jammer van het slapen snachts, maar dat het overdag al iets beter gaat is toch een goed teken Kleine stapjes vooruit en dan komt het allemaal wel goed En lekker gedouched Heb je wel een goed matras op bed ?
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 01-07-12 12:00
Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt. Jammer dat het zo tegen gevallen is. Ik denk dat de eerste weken de pijn het ergste is. Het komt allemaal weer goed. Vertrouwen hebben in de goede afloop. Echt waar. beterschap en heel veel sterkte gewenst. Hou je taai!
Heb net Peet gesproken, ze heeft koorts en voelt der eigen heel erg beroerd ineens. Ze heeft met de ha gebeld die heeft overlegd met het ziekenhuis en ze wordt opgehaald. Willen jullie allemaal mee duimen dat het mee valt?
Peet heel veel sterkte dikke knuffels van ons hier
Ik heb Peet aan de telefoon gehad. Ze moet 3 dagen ter obeservatie in het ziekenhuis blijven. Ze hebben heel veel troep uit de wond gehaald, krijgt nu ab. Hier draaien de duimen overuren de ab aanslaat anders zal de wond open gemaakt moeten worden en gespoeld moeten worden.
Peet kom op meid!wij denken aan je en de duimen maken overuren voor jou xxx
Ach nee Peetje, ook dat nog ... Heel veel sterkte wijffie !!!!
kally
Geplaatst: 03-07-12 21:14
Heel vel sterkte gewenst en hopelijk gaat het snel beter met je, al ben je maar vd pijn af...beterschap.....
DianneM
Geplaatst: 03-07-12 21:19
Ik heb net letterlijk even flink gejankt, kreeg bericht van Peet net hoe het er voor staat. Vind het zo klöte... Ik duim voor het aanslaan van de antibiotica..
Hou vol meid! De zon schijnt ook achter de donkerste wolken.. Makkelijk lüllen voor mij, ik weet t, maar blijf positief wijffie!
Ik volg dit topic al vanaf het begin. Dit is toch een nachtmerrie? Jakkes. Ik hoop zo dat de AB aan slaat. Dit heeft ze niet verdiend
_Patrick_
Geplaatst: 03-07-12 21:54
Haar bericht wat ze op fb heeft geplaatst:
Ik lig onverwacht weer in het ziekenhuis, met hoge koorts en een wond waar 350 cl vocht uit is gehaalt. Ik heb nu AB kuur en hopen dat het genoeg is. Ik moet nuchter blijven, als het niet goed is morgen gaat de wond open e. Spoelen op de Ok. Ik moet zo en zo tot vrijdag blijven. Het kan ook na twee dagen misgaan zegt de Dok.
Super dat iedereen voor haar duimt en zo mee leeft,dat zal haar heel goed doen! Misschien dat ze morgen zelf hier even een bericht plaatst, ze heeft der telefoon uit staan. Anders zal iemand jullie hier op de hoogte houden....
Peet kom op meid,niet vol blijven houden!ik hoop echt zo dat de ab aanslaat en je vrijdag naar huis mag