Zo ff wegen en daarna weer 'n workout doen
Volgende maand begint 'n bootcamp cursus van 5 weken waar ik en zuslief aan mee (willen) gaan doen...
Ben heel erg benieuwd wat dat gaat worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lelijke_heks schreef:Volgende maand begint 'n bootcamp cursus van 5 weken waar ik en zuslief aan mee (willen) gaan doen...
Ben heel erg benieuwd wat dat gaat worden
?
. 

Ik kreeg om half 11 ineens zo'n honger! De spekkies had ik al eerder op tijdens de avondvierdaagse 
en vandaag ga ik lekker naar mijn paard (kan niet rijden ivm kreupel maar kan wel lekker keutelen en moet 0,5 km lopen naar de wei en terug
)
misschien hebben ze wel crystal clear...niet echt heel erg goed ivm aspertaam maar opzich keertje kan geen kwaad.
ik heb ff 'n linkje van de site kunnen de gene die zich er niks bij voor kunnen stellen ook kijken wat het is http://www.kagosport.com/Bootcamp.html heb er echt ontzettend veel zin in...
zo ff mijn workout doen en daarna hopelijk naar stal... (ik heb vandaag wachtdienst... tot 10.30 moet ik beschikbaar blijven)

. We waren op concour en ik had beide proeven een winstpunt en andere die mee was had ook haar tweede winstpunt gehaald, dus we waren heel blij
. En toen stond daar een karretje met heerlijke ijsjes
. Waren van die gebakken hoorntjes en heb ik eentje met straciatella ijs gehad
. Het was zooo heerlijk!! Maargoed, mocht eigenlijk niet
. Maar heb vanochtend alles er weer afgerend toen ik de trein wou halen haha!
. Hoop dat ik eind van de week toch stiekem nog een beetje ben afgevallen.. Maar dat merken we vanzelf

. Is precies ik
. Ik lust bijna alles en vind zoveel dingen heerlijk! (dat is ook vaak het probleem
) Soms heb ik ook dagen dat ik gewoon onverzadigbaar ben, kan dan de hele dag door eten lijkt het.. 

en meteen weer een wandelingetje winkel haha. 
Haha weet niet welke je had, maar ik vind het reuze meevallen! Of heb je de laatste tijd alleen maar water gedronken dat je nu eigenlijk gewend bent aan 'smaakeloos' drinken?

i have toilet issues...
pffff nog 2,5 uur....dan ren ik meteen naar de plee
Anne_mieke88 schreef:ok ik heb een thee overload vandaag....kan een boeh of bah meer zeggen
Zit hier op het werk en moet heel nodig uhm je weet wel ff " boodschappen" doen maar ik kan dat echt niet op mijn werk...dat kan gewoon echt nieti have toilet issues...
naja iig mijn buik zit dus vol met uhm..." boodschappen" en ik heb geloof ik wel 1,5 liter thee op en halve liter water.....ik barst...heb echt een volle buik...pffff nog 2,5 uur....dan ren ik meteen naar de plee
Naamloos1 schreef:Anne_mieke88 schreef:ok ik heb een thee overload vandaag....kan een boeh of bah meer zeggen
Zit hier op het werk en moet heel nodig uhm je weet wel ff " boodschappen" doen maar ik kan dat echt niet op mijn werk...dat kan gewoon echt nieti have toilet issues...
naja iig mijn buik zit dus vol met uhm..." boodschappen" en ik heb geloof ik wel 1,5 liter thee op en halve liter water.....ik barst...heb echt een volle buik...pffff nog 2,5 uur....dan ren ik meteen naar de plee
Hahah.. Gewoon gaan!
en als er niemand in de buurt is
....ik wil wel maar dan ga ik zitten en dan ....tja komt der niets uit
(lekker onderwerp....) Maargoed nog 40 minuutjes werken en dan 20 minuutjes in de auto...