Wat heftig dat de ICD achter elkaar af gegaan is!
Dovish dus 12 november krijg jij eindelijk je ICD. Mocht ook tijd worden.
Ik ben er niet helemaal over uit wat ik van de revalidatie moet vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Welkom Berdien!
Wat heftig dat de ICD achter elkaar af gegaan is!
Dovish dus 12 november krijg jij eindelijk je ICD. Mocht ook tijd worden.
Ik ben er niet helemaal over uit wat ik van de revalidatie moet vindenVandaar dat ik je pb nog niet beantwoord heb
Die bewegingsgeorganiseerde therapie vind ik aan de ene kant wel goed maar in een groep vind ik echt niets. Daarnaast weet ik niet of ik nu beter wordt van oa tafeltennis en badminton. Morgen moet ik naast de cardiofitness ed naar de psycholoog en donderdag naar de dietiste. Psycholoog had ik geen behoefte aan maar is dus een "verplicht" onderdeel. Conditioneel sta ik er niet zo raar voor dus ik weet eigenlijk niet goed of ik op mijn plek ben. De cardioloog wilde dat mijn conditie weer op peil zou zijn voor ik voor een ingreep ga. Ik neig inmiddels wel meer naar een ICD dan naar een ablatie (totdat je dit soort verhalen weer leest
) Mijn nichtje was vorige week hier in het noorden, en zij vertelde dat mijn neefje van 23 veel overslagen heeft. Hier zijn ze in dienst achter gekomen. Mijn nichtje van 20 daarintegen heeft ook ritmestoornissen maar is door de huisarts naar huis gestuurd met het is stress
De hele familie is dus inmiddels belast, alleen mijn dochter is klachten vrij (gaan we dan maar vanuit)
dovish schreef:En Quellian, hoe is 't met jou? Kan je de kop nog in het zand houden?Hoe is je benauwdheid?