dan heb ik echt het idee dat mn armen en benen er afvallen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dan heb ik echt het idee dat mn armen en benen er afvallen
ga je nu voor de 15??

baal echt als een stekker, want mis het toch wel een beetje en dan kan ik dadelijk weer helemaal opnieuw beginnen zeker
Eleionomae schreef:@romyv dat heeft mijn sportschool niet.tis nogal low budget

Deze bokker memberlist.php?mode=viewprofile&u=3496 Romyv schreef:Eleionomae schreef:@romyv dat heeft mijn sportschool niet.tis nogal low budget
ik heb voor de wedstrijd licentie van wielrennen zn hele sportkeuring gehad (zit in je aanvullend pakket van je zorgverzekering). Dit wordt gedaan door een sportarts. Eerst krijg je gewoon een controle (lengte, gewicht, vetpercentage, houding ed.) en dan moet je (in mijn geval) op een fiets gaan zitten met allemaal apparatuur op je aangesloten.
Je krijgt dan een heel medisch rapport, heel gaaf om te hebben!!! Ik had een vermogen van 375 watt (weeg 70 kg). Als je dat door je lichaamsgewicht deelt weet je je kracht niveau ten opzichte van je klasse. Had een VO2max van 62, daaraan kan je je conditie meten met andere sporters in je klasse. Over 2 jaar weer en dan kijken of ik verbeterd ben
als je ervoor verzekerd ben, moet je het zeker doen!!!
had nog steeds geen spierpijn, hoewel ik wel de gewichten zwaarder heb gezet

Romyv schreef:Marijkjuh schreef:Wat hebben jullie voor geheim dieet dan
Geen brood en suiker!! Verder veel eiwit als kip, magere kwark, ei zonder dooier enZ
Ik ben hiermee in 4 maanden 12 kg vet kwijt geraakt en 2 kg spier opgebouwd
Genoeg eiwit eten is hier trouwens echt een ramp, ik eet geen vlees en vis en lust geen kwark 

En wilde naar huis fietsen vanaf een vriendin, band lek! Heb ik 40min lang naar huis gewandeld hahaha
Toch in totaal 6 kilometer gelopen, en met die nieuwe schoenen heb ik geen last meer van mijn kuiten als ik loop! Vandaag misschien ook nog een klein rondje meepakken, dat zie ik vanzelf wel.