Wie doet er mee? Houding verbeteren!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimberley

Re: Wie doet er mee? Houding verbeteren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:35

Waah ik heb er geen tijd voor gehad vanochtend. 8)7
Zal ik het gewoon op school doen? _O-
Nee dat doe ik niet, toch.. Maar aan de andere kant, niemand is er behalve de leraren en die zitten hier niet. :')

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:42

Goeiemorgen! :)
Ik zal straks even de oefeningen doen lig nu nog heerlijk in mijn bedje haha

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:12

Ik meld mij ook!

Ernstig last van holle rug, daardoor buikje en hangende schouders.

Ook veel last van rug. Daarnaast heb ik ook platvoeten, wat mijn rug niet bevordert

Ik ben 1.70, 21 jaar en weeg ong 56 kg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:27

Goeiemorgen allemaal!

Ik herken alle symptomen ja...
@ UmayDream (volgensmij) met de foto's; op de 1e valt het mee op de 2e is het wel erger maar dat komt denk ik omdat je beugels kort zaten :j

Wauw die foto van mij is leuk bewerkt zeg dankjewel!

Welkom nieuwerds!

Net even alleen de hoofdzakelijke oefeningen gedaan, ben gebroken heb bijna niet geslapen, doe ze vanavond even extra uitgebreid :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:29

Wat een dunne/lichte mensen hier allemaal... :oo

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:33

Ik loop al een tijd bij de cesar voor mijn houding. Merk echt verbetering door de oefeningen die ik meekrijg :)

Misschien is dat een idee voor Bokkers in dit topic?

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:02

Laura_x_ schreef:
Ik loop al een tijd bij de cesar voor mijn houding. Merk echt verbetering door de oefeningen die ik meekrijg :)

Misschien is dat een idee voor Bokkers in dit topic?

Cesar is toch die Amerikaanse Martin Gaus...? Nu ben ik echt benieuwd wat dan je mankeert.

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:03

Doanique schreef:

Haha echt he, ik ben jaloers _O-

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:19

Cesar Therapie, google maar eens :)

Die heet ook Cesar inderdaad haha :Y)

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:20

Hey Pope, ik kom jou ook echt overal tegen :')

Zo, kom ook ff langs in dit topic, ook een holle rug hier, kan ook niet goed plat liggen in bed en vaak doet het idd ook pijn, dan moet je eerst ff juist extra hol trekken en dan kan je langzaam ontspannen. Maar ik heb er de laatste tijd veel minder last van. Af en toe even langs de kraker en ik kan er weer een tijdje tegenaan. Buikspieroefeningen zijn sws goed om te doen, dan kun je je rug makkelijker ondersteunen. Je buikspieren zijn de tegenhanger van je rugspieren, dus die moeten in balans zijn.

Doanique schreef:
Stunning, ik weet wat je bedoelt, zo'n achterlijke 'tuut' aan je broek, met de beste riem niet recht te trekken!

Dat ligt ook aan het model broek hoor! Heel veel broeken worden gewoon niet goed in model in elkaar gezet en dat merk je direct als je wat meer rondingen/holle rug hebt. Ik ben heel lang op zoek geweest naar de perfect jeans en ben super blij met het model Tahila van het merk Timezone (moeilijk in Nederland te krijgen, ik bestel die broeken via Ebay, want ik weet dat ze goed zitten). En Levi's heeft de curve serie, voor de meeste in dit topic zit ws Bold Curve het beste.

Vinden jullie het overigens vervelend om een dikke reet te hebben? Een beetje kont is toch juist mooi! :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:21

Ik vind niet dat ik een dikke reet heb. Ik ben juist blij met mijn ronde billen :) (vriendlief ook overigens)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:22

Herfstwind schreef:
Doanique schreef:

ik ben niet dun hoor :P
ben 1.67 en weeg 65/66 kg

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:27

Ik vind mijzelf ook niet dun hoor!

Ben zelfs aangekomen!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:46

Ik vind mijzelf ook niet dun, ben ook 3 kilo aangekomen :P Nu BMI 19, maar schommelt bij mij tussen 19 en 20.

Ik vind het trouwens niet echt vervelend. Vind het zelf ook wel mooi, wat meer vorm! Maar ik heb helaas cellulitus (stomme mama! :P) en dat maakt het minder mooi. En zou het mooier vinden als mijn rug minder hol was. Nu is het dubbelop. Maar de meeste jongens vinden mijn kont vet mooi. Snap niet wat er zo mooi aan is maar oke := Ze moesten me naakte billen eens zien met die cellulite, praten ze meteen anders :')

Ik heb ook niet per se een dikke reet (wel iets dikker dan normaal), maar inderdaad gewoon ronde billen. Ik kom dan ook heel moeilijk in broeken.

