Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X_Linz_X schreef:zie je het zitten?
dat implanon?
en als je hem laat verwijderen, ben je dan bijna meteen weer ( zoals bij de pil ) in je normale cyclus,
of duurt dit langer, zoals bij de prikpil?
MyLittleLove schreef:Ik heb een vraag. Ik slik normaal 1 strip en dan heb ik stopweek (alleen een pil om het te regelen dus) en er zitten geloof ik 4 weken op zo'n strip. Nu ga ik over 4 weken op vakantie, kan ik nu 3 weken slikken en dan stopweek houden? Of zou ik dan niet ongesteld worden?
Courses schreef:Ik ga even een 'domme' vraag stellen.
Momenteel heb ik bijna een jaar een vriend, en mijn moeder wil doe dan ook, dat ik niet aan de pil ga.
Ze wil niet dat ik die hormonen binnen krijg, en ik heb 't er al vaker met d'r over gehad maar dat valt er gewoon echt niet door te drukken.
Nu was er op een ander forum een complete discussie ontstaan, en veel mensen vonden dat dat dus je eigen keuze is en als je aan de pil wilt, je dat moet doen.
Als ik en m'n vriend 'gemeenschap' hebben, dan is het dus gewoon met condoom, en ik heb niet echt het idee van 'oliebol, zal ik nu zwanger zijn?!' ofzo.
Maar ik ga toch niet met m'n moeder overhoop liggen, alleen maar omdat zij niet wil dat ik de pil ga slikken?![]()
Is het dan zo gek dat ik er wel naar luister omdat ik geen zin heb in gezeik .... ?
Puchje schreef:Berdien, seriously...
Ik zou echt dat spiraaltje overwegen.
Pijn is niet tof, ik weet het, ben er heel bang voor.
Maar... Wil je de rest van je leven pijn hebben tijdens menstruatie of wil je één keer twee dagen goed pijn hebben en dan 5 jaar niet meer?
Ik ben -ondanks de pijn bij het zetten- echt heel blij met mn kurk
Rianneuhh schreef:Even een vraagje van mijn kant...
Ik ben na mijn stopweek gestopt met het slikken van een 'nepvariant" van de microgynon 30. Ik ben dus 2 weken van de pil af, waarvan een mijn stopweek was. Nu ben ik vandaag alleen (alweer) ongesteld geworden, is dit normaal na het stoppen met de pil of zit er iets niet helemaal lekker?
SofieHavan schreef:Heeft iemand ervaringen met de coïtus interruptus (voor het zingen de kerk uit) en de kalender methode?
Ben benieuwd wie er op deze manier (niet) zwanger is geworden...