Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Duppie_ schreef:Dankje,ik heb zelf wel stieken een vermoeden dat het wel eens raak zou kunnen zijn,begin nogal dingen op te vallen of het is dat ik er ''te veel'' mee bezig ben...laten we hopen van niet natuurlijk![]()
@ Bluppie: mooi buikje heb je al,die buikbanden vind ik helemaal geweldig!
) en dus ik wachten op mijn menstruatie en wachten, kreeg klachten zoals zwaar gedruk op me heupen etc, dokter gebeld, met tegenzin een test gedaan en voila 2 dikke giga paarse strepen binnen een minuut, heb daarna over nog 100 stokjes geplast want die zag ik niet (meer) aankomen.. was een erg aangename verassing ook al had ik in t begin best veel moeite ermee om het te geloven..
dus vol.goede moed naar de echo van vandaag. Maar denk maar niet dat die kkeine het wilde laten zien!!! Elke keer had het iets ervoor, of een beentje of een voetje. Of een arm. Of zat gewoon met zn rug naar ons toe. Jaa dus we weten nu nog niks
haha beetje jammer!!
.
Nu toch weer natuurlijk zwanger geworden. In tegenstelling tot de eerdere zwangerschappen nu een hele goede hcg opbouw. Ik ben nu goed 6 weken en op echo zou nu met mijn hoge hcg waarde hartactie te zien moeten zijn. Morgen een afspraak maken. Doodeng, zou het dan toch nog.... 
Eerst maar eens zwanger zien te worden. Vandaag is de dag dat ik weer ongezellig moet worden. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik steeds 1 a 2 dagen eerder geworden en vorig maand op de dag zelf dus ik ben erg benieuwd, al weet ik bijna zeker dat het wel zal gebeuren vandaag, ik blijf stiekem toch wel een beetje hopen dat het uit blijft.
al ben ik natuurlijk even gelukkig met een mini me van mijn kerel hoor
iedereen om me heen zegt dat ik een jongetje krijg.. 

bij mij hebben ze het vastgesteld via inwendig onderzoek.