moonfish13 schreef:Bijzonder he pleiada?
Er gaat een wereld voor een mens open als je die boeken leest, vond ik tenminste.
ja inderdaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Als je er geen een vind, kan ik er wel eentje naar je opsturen!?
Kuggur schreef:Toch jammer dat bij de uitleg over de Quantum touch (héérlijke term), niet ingegaan wordt op het sleutel aspect van deze therapie, de rol die quantum mechanica bij de behandeling speelt (geldt zowel voor de uitleg in dit topic, als voor de info op hun site).Daar ben ik nl ontzettend nieuwsgierig naar hoe dat precies werkt.
In de uitleg komen alleen een niet al te originele variaties op de bekende new age thema´s naar voren, wat geleend van boedhisme en andere oosterse filosofieen.
pleiada schreef:Ja dat is voor jou wel ver weg,maar als je er een dagje van maakt misschien wel leukIk woon er dichtbij dus ik ga er regelmatig even heen
moonfish13 schreef:Volgens mij worden ze niet veel gebruikt opzich, wel apart dat je er dan een hebt inderdaad.
Ik ben een enorme piekeraar van mezelf..
Wat ik ook fijn vind is Genadekruid van Star remedies.
Dat is om dingen makkelijker los te laten, en dat merk ik duidelijk als ik het niet gebruik.
http://www.bloesemremedies.nl/genadekruid.php
Als je benieuwd bent hoe het werkt geef maar een gil, dan maak ik een flesje voor je aan en stuur ik die mee.
Geld ook voor andere remedies, als je een paar specifieke wil proberen laat maar weten.
Citaat:De lazuriet, (Na,Ca)8(AlSiO4)6(SO4,S,Cl)2, geeft aan de lapis lazuli de karakteristieke blauwe kleur. De pyriet is aanwezig als kleine messinggele spikkels, de calciet heeft doorgaans een grijze kleur. Vaak wordt lapis lazuli synthetisch gekleurd. Het blauw wordt hierdoor nog blauwer en de grijze tinten worden eveneens blauw. De praktijk leert dat ook blauw plastic met goudkleurige spikkels als lapis lazuli verkocht wordt. Lapis lazuli wordt gebruikt als edelsteen. Lazuriet werd vroeger ook gebruikt als kleurpigment.