stom eigenlijk) Afgesproken met mezelf dat ik as vrijdag stop met roken. Vriend is zaterdag en zondag weg, dus geen zware roker in de buurt.Ik ben er alleen nog niet over uit of het met of zonder nicotine pleisters gaat dit keer..... Momenteel rook ik een pakje per dag. Werk in de zorg en zie dagelijks de schade die het roken aan kan richten in ons lijf en omgeving en dan toch, zodra ik klaar ben met werken, gaat er een sigaret aan
Ik ben nu ruim 6 weken gestopt en gaat nog steeds goed. Denk er nog regelmatig aan hoor, maar heb geen moordneigingen gehad. Ik vind het feit dat je er toch nog regelmatig aan denkt best irritant, ik hoop dat dat nog minder wordt.
en nog steeds geen moeite ermee
.
.
. Heb al een volle zak van die groene erwtjes gekocht dus loop heel de dag al te zuigen op die dingen (zijn vreselijk hard natuurlijk). Had eerst niet in de gaten dat het door de pillen zou kunnen komen (heb zoveel ellende de laatste tijd dat dit het laatste was waar ik aan dacht) maar denk daar nu toch wel anders over. Koop dus geen doosjes meer erbij, maar stop ermee 
maar ik ben sowieso wel wat opvliegend 

), maar ging bijna over m'n nek toen ik het rook tijdens mijn zoektocht naar batterijen
en oud is een relatief begrip, daarom zeg ik het ook altijd zo in plaats van een leeftijd te noemen