Mijn tieten zitten "te hoog"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:31

Daks schreef:
horsesm schreef:
Ik heb eerder te laag dan te hoog... Heb nu cup D en geen inkijk of wat dan ook... Je zou eerder daardoor denken dat ik B heb ofzo :')

Ook best irritant soms hoor :p Net of ze niet mooi gevormd zijn ofzo...

haha dan heb je echt hetzelfde als mij.
Af en toe voel ik me net zo'n koe maar als je een p-u bh aantrekt is het net of je alles in de strijd gooit.
Ook zo veel problemen met bikini kopen?

Ja idd en goede bh vinden ook moeilijk aangezien ze ook nog best ongelijk zijn -.- Bikini is idd het moeilijkst. Ik koop altijd zulke lange topjes en dan vraag ik aan me ma of ze bovenaan wat meer bij elkaar kan naaien xD Helpt altijd :P

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:32

Fiffill schreef:
Geryon ik ging op mijn 17e van B/C naar E ;)

*\o/*

Ik ben 16 en heb een kleine B... Verder wel een prima vorm, tepels staan mooi naar voren en ze zitten niet te hoog of te laag, maar ze zijn bijna onzichtbaar :=

Ik werk in de horeca en kreeg vorige week deze opmerking van een klant 'Elles, voor je 18e verjaardag krijg je van mij een paar grote borsten!'
Fijn, thanks.. :')

Ach ik zit er verder niet echt over in, met een goeie pu beha lijkt het opzich nog wel wat..
Laatst bijgewerkt door mang op 03-07-12 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ietjelover

Re: Mijn tieten zitten "te hoog"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:33

oh pff,
ik met een push-up bh :P dan zitten ze echt bijna tot aan mijn kin!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:34

HolyPope schreef:
Geryon schreef:
Mooie benen geven een vrouw meteen al wat meer vorm!

Helaas is dan ook maar alleen de vorm van mijn benen mooi (al hoewel mag wel wat minder x).
Zonder broek doen ze echt pijn aan je ogen! Ik draag dan ook niet graag iets korters dan een lange broek.

Dat komt omdat ze nooit zon zien.... Dat doet zeer aan de ogen, ja!

Ook al zien ze zon, die van mij krijg je niet bruin hoor. Heb rood haar, dus niks aan mij is echt bruin te noemen :') zou er waarschijnlijk ook heel gek uitzien, dus laat mij maar lekker bleek zijn :D

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:34

Mijne worden ook niet bruin van zon hoor!
ik heb heel licht blond haar uit mezelf! moet echt weken in de zon liggen voor een beetje meer bruin!
Maar ik verbrand ook weer niet!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:35

Toen ik eens de moed had om in een korte broek van huis weg te gaan, schreeuwde er twee mensen: AAAAAH GA NAAR DE ZONNEBANK! Vanaf echt een super grote afstand. Kan je nagaan.. :')

Mang, die opmerking, auw. Die wordt mij ook altijd gegeven door mijn ouders. Mijn moeder heeft twee keer een borstvergroting laten doen en mijn zus nu (ze is 18) ook een keer laten doen. Ze dringen me er steeds tot aan om het ook te laten doen.. Maar ik wil gewoon echt zijn :j

Nouja, van mijn borsten ben ik gewoon sowieso al geen fan van, niet alleen omdat ze zo klein zijn :') Maar niemand komt me toch te zien zonder BH, ook niet vriend :D Verder heb ik echt brede schouders, best gespierd, terwijl ik dat helemaal niet wil en vind het ontzettend lelijk :(

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:39

Ik heb ook brede schouders Geryon, ramp met kleding (zeker als je ook nog eens flinke borsten hebt en een smal middel). Overigens kan het mij echt geen flikker schelen of mijn benen oplichten in het donker, boeiend ik trek lekker korte broekjes aan hoor als het warm is :))

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:41

Geryon schreef:
Toen ik eens de moed had om in een korte broek van huis weg te gaan, schreeuwde er twee mensen: AAAAAH GA NAAR DE ZONNEBANK! Vanaf echt een super grote afstand. Kan je nagaan.. :')

Mang, die opmerking, auw. Die wordt mij ook altijd gegeven door mijn ouders. Mijn moeder heeft twee keer een borstvergroting laten doen en mijn zus nu (ze is 18) ook een keer laten doen. Ze dringen me er steeds tot aan om het ook te laten doen.. Maar ik wil gewoon echt zijn :j

Nouja, van mijn borsten ben ik gewoon sowieso al geen fan van, niet alleen omdat ze zo klein zijn :') Maar niemand komt me toch te zien zonder BH, ook niet vriend :D Verder heb ik echt brede schouders, best gespierd, terwijl ik dat helemaal niet wil en vind het ontzettend lelijk :(

Mijn moeder ook maar dat had wel een goede rede. Ik moest namelijk tot mijn 2e niks anders dan borstvoeding hebben. Ik had ze dus helemaal leeggezogen :')

Ik heb vind ik zelf ook brede schouders, en ben er ook helemaal niet blij mee :n

Volgens mij heb ik trouwens wel prima benen, maar ik weet niet wat mooi word gevonden _O-

Afbeelding

Ik ben die met de streepjes. Is trouwens wel bijna 3 jaar geleden :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:44

Inderdaad een ramp met kleding, de schouders kloppen bij mij soms gewoon niet, dan zitten die schoudernaden ergens richting mijn nek ipv bij mijn schouders en zijn de mouwen ook te kort.. Shirtjes met korte mouwen zitten mij trouwens ook bijna altijd strak. Echt te lelijk.. :=

Haha, dacht ik zo maar! Ik schaam mij nog meer voor mijn lichaam voor mijn ouders en mijn zus, dan voor anderen. Maar ach, zij zijn allemaal nep en verbergen hun gruwelijke innerlijk met merken.

