Ik heb besloten niet aan de antibiotica te gaan en ben nu met bioresonantie bezig.
Dat lijkt aan te slaan want ik heb veeeeel last gehad dusdanig dat ik gestopt ben in de vakantie.
Maar toch vinden we het nu erg goed gaan dus we gaan zo door, met stootkuren dus en niet aan een stuk door.
Dat trek ik namelijk niet lichamelijk en geestelijk, raak zeer vermoeid anders.
Maar prednison is niet goed voor een mens.
Ik heb het puur vanwege de Lyme omdat ik enorm terugval na een dag iets gedaan te hebben, en juist dan lijkt de Lyme zijn kans te grijpen.
Met een kwartje prednison heb ik dat niet en dat haalt net het scherpe randje er af.
Die bijnieren werken toch al beroerd, en door maar toe te staan dat ze even niets kunnen wordt ik niet sneller beter ofzo.

Huisarts weet dat trouwens niet, die weet niet eens van de Lyme.
We hadden nog 2 mg tabletten staan dus die heb ik 1.5 tablet over 24 capsules verdeeld zoals ze dat bij de apotheken ook doen.
Het is nu toch treatment unknown, dus ik ga gewoon zelf voorzichtig te werk.

Selfmadegooglearts..
Ik wordt door een vriend idd dr. Google genoemd.

En dr. Google wint steeds meer terrein langzaam aan.

Dat doe ik al dik 1.5 jaar en dat bevalt goed.

Bij bepaalde aandoeningen is prednison gebruikelijk langdurig een dosis en dan rustig afbouwen, met die gedachte doe ik het nu ook.
Ik slik nog niet eens 2 keer per week een kwart tablet, ben nu een week thuis en heb er twee dagen geleden een genomen en vandaag..