mymy schreef:Ik denk eerlijk gzegd niet dat de school hem ervanaf stuurt.. Waarom vind jij dat eigenlijk belangrijker dan dat hij schuldig word bevonden via een aangifte?
Is het niet een beter idee om daar mee te beginnen? ik bedoel.. wat ga je doen als hij niet van school af moet?
Heb je hem eigenlijk nog gesproken? zijn zijn ouders al op de hoogte?
Waarom ik het belangrijker vind dat hij van school verandert dan dat hij hooguit een taakstraf krijgt?
Nou uhm, als hij op school blijft, zie ik hem nog 3 jaar in de gangen en in de pauze's?
Dus dat lijkt me logisch eigenlijk..
En ik heb hem niet meer gesproken, en ik denk niet dat zijn ouders op de hoogte zijn, tenzij hij het ze zelf heeft verteld.. Maar dat lijkt me erg sterk.
. En ik zal hem helaas heus nog wel een keer tegenkomen in het dorp ofzo.. Maar jullie snappen toch wel dat ik het gewoon niet trek als ik hem elke dag moet zien in de pauzes en in de gangen?
Ik heb de tijd van mn leven op die school, we gaan die kant op verhuizen, dus nee, ik verander absoluut niet van vestiging. Maar heel eerlijk? Ja, we zullen er wel alles aan doen om te zorgen dat hij wél van vestiging verandert.