Mang, ik vind dat jij een mooi lichaam hebt, mooi dun en in verhouding (ben jaloers!), niets borstvergroting nodig.
Laatst bijgewerkt door Geryon op 03-07-12 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:45

Wat jammer dat je je schaamt voor je lichaam Geryon, dat zou toch niet nodig moeten zijn.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:47

Ik vind het ook erg jammer, maar hoe vaak ik ook zeg dat ik blij mag zijn met mijn lichaam, ik geloof mezelf niet. Ondanks dat ik best veel complimenten krijg. Maar ik denk dat als je eenmaal door je eigen thuis gaat geloven dat je lelijk bent, je er niet snel vanaf komt.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:48

Haha nou ik ben echt nergens tevreden mee als ik eerlijk ben :o
Kan zo een hele waslijst ophangen wat mij dus totaal niet bevalt aan mijzelf :P

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:48

Geryon schreef:
Mang, ik vind dat jij een mooi lichaam hebt, mooi dun en in verhouding (ben jaloers!), niets borstvergroting nodig.

Dit is 3 jaar geleden he := Inmiddels zitten overal wat meer spekjes behalve op mijn billen en borsten :+

Je moet je niet schamen voor je lichaam! Niemands lichaam is perfect en beter echt dan zoals je moeder of je zus. Gewoon kijken naar de goeie kanten van jezelf en je vooral niets aantrekken van andere! En naar heel slechte lichamen op straat kijken wil ook nog wel is helpen :+

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:49

Ah zakt wel met de jaren hoor :D .

Ik zou me er niet al te druk over maken.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:49

Vind je ook een mooi figuur hebben hoor mang.. echt! :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:50

_Bitje_ schreef:
Haha nou ik ben echt nergens tevreden mee als ik eerlijk ben :o
Kan zo een hele waslijst ophangen wat mij dus totaal niet bevalt aan mijzelf :P

Laten we allemaal zo'n waslijst maken! En dan mag natuurlijk iedereen elke waslijst afgaan en zeggen dat 'ie niet klopt :D :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:51

Ik heb ook wel dingen die ik best anders had willen zien, maar ben voor het overgrote deel tevreden hoor. Je moet toch wel iets positiefs aan jezelf kunnen ontdekken lijkt me?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:51

Anders doe je iets fout denk ik...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:55

mang schreef:
Geryon schreef:

Dit is 3 jaar geleden he := Inmiddels zitten overal wat meer spekjes behalve op mijn billen en borsten :+

Je moet je niet schamen voor je lichaam! Niemands lichaam is perfect en beter echt dan zoals je moeder of je zus. Gewoon kijken naar de goeie kanten van jezelf en je vooral niets aantrekken van andere! En naar heel slechte lichamen op straat kijken wil ook nog wel is helpen :+

Nou, met heel wat spekjes erop heb jij nog een mooi lichaam geloof ik :=

Naar slechte lichamen kijken helpt wel ja _O-

Mijn positieve dingen:
- mooie heupen
Uhm, nu moet ik nadenken :')
- ronde billen (maar door naar voren gekanteld bekken vind ik het al minder mooi, steekt uit)
Laatst bijgewerkt door Geryon op 03-07-12 12:57, in het totaal 2 keer bewerkt

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:55

Als je echt kritisch gaat kijken zijn overal wel opmerkingen over te verzinnen. Het gaat om het totaalplaatje, je uitstraling, je innerlijk, je stijl, je eigen zelfbeeld enz enz.

Carowl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:57

Bij mij is het gewoon net zoals bij Geyron en Fiffill dat de bovenkant redelijk breed is.
En ik heb wel een heel smalle taille..
Schouders en borsten heb ik echt een M (misschien zelfs L) nodig, en al de rest van mijn lichaam een S.
Ik ben tevreden met de onderkant en de bovenkant apart, maar samen stoort het mij :+

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:57

@mang Helemaal niets mis met jou benen hoor, foto is van drie jaar geleden, dan is het er alleen maar beter op geworden. NIETS om voor te schamen!
Als ik een meid was geweest had ik ook zulke benen willen hebben. Al had ik maar één zo'n been!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:58

_Bitje_ schreef:
papagroom schreef:
Helemaal niet zo n slecht idee.
Dan kunnen we punten geven op ,vorm,kleur ,souplesse,enz
En dames...de pope en ik hebben er heel veel verstant van hoor,dus schroom niet....

zegt mijn vader? >;)

Ts: Niks mis mee hoor! Die van mij zitten daar ook ongeveer en dan heb ik ook nog eens een 65/70D :)
Inkijk gegarandeerd bij mij dus, vooral met rijden := Wat zal die arme staleigenaar/boer wel niet denken wanneer ik langs kom lopen of rijden :')

Jouw papa is een gezonde man...welke man kijkt nou niet naar boobies 8-)

Okeey de gay's niet natuurlijk al kunnen die wel vreslijk miepen over je kleding keuze :roll: (heb gayvriendjes)

Heerlijk topic dit lig echt in een deuk om sommige uitspraken _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:58

Ik heb gelukkig wel gewoon heupen anders was ik uit verhouding, maar lastig met kleren zoeken is het soms wel ja, van die vesten die niet dicht willen enzo :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:59

Britt_Sisi schreef:
hmm misschien moet ik dan maar gaan denken aan kinderen, groeien ze nog wat _O-

grapje... :P

Heb ik ook bedacht....maar ja de rest van het lichaam groeit dan zo gevaarlijk mee....dat zie ik dan liever niet gebeuren :Y)