Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het is ook niet fijn als er kiezen getrokken zijn en je moet dan weg, dat bederft de pret wat denk ik.
daarbij wil ik onder narcose dus dat maakt het ook al lastiger. Dit kan vaak maar 1x per week bijvoorbeeld.

Ze komen sowieso bij mij ook bij mn wang door, ivm ruimtegebrek. De tandarts heeft me ingelicht, de foto laten zien en heeft me allerlei verhalen verteld over transplantaties. Er moet echt behoorlijk wat gebeuren, hier en daar moet een slechte kies getrokken worden, dan moet er eentje worden opgeschoven, op de "lege plek" moet een gat geboord worden voor een kies, etc etc etc.... ik zie er nu al tegenop, volgend jaar Januari gaan ze er mee aan de slag. 
Ik zou dus zeggen, laat het trekken
Nanne schreef:Ik heb hele nare ervaringen gehad en ik weet niet of je dit wilt horen?
Maar als ze er uit moeten, moeten ze er uit.
En over precies een maand nogmaals.. vroeg in de ochtend al.. Ben benieuwd, dat is er maar 1. hopelijk doet het wat minder zeer dan de andere 2..
Zitouna schreef:Cayenne niets gemerkt?! Had de tandarts niet gezegd wat hij aan het doen was dan?

heb je dan ook geen napijn gehad? Tja je zult het verschil wsl gewoon niet gevoeld hebben, wel slim gedaan van die tandarts van je haha. Ik moet zeggen dat die ene die ik er boven uit heb laten halen ik ook een makkie vond vergeleken met die in de onderkaak, kwam er ook uit voor ik het doorhad en dat was met die onderste wel anders, daarvoor echt wel even moeten zitten.. Moet jij de onderste er nu nog uit laten halen?
en ik heb het nieteens door gehad. Sowieso heb ik een hele goede tandarts die me van het grootste gedeelte van de angst heeft afgeholpen. Daarvoor hebben we samen een heel trajectplan opgesteld. Zo ben ik bijvoorbeeld weken achter elkaar naar de tandarts geweest om gewoon in de stoel te zitten zonder behandeling.Daarna voor behandeling zonder boren en op die manier is het opgebouwd. Zo kon ik heel rustig wennen. Nu ga ik ieder half jaar weer netjes voor controle 
Zal even kijken hoe t gaat met spoelen.. Die ander was prettiger..

Dus mond open houden 

alhoewel.. ik kon amper eten en was op links, dus geloof niet dat er een rijstkorrel naar rechts uberhaubt is gegaan.
Maar ze zijn eruit, dus daar heb je dan weer mazzel mee
(Zal wel onzin zijn, maar ik ken mezelf een beetje
) Zitouna schreef:Joolien die pijn kan ook ergens anders vandaan komen, ik had laatst een gaatje bovenin maar voelde daar zelf niks aan, had enkel verschrikkelijke pijn onderin, bleek dus van dat bovenste gaatje te komen.. Toen die eenmaal geregeld was, weg pijn.
Cayenne niets gemerkt?! Had de tandarts niet gezegd wat hij aan het doen was dan?
Verder iedereen weer helemaal geheeld? Ik ben net op controle geweest, alles ok, nog wel wat pijn gehad trouwens afgelopen week maar nu gaat het steeds beter.