Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Avonturier schreef:Hallo allemaal, mag ik ook meekletsen? Ik heb gister mijn eerste 'krachttraining' geprobeerd, en dat beviel me eigenlijk wel (mijn spieren niet, áuw)
Ik wil dit eigenlijk doorzetten, voor wat empowermenten wat afvallen.
Als ik niet welkom ben, kruip ik wel weer terug in mijn hoekje
Haha, nee hoor! 
en ook nog een nasischijf uit de muur gehaald

SuzanLarissa schreef:Boh ben me toch aan zuipen haha heel slecht !!!

_Nancy schreef:Ik heb lekker gesport![]()
Ben 3 kwartier met mijn rug bezig geweest en een half uur met de triceps.
(7 oefeningen rug en 5 oefeningen triceps)
En toen was ik wel klaar
Het was nog best druk voor een zondag!
Avonturier schreef:Hallo allemaal, mag ik ook meekletsen? Ik heb gister mijn eerste 'krachttraining' geprobeerd, en dat beviel me eigenlijk wel (mijn spieren niet, áuw)
Ik wil dit eigenlijk doorzetten, voor wat empowermenten wat afvallen.
Als ik niet welkom ben, kruip ik wel weer terug in mijn hoekje
ook met cardio? 

)
over 6 weken is de Marikenloop, ik doe de 5km. en wil hem eigenlijk wel in 25 minuten gaan rennen. vorig jaar zat ik op 28 minuten..
Heb de sleutel nog nieteens! Het is vooral het idee van verhuizen en van wat ik allemaal moet regelen enzo, en wat ik allemaal moet klussen en wat dat gaat kosten waar mn hoofd helemaal vol mee zit. Heel iritant... En door spierpijn en migraine heb ik al 3 dagen nie gesport, dus moet toch echt vandaag! 

annepaardoes schreef:Oja ik wil nog even vertellen dat ik vanochtend het meetlint erbij heb gepakt en dat ik in 4 weken 1 cm van mijn taille en 2 cm van mijn lovehandels kwijt ben![]()

). Ik moet komende maanden al veel op -en neer naar school (80km op een dag) en dat kost me al genoeg centjes

En dan gaat het weer een week goed, dan weer niet etc.
Top!
! Top die spieren!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
. Ik snap het zeker gezien je hart, maar super dat je het toch geprobeerd hebt en hopelijk gaat het zo weer wat beter.
. Mijn vriend vind het altijd geweldig om te zien hoe ik half dansend door de kamer heenloop. Gelukkig is iedereen het wel gewend inmiddels. Ik doe het eigenlijk altijd bij mijn ouders en mijn vriend thuis en soms ook wel eens als er vriendinnen of familie bij is 

) gaat het goed, en dan op een gegeven moment gewoon helemaal fout. En na afloop voel je je zo slecht erover. 
Of een lekkere vakantie??

. Ik kan daar echt heel onzeker over worden. Maar ik moet ook zeggen dat ik gewoon best wel wat aangekomen ben laatste jaren en dat maakt me ook onzeker.
_Nancy schreef:Volgens mij zijn gewichten best wel duur..
Vooral als je wat zwaardere wilt hebben van 14 kg ofzo..
En waar haal je dumbbells?? Je kunt ze volgens mij niet in Uden krijgen ergens..