Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zahlina

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 16:15

Ik wil het wel weten mocht ik zwanger worden en vertel het ook.
Maar dat is meer omdat ik hoop dat de toekomstige oma's in nederland flink gaan shoppen zodat ik het eerste jaar voldoende kleding heb.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 16:21

Duppie_ schreef:
Dankje,ik heb zelf wel stieken een vermoeden dat het wel eens raak zou kunnen zijn,begin nogal dingen op te vallen of het is dat ik er ''te veel'' mee bezig ben...laten we hopen van niet natuurlijk :D

@ Bluppie: mooi buikje heb je al,die buikbanden vind ik helemaal geweldig!

Nou ik weet niet of je op de hoogte was van mijn situatie maar er werd mij verteld dat ik een miskraam had gehad (telefonisch ja :') ) en dus ik wachten op mijn menstruatie en wachten, kreeg klachten zoals zwaar gedruk op me heupen etc, dokter gebeld, met tegenzin een test gedaan en voila 2 dikke giga paarse strepen binnen een minuut, heb daarna over nog 100 stokjes geplast want die zag ik niet (meer) aankomen.. was een erg aangename verassing ook al had ik in t begin best veel moeite ermee om het te geloven..

Ik wil het ook weten wat het geslacht word :j

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:54

Haha wij wilden ook weten wat he geslacht is :') dus vol.goede moed naar de echo van vandaag. Maar denk maar niet dat die kkeine het wilde laten zien!!! Elke keer had het iets ervoor, of een beentje of een voetje. Of een arm. Of zat gewoon met zn rug naar ons toe. Jaa dus we weten nu nog niks :') haha beetje jammer!!

Maar belangrijkste is dat alles goed leek dus dat is uiteindelijk het belangrijkste!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 20:38

Wij willen het niet weten, verrassing bij de geboorte :D .

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:53

Wij zouden het tegen die tijd niet willen weten. Tenminste zo denken we er nu over. Maar ik zou wel graag de verrassing willen als het geboren is.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:16

Wij willen het ook allerbei weten :)

XXsmokeyXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:27

Ikke wil het wel weten wat mijn vriend wil weet ik zo niet... Zien we op dat moment wel ;)

Bluppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 06:43

Wij weten het niet en willen het ook noet weten. En als we het wilde weten zorgde onze kleine er ook voor dat we het niet konden zie. benen stevig bij elbaar geklemd! ook mogchten we het hoofdje niet zien. was zooo schattig! nog 11-13 weken en dan weten we het hihii"

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 06:57

Ik had de hoop om goed zwanger te worden eigenlijk al opgegeven na 5 miskramen, vele kilometers naar een Belgisch ziekenhuis, 3 mislukte ivf pogingen, onderzoek dat uitwees dat ik bijna in de overgang zit en een aandoening aan mijn baarmoeder die een goede zwangerschap in de weg kan staan. Oh en mijn leeftijd |( Nu toch weer natuurlijk zwanger geworden. In tegenstelling tot de eerdere zwangerschappen nu een hele goede hcg opbouw. Ik ben nu goed 6 weken en op echo zou nu met mijn hoge hcg waarde hartactie te zien moeten zijn. Morgen een afspraak maken. Doodeng, zou het dan toch nog....

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 07:02

Jeetje Boras, wat heftig. Ik duim heel hard voor je!! Wat is de wereld toch hard en oneerlijk soms...

Wij hebben in 2010 besloten ervoor te gaan, 1e maand gestopt met de pil en direct zwanger. Dochtertjelief is inmiddels bijna 11 maandjes jong.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 07:21

Dank je wel :)

Het zwanger worden ging bij mij ook heel snel. Drie keer de eerste ronde, een keer de tweede ronde.
Alleen deze liet even op zich wachten waardoor we dachten dat het niet meer ging gebeuren.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 08:37

Boras Sterkte...

GoGoNut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 10:21

Boras veel succes met deze zwangerschap, ik duim mee dat het goed (blijft) gaan :)

Wij willen ook niet weten of het een jongen of meisje wordt. Al ben ik bang dat het tegen die tijd wel verleidelijk zal worden, maar daar slaan we ons wel doorheen ;) Eerst maar eens zwanger zien te worden. Vandaag is de dag dat ik weer ongezellig moet worden. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik steeds 1 a 2 dagen eerder geworden en vorig maand op de dag zelf dus ik ben erg benieuwd, al weet ik bijna zeker dat het wel zal gebeuren vandaag, ik blijf stiekem toch wel een beetje hopen dat het uit blijft.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:33

ja heel veel sterkte !

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:04

Boras ik duim voor je!

