[Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lelijke_heks

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:19

Pfff gister mijn slechtste dag ever gehad... Zelfs nog nooit zo slecht gegeten voor ik erop ging letten...
Zo ff wegen en daarna weer 'n workout doen

Volgende maand begint 'n bootcamp cursus van 5 weken waar ik en zuslief aan mee (willen) gaan doen...
Ben heel erg benieuwd wat dat gaat worden :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:21

lelijke_heks schreef:
Volgende maand begint 'n bootcamp cursus van 5 weken waar ik en zuslief aan mee (willen) gaan doen...
Ben heel erg benieuwd wat dat gaat worden :)

Wat moet ik me daarbij voorstellen :D?

Zo, drukke dag vandaag voor mij. Ben vrij en toch helemaal vol gepland :Y).
Vind het altijd wel fijn als ik wat te doen heb, dus dat komt mooi uit.
Ontbijtje is weer achter de kiezen, 3 crackers met smeerkaas en een beker optimel

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:34

Bootcamp? Pittig zeg! Dat wordt afzien! Maar denk dat het wel lekker is om te doen :j
Maar hoe werkt het dan vervolgens met de 'nazorg'? Want je kweekt best wel spieren etc en het is natuurlijk zonde als die dan ineens verdwijnen! :)

Gisteren werd mijn dag uiteindelijk ietsje minder dan gehoopt. Ik moest oppassen tot 12 uur en mijn avond tussendoortje werd 5 spekkies en 2 speculaasjes :') Ik kreeg om half 11 ineens zo'n honger! De spekkies had ik al eerder op tijdens de avondvierdaagse :o

Dus vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ontbeten met magere kwark met muesli, schepje brinta voor wat extra vezels en een eetlepel halvajam voor afwisseling qua smaak.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:54

@Negerzoen: Vaak aan het eind van de middag of na het sporten 's avonds. En idd een bakje yoghurt is misschien een optie.

Een bootcamp klink trouwens pittig, wat voor schema krijg je dan? En hoe lang train je per keer? :)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:55

goedemorgen vandaag -0,2 ( totaal -3,8) niet zoveel afgevallen als gisteren maar het avondeten was gisteren zo zo lekker was mijn lievelingseten goulash. Dat eet ik vanavond weer omdat mijn moeder voor 2 dagen kookt....heerlijk ik kan er niet vanaf blijven. Ook heb ik gisteren 0 beweging gehad :P en vandaag ga ik lekker naar mijn paard (kan niet rijden ivm kreupel maar kan wel lekker keutelen en moet 0,5 km lopen naar de wei en terug :D )
vanavond wel met vriendinnen ergens wat drinken, hou het wel bij 2 a 3 ijstheetjes :P misschien hebben ze wel crystal clear...niet echt heel erg goed ivm aspertaam maar opzich keertje kan geen kwaad.

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:55

het lijkt me ook heel leuk om te doen :) ik heb ff 'n linkje van de site kunnen de gene die zich er niks bij voor kunnen stellen ook kijken wat het is http://www.kagosport.com/Bootcamp.html heb er echt ontzettend veel zin in...

de 5 weken zijn om het eens te proberen... vooral de eerste week moet enorm afzien zijn... na die 5 weken kunnen we doorgaan als we willen... ik ben echt benieuwd of dit iets is voor mij en zuslief....

na mijn slechte dag gister toch iets eraf deze week... de score staat nu op 60,8 :) zo ff mijn workout doen en daarna hopelijk naar stal... (ik heb vandaag wachtdienst... tot 10.30 moet ik beschikbaar blijven)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 09:04

ok deze moest ik even delen.....deze is zo van toepassing bij mij...ik hou gewoon zoveel van eten :P
Afbeelding

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 09:13

Hahaha die kwam ik tegen en toen dacht ik : 'It's like they know...' :=

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:43

Gister heb ik gezondigd :o. We waren op concour en ik had beide proeven een winstpunt en andere die mee was had ook haar tweede winstpunt gehaald, dus we waren heel blij :D. En toen stond daar een karretje met heerlijke ijsjes <3. Waren van die gebakken hoorntjes en heb ik eentje met straciatella ijs gehad :P. Het was zooo heerlijk!! Maargoed, mocht eigenlijk niet :+. Maar heb vanochtend alles er weer afgerend toen ik de trein wou halen haha!

Mag nu een heerlijk broodje hebben met magere ham en een schijf ananas, hmmm dat heb ik wel gemist hoor haha! Gaat me goed af, deze week om weer 'redelijk normaal' te eten :). Hoop dat ik eind van de week toch stiekem nog een beetje ben afgevallen.. Maar dat merken we vanzelf :)

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:44

Haha dat plaatje _O-. Is precies ik :P. Ik lust bijna alles en vind zoveel dingen heerlijk! (dat is ook vaak het probleem :') ) Soms heb ik ook dagen dat ik gewoon onverzadigbaar ben, kan dan de hele dag door eten lijkt het..

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:46

Haha idd dat plaatje!
En zo'n dag van onverzadig en de hele dag eten heb ik nu :( verschikkelijk veel gegeten al, zit nu aan de 1000 kcal, dus moet nu wel echt stoppen en alleen nog avondeten vanavond, maar het is zoo moeilijk
Laatst bijgewerkt door Liin op 08-06-12 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:47

Maarja om vanaf nu tot het avondeten helemaal niks meer te eten is ook niet echt heel goed..

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:51

Nee daar heb je gelijk in... Misschien maar even komkommer en wortels halen, is dat slim?

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:55

Is iig wel een gezond tussendoortje en heb je wel een tussendoortje :)

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:59

Oké :) en meteen weer een wandelingetje winkel haha.

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 13:12

Toppie, goed bezig +:)+

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 13:12

heb net een glaasje crystal clear op van een collega
:') wat een vieze zoete zooi is dat zeg....gatver :P

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 13:16

Crystal Clear zoet? :P Haha weet niet welke je had, maar ik vind het reuze meevallen! Of heb je de laatste tijd alleen maar water gedronken dat je nu eigenlijk gewend bent aan 'smaakeloos' drinken? :')

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 13:24

die sparkling peach...getsie wat een mierzoet spul zeg bah...

ik drink verder alleen maar water en thee, maar zelfs normale cola is niet zoeter dan die vieze troep bleh... :P

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 13:43

hier nog iemand die nachtdienst heeft ik vanacht ook.
een probleem volges mij zit ik verstopt en al 2 dage niet na de wc geweest maar heb nu buikpijn...

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 13:56

gewicht 69.1 trouwens daaraan is niet te zien dat ik verstopt zit want er is wel weer wat af:P
maja mn uik is opgezet net warm glas water gedronken hopelijk helpt het

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:04

ok ik heb een thee overload vandaag....kan een boeh of bah meer zeggen :')

Zit hier op het werk en moet heel nodig uhm je weet wel ff " boodschappen" doen maar ik kan dat echt niet op mijn werk...dat kan gewoon echt niet :') i have toilet issues...

naja iig mijn buik zit dus vol met uhm..." boodschappen" en ik heb geloof ik wel 1,5 liter thee op en halve liter water.....ik barst...heb echt een volle buik... _O- pffff nog 2,5 uur....dan ren ik meteen naar de plee :=

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:00

Zo jullie zijn wel een stelletje kletskousen, hahahha....

Heb het topic weer gevonden nadat ik mij net had voorgesteld in einde van topic 2!

Anne_mieke88 volgens mij maak je het jezelf wel lastig zo hahahaha

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:05

Anne_mieke88 schreef:

Zit hier op het werk en moet heel nodig uhm je weet wel ff " boodschappen" doen maar ik kan dat echt niet op mijn werk...dat kan gewoon echt niet :') i have toilet issues...

naja iig mijn buik zit dus vol met uhm..." boodschappen" en ik heb geloof ik wel 1,5 liter thee op en halve liter water.....ik barst...heb echt een volle buik... _O- pffff nog 2,5 uur....dan ren ik meteen naar de plee :=

Hahah.. Gewoon gaan!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:20

Naamloos1 schreef:
Anne_mieke88 schreef:

Hahah.. Gewoon gaan!

Makkelijker gezegd dan gedaan...ik ga dan zitten en tja dan kan ik gewoon niet....ik heb toilet issues ik kan ook echt alleen maar ergens waar ik me thuis voel :P en als er niemand in de buurt is :P....ik wil wel maar dan ga ik zitten en dan ....tja komt der niets uit :P (lekker onderwerp....) Maargoed nog 40 minuutjes werken en dan 20 minuutjes in de auto... :)
Daarna lekker goulash eten :))