Ik hoop dat de pijn snel wat afneemt zodat je kunt afbouwen met al die medicatie. 't Is voor je lever niet zo goed.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sundral schreef:Negra_Lover schreef:Nou ts, het gaat beetje bij beetjeIk moest trouwens wel erg lachen om je bakje vla
Zag het helemaal voor me
Ik lag zelf ook helemaal in een deuk terwijl ik de afgelopen week echt met opzet niet heb gelachen omdat dat erg pijnlijk is. Maar dit was zo hylarisch, dat ik het niet kon tegenhouden. Heb ook nog zo'n enorme bril dus het zag er erg charmant uit haha!
Broccoli schreef:Heb je geen morfinepomp gehad eigenlijk? Die had ik toen wel, vond ik erg fijn. Maar daar heb je sowieso niks meer aan omdat je naar huis gaat natuurlijk.
Ik hoop dat de pijn snel wat afneemt zodat je kunt afbouwen met al die medicatie. 't Is voor je lever niet zo goed.
Knap je ook weer een beetje van op hè!
Sundral schreef:Sodeletuut: heerlijk dat jij er over 6 week vanaf bent! Dan weer terug naar het zh voor controle foto's??
Mijn kamergenootje die ook van het paard was gevallen maar 1 breuk had kreeg vandaag een brief waar oa in stond dat we wel seks mogen hebben alleen dat we onder moeten liggen of op onze zij. Nou je raadt al waar wij het de hele avond over hebben gehad.. We kwamen niet meer bij en die arme jongens bij ons op de kamer begrepen er eerst niks van en later konden ze het niet meer aan. Vandaag een goede dag gehad en heel veel gelachen. Met name weer om het vieze eten en de vla die in mijn gezicht vloog toen ik het papiertje van her bakje aftrok. Dat ga ik wel missen hoor als ik thuis ben. Ben alleen met mijn moeder en hier heb ik natuurlijk de hele dag aanspraak... Dus hoop maar dat er veel vrienden langs komen!!

En de vla ook erg grappig.
Sundral schreef:Ik ben al thuis, en het is een hel. Ik kreeg geen ziekenhuisbed mee, geen rolstoel krukken rollator oid. Ik ben helemaal overstuur en het ging de laatste dagen zo goed en ik lig nu boven op m'n lage boxspring te creperen van de pijn. De autoreis was een hel ook al was het maar 15 min ik was dood bang.
Mijn oma ligt thuis in een elektrisch bed en de arme schat staat haar bed nu af aan mij. Dus nu op zoek naar wat sterke mannen die kunnen helpen dat bed te verslepen.
Gatver ik zit er nu zo door heen en m'n moeder is des duivels, omdat dit allemaal voorkomen had kunnen worden.
Wat vervelend zeg!
Kan je niet via thuiszorg/icare zo'n bed regelen?
Sodeletuut schreef:Sundral schreef:Ik ben al thuis, en het is een hel. Ik kreeg geen ziekenhuisbed mee, geen rolstoel krukken rollator oid. Ik ben helemaal overstuur en het ging de laatste dagen zo goed en ik lig nu boven op m'n lage boxspring te creperen van de pijn. De autoreis was een hel ook al was het maar 15 min ik was dood bang.
Mijn oma ligt thuis in een elektrisch bed en de arme schat staat haar bed nu af aan mij. Dus nu op zoek naar wat sterke mannen die kunnen helpen dat bed te verslepen.
Gatver ik zit er nu zo door heen en m'n moeder is des duivels, omdat dit allemaal voorkomen had kunnen worden.
Oh jeetje ik zie deze post nu pas..Wat vervelend zeg!
Kan je niet via thuiszorg/icare zo'n bed regelen?
Sterkte! En dan je oma die zomaar even haar bed afstaat, de schat!