Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
em_papillon schreef:Wat een interessant leuk topic!
Ik ben sinds kort ook weer begonnen en nu al verslaafd
Hiervoor heb ik ongeveer een jaar fitnes + kickfun gedaan, daarna kreeg ik last van mijn evenwichtsorganen en kon ik niet meer sporten.. heeft ongeveer een jaar geduurd (wel blijven paardrijden) nu alles goed gekeurd is in het ziekenhuis meteen weer begonnen met opbouwen
Slank ben ik al, mijn doel is echt om een 6/8 packje te krijgen.. train er hard voor, minimaal 4 x per week..
als je begint met krachtraining ben je toch nog 'koud'? Is het niet beter om 10 minuutjes op te warmen met crosstrainer ofzo voor dat je begint?
Wat is het meest effectief om spieren te kweken, langer en vaker lichte gewichten of wat zwaardere en tot je niet meer kunt ?
Hoe doen jullie het met je eetschema? Ik heb erg moeite met een normaal eet patroon te vinden en vol te houden.. heb namelijk niet gauw nooit honger of dorst.. en eet dus ook niet veel.. maar lijkt mij om spieren te krijgen dat je toch meer moet eten?
sorry voor alle vragen
Mindim schreef:Needje schreef:En wat als je nou absoluut niet! wilt afvallen, maar toch spieren wilt opbouwen?
Ik warm 10 minuten op met fietsen, dan 2 uur krachttraining en even uitfietsen en dan klaar. Ik doe dit 3 a 4 keer per week. Ik ben 59 tot 60 kilo en absolute ondergrens is 57. Ik wil ook niet afvallen.
Ojajoh schreef:Mindim schreef:Ik vind een post zwangerschapsbuik wel wat lastiger weg te trainen trouwens.
post?
hier ook een megabuik van de zwangerschap overgehouden
PT (personal trainer) zegt dat de spieren echt helemaal slap zijn door de zwangerschap en dat het er hard aan trekken wordt
Jildau schreef:Hoeveel herhalingen doen jullie eigenlijk? Ik deed gisteren op de sportschool 3x 10. Is dat goed?
missfitness schreef:Wie heeft hier eigenlijk echt duidelijke spieren? Er zijn zoveel mensen die hier sporten, echt geweldig! Maar wie heeft hier ook echt zichtbare spieren door gekregen?
DDDMakkink schreef:Jildau schreef:Hoeveel herhalingen doen jullie eigenlijk? Ik deed gisteren op de sportschool 3x 10. Is dat goed?
Dat moet je opbouwen
In het begin deed ik met moeite 12 keer binnenbeenspieren op 20 kilo
Nu met gemak 15 keer op 50 kilo
Gewoon langzaam opbouwen
Je moet voor jezelf aanvoelen tot hoever je kan gaan
As je echt je spieren gaat voelen is nog 2 of 3 keer even door genoeg
Ga niet te lang door want dat levert allee maar klachten op
_Nancy schreef:Ik heb 45 met de aductor (binnenbeen)
En 45 met de abductor (buitenbeen)
En 100 kg met de legpress..(Waar ik best trots op ben, eerst kon ik nauwelijks 30
)
DDDMakkink schreef:2 uur krachttrainig per keer jeetje dat vind ik echt veel hoor
Maar als het je helpt waarom niet
Kan je net eens advies vragen op de sportschool?
_Nancy schreef:Ik heb 45 met de aductor (binnenbeen)
En 45 met de abductor (buitenbeen)
En 100 kg met de legpress..(Waar ik best trots op ben, eerst kon ik nauwelijks 30
)