkelijker zijn om langs te gaan)
Vannacht nog een beetje kunnen slapen?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 09:06

Klopt hoor thuis is idd veel makkelijker en is toch ook anders dan in een ziekenhuis... Vannacht gelukkig heerlijk kunnen slapen!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:09

Dat is goed nieuws :) Knap je ook weer een beetje van op hè!
Ik ken de spuiten ja, idd niet fijn :(

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:42

Direct kun je thuis niet meer slapen omdat het zo stil is dan :D

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 12:18

Ik ben al thuis, en het is een hel. Ik kreeg geen ziekenhuisbed mee, geen rolstoel krukken rollator oid. Ik ben helemaal overstuur en het ging de laatste dagen zo goed en ik lig nu boven op m'n lage boxspring te creperen van de pijn. De autoreis was een hel ook al was het maar 15 min ik was dood bang.

Mijn oma ligt thuis in een elektrisch bed en de arme schat staat haar bed nu af aan mij. Dus nu op zoek naar wat sterke mannen die kunnen helpen dat bed te verslepen.

Gatver ik zit er nu zo door heen en m'n moeder is des duivels, omdat dit allemaal voorkomen had kunnen worden.

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:22

ohhh wat een hell... zo hebben ze mij ook naar huis gestuurd met een gebroken schouder, sleutel been en nek wervel na 1 dag. ik heb de hele rit naar huis geschreeuwd van de pijn.
na 2 dagen zijn ze mij met de ambulance week komen halen thuis omdat ik zelfs niet meer kon lopen ofzo..

hopelijk gaat het bij jou nu in stijgende lijn !!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:23

Sundral schreef:
Sodeletuut: heerlijk dat jij er over 6 week vanaf bent! Dan weer terug naar het zh voor controle foto's??

Mijn kamergenootje die ook van het paard was gevallen maar 1 breuk had kreeg vandaag een brief waar oa in stond dat we wel seks mogen hebben alleen dat we onder moeten liggen of op onze zij. Nou je raadt al waar wij het de hele avond over hebben gehad.. We kwamen niet meer bij en die arme jongens bij ons op de kamer begrepen er eerst niks van en later konden ze het niet meer aan. Vandaag een goede dag gehad en heel veel gelachen. Met name weer om het vieze eten en de vla die in mijn gezicht vloog toen ik het papiertje van her bakje aftrok. Dat ga ik wel missen hoor als ik thuis ben. Ben alleen met mijn moeder en hier heb ik natuurlijk de hele dag aanspraak... Dus hoop maar dat er veel vrienden langs komen!!

Inmiddeld 5 dagen, dan inderdaad weer foto's en hopelijk corset-vrij! :)

Oh wahah leuke brief. :') En de vla ook erg grappig. :))

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:24

Sundral schreef:
Ik ben al thuis, en het is een hel. Ik kreeg geen ziekenhuisbed mee, geen rolstoel krukken rollator oid. Ik ben helemaal overstuur en het ging de laatste dagen zo goed en ik lig nu boven op m'n lage boxspring te creperen van de pijn. De autoreis was een hel ook al was het maar 15 min ik was dood bang.

Mijn oma ligt thuis in een elektrisch bed en de arme schat staat haar bed nu af aan mij. Dus nu op zoek naar wat sterke mannen die kunnen helpen dat bed te verslepen.

Gatver ik zit er nu zo door heen en m'n moeder is des duivels, omdat dit allemaal voorkomen had kunnen worden.

Oh jeetje ik zie deze post nu pas.. :(:) Wat vervelend zeg! :(:) Kan je niet via thuiszorg/icare zo'n bed regelen?

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:30

potverdikkeme nou ben je ook mooi klaar mee dan, wel service van het huis of niet tjonge jonge zeg!

ik hoop voor je dat het herstel snel en goed gaat !!!! veel beterschap toegewenst !!! *\o/* *\o/* *\o/*

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 12:38

Nee m'n moeder had het idd bij thuiszorg nog gevraagd, ook omdat ze daar zelf al sinds haar 18e voor werkt maar nee hoor... T ging niet door. Ik lig echt helemaal niet lekker dus ik hoop dat ik zo even in slaap val want ik was net al weer lekker aan het janken natuurlijk haha. Ik hoop maar dat oma's bed gauw komt.

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:46

Sodeletuut schreef:
Sundral schreef:

Oh jeetje ik zie deze post nu pas.. :(:) Wat vervelend zeg! :(:) Kan je niet via thuiszorg/icare zo'n bed regelen?

Huh, nu al thuis?!? Waarom hebben ze je nu al weg gestuurd dan? Wat is dat nou weer voor actie van het ziekenhuis! Had wel handig geweest als je wat voorbereidingstijd had gehad, dan had je moeder in ieder geval ervoor kunnen zorgen dat alles thuis geregeld was. Pff... wat een toestand. En de pijn maakt het er al helemaal niet beter op :(:) Sterkte! En dan je oma die zomaar even haar bed afstaat, de schat!

Kun je inderdaad niet informeren bij de thuiszorg of gemeente of zij een bed voor je hebben. Ben er niet helemaal in thuis, maar volgens mij zijn er wel allerlei instanties waar je een bed kunt lenen/huren. Hopelijk lukt dat op zeer korte termijn.

Edit: lees net dat het met de thuiszorg niet gaat lukken... Balen! Even denken of ik nog wat weet...

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:47

Jeetje wat raar dat je dat via de thuiszorg geen bed kunt krijgen. Ik had tijdens mijn laatste zwangerschap veel te vroeg weeen. Ik moest toen 11 weken plat liggen. Ik kreeg via de thuiszorgwinkel zo'n elektrisch ziekenhuisbed. Het werd thuisgebracht en opgehaald en het kostte me helemaal niets.

Ik zou niet naar de thuiszorg, maar echt naar zo'n zorgwinkel bellen. Daar ben ik toen super geholpen. Volgens mij zit dat vast aan je verzekering. Ik zou je verzekering misschien ook even bellen voor overleg. Ik kreeg voor 3 mnd zo'n bed volledig vergoed!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 12:52

Bedankt allemaal voor de tips! Mijn moeder is nu even de brief naar de huisarts brengen dus zal het er straks nog even met d'r over hebben... Ik ben behoorlijk pissig hoor dat ze me geen bed wilden geven en ook de fysio heeft niks meer gezegd.. Niet eens een hand gegeven oid. Naja ik merk dat ik nu wel heel moe wordt dus ga maar even rusten..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 13:15

Nou m'n moeder komt net thuis met een ondertekende brief van de dokter gericht aan de Vegro, dat ik een bed moet hebben. Ze gaat er nu achteraan.

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:29

Vegro, ja die naam zocht ik! Maar kon er effe niet opkomen... Hopelijk heb je toch snel je bed.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 17:39

Nou ik heb goed nieuws, dankzij mijn huisarts. Ik krijg morgen een bed, nachtkastje, loopkrukje, wc verhoger, douche stoel en krukken. Zo!

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 17:52

Sundral schreef:
Nou ik heb goed nieuws, dankzij mijn huisarts. Ik krijg morgen een bed, nachtkastje, loopkrukje, wc verhoger, douche stoel en krukken. Zo!

Dat is goed nieuws