Mindim schreef:Vjestagirl schreef:Ja. Net zoals dat de ene pony niet gebouwd is als de andere, de ene hond niet gebouwd is als de andere en de ene boom niet zo gebouwd is als de andere, is de ene mens niet gebouwd als de andere.
Daarbij gebruiken steeds meer vrouwen de pil, wat ook als bijwerking kan hebben dat je dikker wordt. Er zitten steeds meer E-nummers in ons eten, waarvan lang niet alle bijwerkingen bekend zijn, maar van een flink aantal is er al bekend dat je er dikker van wordt.
En zijn trouwens ook zat mensen die er te zwaar uitzien en een prima BMI hebben.
Je noemt zelf toch ook allemaal redenen waarom mensen te zwaar zijn en noemt zelf geen 1 keer dat velen het krijgen door te veel eten. Dat bedoel ik nu.
Te zwaar er uit zien en een goed bmi hebben, nee daar geloof ik niet in. Ik zie wel eens mensen die ik er niet zwaar vind uitzien die geen goed bmi hebben.
Uiteraard, net zo goed als dat jij anorexia niet noemt als reden om slank te zijn. Tuurlijk zijn er mensen die alleen maar te dik zijn omdat ze verkeerd eten. Maar zoals jij het stelt 'de meesten' dat is echt gelul.
Er zullen er maar heel weinig zijn die er voor de lol voor kiezen om dikker te zijn.
verder drink ik zelden alcohol (meer, voor mijn 18e kon ik er wat van, en dan te bedenken dat daar een hele hoop suikers in zitten). Natuurlijk heb ik ook eens een ongezond dagje, dat ik bijna niks eet, of juist teveel 
Was als kind altijd broodmager, je kon mijn ribben tellen

En dan werken die genen niet zo goed meer mee
Die verbaasd me nog het meest, maar die hoor ik zo vaak! Snap echt niet waar ze dat vandaan halen, ik heb ook een baarmoeder een flamoes , borsten en een kont hoor.