Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Murthul schreef:Wat ik wel jammer vind is dat bij die papilotten (en de meeste oplossingen) het bovenste deel van je haar plat blijft..
Dus met álle taktieken glijden mijn puntjes weg
)
iets te fanatiek rond gedraaid vrees ik...
) 
Creatas schreef:Morgen naar de kapper, neig toch weer om eens te vragen naar een grove permanent.. Maar zij kent me al van peuter af aan en zegt altijd dat ze aan mijn haar niks gaat verbouwen omdat het zo goed en mooi is..
(En ik ga dan ook niet naar een ander ofzo)
..
Nessa schreef:ik ben afgelopen zaterdag voor een ander vormpie gegaan.
Er is zo'n 20 cm af gegaan en flink veel laagjes erin
) veel langer -en dikker- volgens mij dan het mijne.

) Focussed schreef:Creatas schreef:Morgen naar de kapper, neig toch weer om eens te vragen naar een grove permanent.. Maar zij kent me al van peuter af aan en zegt altijd dat ze aan mijn haar niks gaat verbouwen omdat het zo goed en mooi is..
(En ik ga dan ook niet naar een ander ofzo)
Grove permanent bestaat niet.... Ik wilde graag slag/grove krul (echt van die mooie grove krultangkrullen) met permanent maar geen een kapper kan het zo maken. De grootste rollen zijn daar nog veel te klein voor, en zeker de eerste weken loop je echt rond met schapenkrullen voor het een beetje gaat uitzakken... Ik durfde het dus echt niet aan en heb het dan ook niet gedaan.
Maar een grove slag/krul is wel mogelijk hoor. Hier staat ook wel een interesant stukje: http://www.johnbeerens.nl/pages/CHI_Waves_.html Dan ziet dat er zo uit: