Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:22

Bij jou vind ik het heel mooi adecuada! Heb het wel eens gezien bij mensen waarbij ik het erg lelijk vond ;) .
Bij mij zelf staat eyeliner onder mijn oog niet heel mooi, dan lijken mijn ogen zo klein vind ik.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:28

Wat een leuke foto JNAWA_Nienke! :D
Wat je eyeliner betreft doe je het volgens mij al goed om de vorm van je ogen te corrigeren, je kunt ook op je waterlijn bij de buitenste ooghoek een donker lijntje aanzetten en de binnenste ooghoek met een licht lijntje. (zo heb ik het tenminste op school geleerd)

Bedankt Josien! :D

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:47

Josien: dat heb ik ook! Ziet er echt niet uit als ik iets onder m'n Oog aanbreng

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:52

Suus___ schreef:
Josien: dat heb ik ook! Ziet er echt niet uit als ik iets onder m'n Oog aanbreng

Het gekke is dat een turquoise lijntje of bijvoorbeeld wat donkere oogschaduw onder mijn oog weer niet zo lelijk staat :P !
(moet dan wel een beetje subtiel gedaan zijn ;) )

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:58

Dat ziet er ook niet uit bij mij :=

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:09

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:32

Janine1990 schreef:
Wauw Glossi, die is heel erg mooi!! Wat kost die??

Suus_ Catrice is toch ook van Kruidvat? Ik kom nooit in een Kruidvat die ook Catrice heeft... Of ik vergis me, of ik kijk heel erg slecht.

Hij is wel duur.. 19,50. Maar je kunt de kleuren van de oogschaduw ook appart gebruiken en hij gaat heeel lang mee. Hier is een linkje: http://www.maccosmetics.nl/product/shad ... index.tmpl

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:32

De kwasten van Elf zijn prima voor wat je ervoor betaald (1 euro per stuk). Ik gebruik ze zelf en vind ze goed genoeg voor een klein prijsje.

Heeft iemand hier nog leuke ideeën voor een mooie look voor mij? Ik ga komend weekend naar Summer Darkness en wil weer eens wat meer met mijn ogen doen. Smokey heb ik al heel vaak gehad, dus ben opzoek naar iets anders leuks.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:43

Glossi schreef:
Janine1990 schreef:
Wauw Glossi, die is heel erg mooi!! Wat kost die??

Suus_ Catrice is toch ook van Kruidvat? Ik kom nooit in een Kruidvat die ook Catrice heeft... Of ik vergis me, of ik kijk heel erg slecht.

Hij is wel duur.. 19,50. Maar je kunt de kleuren van de oogschaduw ook appart gebruiken en hij gaat heeel lang mee. Hier is een linkje: http://www.maccosmetics.nl/product/shad ... index.tmpl

Pffff, hij is echt duuuuur... Zoiets heeft Maybeline ook (en die heb ik gehad, welke kleur weet ik niet meer maar écht een aanrader!!)... Maar ik heb nog bonnen van V&D, dus wie weet scoor ik 'm daar nog wel even mee.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:47

Zoeva heeft ook prima kwasten voor een lage prijs. Ze zijn iig fijner dan de Hema bijv.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:54

mlc schreef:
Heeft iemand hier nog leuke ideeën voor een mooie look voor mij? Ik ga komend weekend naar Summer Darkness en wil weer eens wat meer met mijn ogen doen. Smokey heb ik al heel vaak gehad, dus ben opzoek naar iets anders leuks.

Face lace lijkt mij echt tof om te gebruiken bij een darkness thema!!
Alleen dat moet je uit het buitenland bestellen, denk niet dat je dat op tijd binnen zou hebben..
Weet niet of je het leuk vind, maar misschien kun je er inspiratie van opdoen?

http://face-lace.com/

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:03

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:15

adecuada schreef:
mlc schreef:

Face lace lijkt mij echt tof om te gebruiken bij een darkness thema!!
Alleen dat moet je uit het buitenland bestellen, denk niet dat je dat op tijd binnen zou hebben..
Weet niet of je het leuk vind, maar misschien kun je er inspiratie van opdoen?

http://face-lace.com/

Oh dat is wel heel tof, had het wel eerder gezien ja. Super gaaf. Er zit ook kant aan mijn jurkje dus dan kan het 2 kanten op gaan (leuk of too much).

