2e keer drie minuten lopen was ff doorbijten...maar voorderest ging het best !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
2e keer drie minuten lopen was ff doorbijten...maar voorderest ging het best !
daarna echt zo lekker gelopen, totaal niet moe... Wel sneller gelopen blijkbaar, zelfde rondje als woensdag. Alleen was ik toen al klaar voor ik thuis, nu was het andersom!
PocoGaucha schreef:ik heb wel een tip voor mensen die niet de goede motivatie hebben. ik zeg tegen een goede vriendin: ik ga vanavond hardlopen. we hebben afgesproken dat zij me op mn kop geef als ik niet ga:P.
werkt super!
Had wel flink wind tegen en moest klein heuveltje op, dat werkt natuurlijk ook niet mee. Ik vond trouwens de eerste paar minuten best lastig... toen ik eenmaal lekker op gang was ging het eigenlijk vanzelf. Heb in totaal 30 minuten gelopen en 2,34 km gelopen incl warming up en cooling down. Wat lijkt het me gaaf om zometeen gewoon een rondje door de duinen te kunnen rennen zonder te wandelen tussendoor.
gister ook geweest, en vandaag een rustdagje

, ben 2 jaar terug een keer begonnen met start to run en daarna een hele periode niet meer. Nu zijn alle mp3 bestanden die ik destijds had van de computer verwijderd. Heb net de bestanden proberen te downloaden via de rennenmetevy site, maar ik krijg ze dan als zip map op mijn computer en die opent hij niet. Wanneer ik de mp3 bestanden 1 voor 1 wil downloaden, gaat het tot en met les 2 goed en daarna zegt hij constant wanneer ik een les aanklikt om te downloaden ERROR. Kan iemand mij hier wellicht helpen
???? 
P3TR4 schreef:ik krijg ze dan als zip map op mijn computer en die opent hij niet.
MrUlbe schreef:P3TR4 schreef:ik krijg ze dan als zip map op mijn computer en die opent hij niet.
je moet dan op die boekjes klikken en dan openen in een opgegeven map. hij moet deze bestanden nog uitpakken omdat ze als een ''pakketje'' zijn verstuurd vanaf de site. jou computer kan geen 30 bestanden tegelijk afspelen vandaag dat je het ''pakketje'' even moet uitpakken.