Ik ga nu de oefeningen even doen! Vanmiddag yoga gedaan met school en dat was ook een beetje vergelijkbaar dus dat vind ik als 1x tellen :P

trouwens, mijn billen lijken veel groter dan dat ze zijn, door mijn slanke middel (en holle rug). Echt lelijk en uit verhouding vind ik zelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:50

Sinds wanneer heeft de geweldige paus nou last van z'n houding :'), die laat zich toch overal heendragen in zo'n stoel?

Goh aan die broekentip heb ik wel een goeie zeg!

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:52

Doanique schreef:
Sinds wanneer heeft de geweldige paus nou last van z'n houding :'), die laat zich toch overal heendragen in zo'n stoel?

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:59

Ja ofnie dan!

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:00

Jazeker, ik denk niet dat ie 3x per dag oefeningetjes voor z'n rug doet op zijn kamertje. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:02

_O-

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:03

_helga_ schreef:
Herfstwind schreef:

ik ben niet dun hoor :P
ben 1.67 en weeg 65/66 kg[/quote]
+1
alleen 2kg lichter(en nog 2a3 als je m'n borsten niet meetelt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:10

Knoffer schreef:
Hey Pope, ik kom jou ook echt overal tegen :')

Zo, kom ook ff langs in dit topic, ook een holle rug hier, kan ook niet goed plat liggen in bed en vaak doet het idd ook pijn, dan moet je eerst ff juist extra hol trekken en dan kan je langzaam ontspannen. Maar ik heb er de laatste tijd veel minder last van. Af en toe even langs de kraker en ik kan er weer een tijdje tegenaan. Buikspieroefeningen zijn sws goed om te doen, dan kun je je rug makkelijker ondersteunen. Je buikspieren zijn de tegenhanger van je rugspieren, dus die moeten in balans zijn.

Doanique schreef:
Stunning, ik weet wat je bedoelt, zo'n achterlijke 'tuut' aan je broek, met de beste riem niet recht te trekken!

Dat ligt ook aan het model broek hoor! Heel veel broeken worden gewoon niet goed in model in elkaar gezet en dat merk je direct als je wat meer rondingen/holle rug hebt. Ik ben heel lang op zoek geweest naar de perfect jeans en ben super blij met het model Tahila van het merk Timezone (moeilijk in Nederland te krijgen, ik bestel die broeken via Ebay, want ik weet dat ze goed zitten). En Levi's heeft de curve serie, voor de meeste in dit topic zit ws Bold Curve het beste.

Vinden jullie het overigens vervelend om een dikke reet te hebben? Een beetje kont is toch juist mooi! :D

Heerlijke broeken, die van levi's! ik heb alleen een demi curve ervan, omdat ik nauwelijks verschil merkte tussen de demi en de bold curve maar de demi er wel in m'n maat was en de bold niet. :')

Overigens ben ik ook echt jaloers op die bmi'tjes die hier langs komen. Met de kerst was mijn bmi nog 19 en nu gewoon 21 hahaha oeps. :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:19

Hoezo is 21 oeps? Tot 24 is gezond! 21 lijkt me juist mooi. Ik ben best ielig. Maar dat komt denk ik gewoon door mijn bouw, heb ook een beetje buikvet en heupvet :P

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:22

Fijn zijn die Levi's he :) Maar 21...dat is een hartstikke gezond BMI hoor.
Je moet je ook niet teveel naar dat BMI kijken als je gewoon een normaal figuur hebt, zit dat toch wel goed.

@Greyon en Maritje, ja, toch juist mooi een beetje ronde billen. Cellulitis is wel balen idd, maar ach, beter dan geen billen :P Uit verhouding, hmja, kan het lastig beoordelen natuurlijk, maar het valt vast wel mee :P

Doanique schreef:

:') Heb je de beste man wel eens zien zitten in z'n stoel?
Alleen maar zitten, ook heel slecht voor je rug.

Nog ff toevoeging wat betreft die broeken: deze vind ik echt heel fijn en mooi zitten. Ik neem wel een maatje kleiner dan ik normaal heb, want hij valt wat ruim. (En heb er meteen nog maar een besteld, want normaal zijn ze zo'n 80 euro :D)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:25

Zeker mooi :oo!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:29

Ik vind het inderdaad ook beter dan geen billen, maar zou wel willen dat ik het niet had! Ik heb namelijk naast cellulitus ook nog eens kerasotis pilaris over mijn hele benen.

En, uit verhouding is het écht :') Vind het helemaal niet mooi, maar wel beter dan geen billen, want anders ben ik echt een plank vanaf de zijkant gezien := Maar zoals mijn lichaam nu is, vind ik het vanaf schuins gezien wel OK. Maar vanaf de zijkant...... :')

Heb foto's gemaakt met mijn telefoon, maar dan moet ik ze zeker met een kabeltje helemaal op de computer zetten?