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:40

Heel veel sterkte. Ik ben morgen precies 20 weken, en krijg dan ook de echo. We willen heel graag weten wat het wordt :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:44

Heb je nog een "voorkeur" kimberley? Ik wil uiteraard dat het gezond is maar een mini ik lijkt me zoooo leuk <3 al ben ik natuurlijk even gelukkig met een mini me van mijn kerel hoor :D iedereen om me heen zegt dat ik een jongetje krijg..

ik ben (als t goed is) vandaag 8 weken en 1 dag ik krijg woensdag mijn echo.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 17:12

Spannend kimberley!!

Ik heb over ongeveer 2 weken mn 20 weken.echo vind het ook spannend maar meer om het medische dan. Maar gelukkig leek veel al mooi bij de echo van afgelopen vrijdag. Geslacht moeten we nog even op wachten ik hoop volgende week dan voor een herkansing en anders horen we het wss wel bij 20 weken ook.

Heb vandaag mijn kleine baby voor het eerst gevoeld <3

succes voor de dames die bijna mogen testen!

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:43

Zoooo eindelijk even alles bijgelezen,heb een paar drukke dagen gehad dus vandaar dat ik nog niet gereageerd heb..

GoGonut: Als ik het goed berekend heb is woensdag mijn NOD.
Saffier: Ik zou het geslacht wel willen weten,ben ik veel te nieuwsgierig voor :D
xDramaqueen: Telefonisch :? bij mij hebben ze het vastgesteld via inwendig onderzoek.
Boras: Ik duim heel hard voor je dat het deze keer allemaal goed gaat!
D_Travis: Ooooh super,dat lijkt me echt een super gevoel!

GoGoNut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 21:04

Helaas net ongezellig geworden.. vrijdag nieuwe ronde nieuwe kansen :)

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 06:33

Balen GoGonut! hopelijk heb je de volgende ronde wel prijs!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 08:00

Gogonut succes in de volgende ronde, balen zeg!
Kimberley veel plezier!!

D_travis wat leuk! Wil ik ook, maar duurt nog even haha.
Boras heel veel sterkte!

Ben gister even wezen neuzen in de Babydump en een grote Prenatal. Vond Babydump niet eens zo heel veel hebben. Ga morgen waarschijnlijk even naar Babypark.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:21

ik heb vorige week ook mijn menstruatie gekregen. Volgende maand nog eens proberen

Ben weer helemaal fit en slik nu foliumzuur.

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:11

Hoi iedereen,

Ik meld mij ook even. Ik ben nu ongeveer 10 jaar (waauw, das lang) samen met mijn vriend/man en eind vorig jaar zijn we getrouwd. We hebben sinds 2 jaar een huis gekocht, met een weitje voor mn paard en pony, een grote tuin met een hond, kipjes, twee konijntjes en twee katten.
We hebben ook al heel wat verbouwingen gedaan en nu zijn we bezig met onze logeerkamer, die hopelijk binnen een klein jaar ook zal dienst doen als kinderkamer :-)

Ik ben al enkele maanden geleden gestopt met de pil, maar wij vertrekken in september voor een maand op huwelijksreis naar de States, dus ik mag nu best nog niet zwanger zijn hé. Goh, ik ben zo blij dat ik eindelijk van die rotpil af ben! Ik voel me echt veeeeel beter nu en ik had meteen terug een normale cyclus.

Nu donderdag zou ik normaal mn regels moeten hebben, maar vorige maand hebben we een paar dagen voor de eisprong onveilig gevreeen, dus er is mss wel een waterkansje dat ik ze niet heb.. Maar ik gok van wel hoor. Ik zit er alleen mee in dat als ik zou zwanger zijn, dan ben ik vier maand ver als we op reis gaan, dat is natuurlijk niet zo handig.
En ook, met zo'n mooi weer drink ik wel graag eens een biertje of een cocktailtje en ik durf ook wel een sigaretje te roken... Dat ga ik wel missen hoor!! Of mss heeft mn lichaam automatisch geen zin meer in 'ongezonde dingen', dat zou wel ideaal zijn.

Enfin, jullie horen het wel

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:06

Ik ben niet iemand die onwijs van ongezond eten houd, maar at wel elke vrijdag makkelijk. Heb nu juist totaal geen zin meer in ongezond eten!

En dan vier maanden zijn is juist wel handig, eerste drie maanden heb je meer kans op kwaaltjes. Die nemen dan juist af. Dus tussen maand 4 en 6 is de handigste tijd zeggen ze.
Ik baal juist, ga over pak hem beet 8 weken op vakantie en ben sinds vandaag goed misselijk, al sinds vanmorgen.