Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ElineS schreef:@verootjoo: Iedereen heeft daar een andere visie in en dit topic vind ik niet de juiste plek om zoiets te discussiëren.
Lottie84 schreef:Je vermoord een kindje, waarom moet dat erbuiten gehouden worden? Het is de realiteit, daar moet je niet je kop voor in het zand steken.
verootjoo schreef:ElineS schreef:@verootjoo: Iedereen heeft daar een andere visie in en dit topic vind ik niet de juiste plek om zoiets te discussiëren.
Sorry, maar dit is wat mij betreft geen visie, een kind in 6 weken zwangerschap is echt al een kind. Met een eigen kloppend hartje, hersentjes en ruggegraatje. Wat denk je dan dat het is? Een levenloos stukje kauwgom wat je in de prullenbak gooit als het niet gewenst is? Bij abortus maak je een kind dood, je eigen vlees en bloed, en dat draag je ook voor de rest van je leven met je mee, net als zou je het kind geboren laten worden. Je draagt het hoe dan ook met je mee de rest van je leven.
En ik vind zeker ook dat TS zelf haar juiste beslissing moet maken, maar ik vind ook dat iedereen zou moeten weten dat abortus geen makkeliijke manier is om ervan af te komen.
gohya schreef:verootjoo schreef:
.........Ik snap dat 'ongepland' zwanger niet... Seks is om voort te planten, ........
Dat is alleen bij 'Het Kleine Huis op de Prarie' tegenwoordig is dat al lang niet meer.
verootjoo schreef:gohya schreef:verootjoo schreef:
.........Ik snap dat 'ongepland' zwanger niet... Seks is om voort te planten, ........
Dat is alleen bij 'Het Kleine Huis op de Prarie' tegenwoordig is dat al lang niet meer.
Waar haal je dan je kind? Op de markt?
Ik zeg niet dat je er niet van mag genieten, ik zeg dat je niet raar op moet kijken als je er zwanger van wordt, dat is nu eenmaal het 'risico'.
benangelique schreef:Hier een kindje wat zeer, zeer gewenst was, maar het tweede jaar heb ik heel vaak gedacht ' was je er maar niet'. Zij bleek allergisch voor koemelk, maar dat weten we pas 2 maanden. Tot die tijd sliepen we 3 uur per nacht, zij huilde en huilde. Je moet als ouder dan enorm sterk zijn om je kindje niet iets aan te doen. Vermoeidheid maakt echt gek!
Als je in zo'n geval als partners niet een gezamenlijk besluit hebt genomen wbt zwanger worden, ga je elkaar zaken verwijten en kost het je zeker weten je relatie.
Nee, een kind is zeker geen roze wolk....
Inmiddels is dus duidelijk wat ons meisje heeft en is ze nu een gezonde peuter die slaapt, speelt en eet zoals het hoort. Nu pas, terwijl onze dochter 25 maanden oud is, kunnen we genieten
Lottie84 schreef:Je vermoord een kindje, waarom moet dat erbuiten gehouden worden? Het is de realiteit, daar moet je niet je kop voor in het zand steken.