Zwerte schreef:Wow wat veel negatieve reacties over zoiets natuurlijks en normaals als haar!
Velen zullen zowel mij als mijn vriend te ranzig voor woorden vinden blijkbaar. Vriendlief laat alles lekker zitten, alleen zn gezicht wordt netjes bijgehouden (alhoewel dat in het weekend en vakanties weer niet gebeurt). Het haar 'down under' zou hij van mij wel wat mogen bijknippen maar daar heeft meneer geen zin in. Ik vind het prima, heb er geen last van! (ik hoef van hem ook niks te scheren trouwens, dus daarmee dreigen helpt niks). Sterker nog, het is toch lekker om even met je vingers door borsthaar heen te woelen/spelen als je lekker tegen hem aan ligt?
Slechte hygiene, daar heb ik wel last van! Daarom verbaasd het mij altijd dat de aanwezigheid van lichaamshaar wordt gekoppeld aan slechte hygiene..... Ik ben nogal snel vies van nare luchtjes en smaakjes maar haar heb ik nog nooit last van gehad....
Ik hou zelf alleen mn oksels keurig bij, de rest alleen wanneer ik daar zin in heb. Mij kan je prima betrappen op beenhaar of ander haar

nu ben ik dus smerig en verwilderd? Gaaf!
Zo, eindelijk een lekkere gezonde reactie.
Ik snap ook voor het leven van mij niet hoe lichaamshaar an sich "vies" of "onpasselijk" is. Zelfs een vers bezwete behaarde oksel is echt niet vies hoor.
Zou mooi zijn, dan zou ik hem halverwege een heftige vrijpartij uit bed moeten kukelen of zo...
Wast iemand zich niet, dan wordt het een ander verhaal, maar dat geldt zowel voor met als zonder haar.
Hier ook een lekkere beer, met rughaar en aller d'r op en d'r an. Heel blij mee en al helemaal heel blij dat 't er allemaal gewoon nog zit. Dat gescheer en gewax, nee daar kan ik echt niet opgewonden van raken, hoor.
Tja en wat een ander ervan vindt... dat mogen ze zelf weten.
Het mag dus duidelijk zijn dat ik zelf ook niet scheer. Beetje bij punten tot daar aan toe, maar verder neemt hij me maar fijn ik ben.