Zo ff wegen en daarna weer 'n workout doen
Volgende maand begint 'n bootcamp cursus van 5 weken waar ik en zuslief aan mee (willen) gaan doen...
Ben heel erg benieuwd wat dat gaat worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lelijke_heks schreef:Volgende maand begint 'n bootcamp cursus van 5 weken waar ik en zuslief aan mee (willen) gaan doen...
Ben heel erg benieuwd wat dat gaat worden
Anne_mieke88 schreef:ok ik heb een thee overload vandaag....kan een boeh of bah meer zeggen
Zit hier op het werk en moet heel nodig uhm je weet wel ff " boodschappen" doen maar ik kan dat echt niet op mijn werk...dat kan gewoon echt nieti have toilet issues...
naja iig mijn buik zit dus vol met uhm..." boodschappen" en ik heb geloof ik wel 1,5 liter thee op en halve liter water.....ik barst...heb echt een volle buik...pffff nog 2,5 uur....dan ren ik meteen naar de plee
Naamloos1 schreef:Anne_mieke88 schreef:ok ik heb een thee overload vandaag....kan een boeh of bah meer zeggen
Zit hier op het werk en moet heel nodig uhm je weet wel ff " boodschappen" doen maar ik kan dat echt niet op mijn werk...dat kan gewoon echt nieti have toilet issues...
naja iig mijn buik zit dus vol met uhm..." boodschappen" en ik heb geloof ik wel 1,5 liter thee op en halve liter water.....ik barst...heb echt een volle buik...pffff nog 2,5 uur....dan ren ik meteen naar de plee
Hahah.. Gewoon gaan!