Zal ik het gewoon op school doen?

Nee dat doe ik niet, toch.. Maar aan de andere kant, niemand is er behalve de leraren en die zitten hier niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doanique schreef:Stunning, ik weet wat je bedoelt, zo'n achterlijke 'tuut' aan je broek, met de beste riem niet recht te trekken!
Knoffer schreef:Hey Pope, ik kom jou ook echt overal tegen
Zo, kom ook ff langs in dit topic, ook een holle rug hier, kan ook niet goed plat liggen in bed en vaak doet het idd ook pijn, dan moet je eerst ff juist extra hol trekken en dan kan je langzaam ontspannen. Maar ik heb er de laatste tijd veel minder last van. Af en toe even langs de kraker en ik kan er weer een tijdje tegenaan. Buikspieroefeningen zijn sws goed om te doen, dan kun je je rug makkelijker ondersteunen. Je buikspieren zijn de tegenhanger van je rugspieren, dus die moeten in balans zijn.Doanique schreef:Stunning, ik weet wat je bedoelt, zo'n achterlijke 'tuut' aan je broek, met de beste riem niet recht te trekken!
Dat ligt ook aan het model broek hoor! Heel veel broeken worden gewoon niet goed in model in elkaar gezet en dat merk je direct als je wat meer rondingen/holle rug hebt. Ik ben heel lang op zoek geweest naar de perfect jeans en ben super blij met het model Tahila van het merk Timezone (moeilijk in Nederland te krijgen, ik bestel die broeken via Ebay, want ik weet dat ze goed zitten). En Levi's heeft de curve serie, voor de meeste in dit topic zit ws Bold Curve het beste.
Vinden jullie het overigens vervelend om een dikke reet te hebben? Een beetje kont is toch juist mooi!
Doanique schreef:Sinds wanneer heeft de geweldige paus nou last van z'n houding, die laat zich toch overal heendragen in zo'n stoel?
Goh aan die broekentip heb ik wel een goeie zeg!