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:24

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:27

Vind trouwens wel zonde dat ze bij dat face lace soms de wenkbrouwen niet hebben weg gemakeupd (schrijf je dat zo hihi)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:27

Ik kan redelijk met kwasten en make-up omgaan en anders oefen ik een paar keer. Het is wel gaaf, maar vind het iets too much voor Summer Darkness. Daarnaast moet het een hele dag feesten (en misschien regen?) kunnen overleven (al moet dat wel lukken met mijn primer)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:37

Ok maar je zou als je het echt mooi vind naar eigen smaak wat minder too much laten lijken,door misschien alleen dat web erbij te doen, of wat meer lichte tinten erin verwerken.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:15

Mijn look van vandaag:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vrij normaal, maar heb voor het eerst voorzichtig lichtjes wat oogschaduw toegebracht. Valt niet te zien, volgende keer ga ik wat beter experimenteren :P
Ik dacht, maak wat foto's van verschillende hoeken :+

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:19

Wat een mooie ogen heb je! :j

Ik zou gewoon inderdaad lekker experimenteren met oogschaduw als je de deur niet uithoeft :D , altijd leuk en leerzaam.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:25

Dankjewel :D
Ja, tips voor kleuren die bij mijn ogen zouden passen? Heb nu iets met bruin, grijs, zwart en wit/zilverachtig. Kortom, vrij veilige kleuren :j Maar valt dus niet heel erg op.

Trouwens ik vind mijn linkeroog (op de foto's rechts dus), mooier qua wimpers. Het lukt me bijna nooit om ze echt gelijk te krijgen :+ Daardoor ga ik door met een oog en word dat net wat dikker en ook al klonterig(oeps) dan de andere (die ik overigens netjes gescheiden vind :D)..
Is dus vaak zo dat het me bij beide ogen gewoon niet zo hetzelfde lukt, meer mensen last van? :+

En dit als basis laten? Of het lijntje kohlpotlood (boven en/of onder) toch weglaten? Vind het nu net mooi omdat ie (vind ik) niet heel overheersend is en juist net voller laat tonen :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:36

De klontjes kan je weghalen met een apart borsteltje zoals deze (uit de openingspost). Hier kan je dus de klontjes eruit kammen en als je wimpers aan elkaar geplakt zitten kan je ze zo uit elkaar halen. (:
Afbeelding Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:39

mlc schreef:
De klontjes kan je weghalen met een apart borsteltje zoals deze (uit de openingspost). Hier kan je dus de klontjes eruit kammen en als je wimpers aan elkaar geplakt zitten kan je ze zo uit elkaar halen. (:
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Ik doe het nu met tandenstokertjes :o Maar zo'n borsteltje is inderdaad wel erg handig :j
Ben trouwens erg blij met die mascara. Maxfactor Masterpiece. Heel fijn, vind persoonlijk dat die ook van zichzelf al vrij mooi de wimpers scheidt.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 23:10

Voor mij werkt het het beste om 2 soorten mascara's te gebruiken. Ik gebruik eerst een mascara met dunne vloeistof en rubberen borsteltje. Hier breng ik een dun laagje mee aan. Je moet ook niet te vaak over je haartjes gaan want hoe vaker je erover gaat hoe minder mooi het word (bij mij tenminste) De 2e mascara die ik gebruik heeft een harig borstelje met een wat dikkere vloeistof. De eerste laag is vooral dat mijn wimpers kleur krijgen en goed gescheiden zijn. De 2e laag zorgt ervoor dat ze langer worden en ietsje dikker. Ik vind het zelf het mooist als de mascara er zo natuurlijk mogelijk uit ziet op de wimpers. Doordat ik 2 soorten mascara's gebruik heb ik niet dat de wimpers aan elkaar gaan plakken of klontjes krijg. Als ik haast heb gebruik ik wel eens alleen die 2e maar dan heb ik wel sneller dat ze gaan plakken.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 00:47

pff ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zoek een goede, betaalbare foundation. Tot ong. max 15 euro. Ik heb al essence gehad, maar die vond ik te 'plakaat'. Nu heb ik een in een glazen potje, weet zo de naam niet, maar die is weer heel vettig. Waardoor mijn huid gaat glimmen en er meer puistjes ontstaan.
Wie o wie weet dé foundation?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 08:58

Glossy: ik doe precies hetzelfde :D
Inney: ik ben heel blij met de photofinish van catrice :)