Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:01

NeverGiveUp, ik heb zwart haar en dat is de makkelijkste kleur :D
Blond is nooit egaal van kleur, tussen de inzet en de punten zit 3 tinten verschil ofzo, zwart = gewoon zwart.

Hier wat foto's van de soorten haren die ik droeg, maar nogmaals, zwart is heel makkelijk.

Rechte pony + clip ins:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z637J8DL.jpg
Ik heb geen duidelijkere foto en kan ik ook niet maken, want dat komt in de war met mijn waxjes.

Schuine pony + grote knot:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MZRWEWYM.jpg

Korte pruik:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-G8UF4I4V.jpg

75 SoCap wax extensions:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NXSDKLNQ.jpg

Ik heb overigens nooit pijn gehad ofzo, zoals Courses zegt, ik ben er altijd héél blij mee geweest! Heb zóveel human hair gehad, maar vaak te duur voor de kwaliteit. Dan koop ik liever een synthetische voor 5 euro :D En gehannes met verschillende matten doe ik niet aan, gewoon erin en klaar voor de dag.

Iemand die het product niet kent óf een duurdere variant heeft zal altijd het goedkopere/onbekende bekritiseren. Net zoals dat extensions toch nooit goed gezet zijn volgens de kapper, als de kapper ze zelf niet gezet heeft :+

Courses

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:03

Ehm, ik heb het product zelf ook dus ik weet wel waar ik 't over heb? :')

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:06

Dan heb je niet dezelfde als ik, aangezien die van mij echt 100% pijnloos zijn :)
Alles wat ik heb aan haarstukken is pijnloos (en ik heb nog véél meer dan wat hier op de foto's staat, droeg het dagelijks).

Overigens waren die van mij iets duurder dan die van de link die ik heb gestuurd, maar ik heb die link aangegeven om te laten zien hoe goedkoop het kán. Maar synthetisch is synthetisch.

Maar goed, vaste extensions is makkelijker, hoeft maar 1x gezet te worden :D Kost alleen meer tijd aan verzorging.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:20

Ja, en kei duur. Ze groeien er snel weer uit en voor die 200 euro + ga ik dat dus echt niet doen. Syntetisch blijft lelijk in mijn opzicht, je ziet altijd 't verschil, zeker nu 't beter weer word.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 10:22

Volgens mij was jij niet degene die mij wat vroeg, toch? Dus voel je vooral niet aangesproken door mijn posts ;)

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 11:32

Ik zit te twijfelen voor welke clip ins ik nu weer moet gaan, vond zowel luxy en headkandy niets, hoe ik ze ook verzorg ze worden snel lelijk. Ik draag ze vaak alleen maar in het weekend. Zit nu bij alleenhaar een beetje rond te kijken aangezien ik mijn haar ook van blond naar bruin wil laten gaan

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 11:49

Iedereen nog steeds blij met de Luxy's? :P
Heb ook geen vaste extensions meer, me haar leid er teveel mee (en mijn portomonee ook).
Nu heb ik clipjes gehaald gewoon ergens in een toko, maar dat haar wordt ook alweer droog en vind het ook erg dun.

Dus daarom dacht ik aan Luxy's, heb nu lichtblond haar maar zou het ook wel willen verven.
Heb dat blonde nu wel een beetje gezien, weet nog niet precies welke kleur..
Ik dacht dus misschien kan ik Luxy haar kopen in de kleur die ik wil & dan na de kapper gaan en vragen om het die kleur te maken?

Ideetjes voor de kleur? *D (heb niet echt foto's waar heel m'n haar op staat met matten)
Afbeelding
Weet niet hoe ik de foto kleiner krijg..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:10

@ quellian
Inderdaad op jou zwarte haar zie ik op de fotos helemaal niks..

Maar aan gezien ik weer blond ga is het misschien verstandiger om andere te kopen.. Jammer ze zijn zo goedkoop :')

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:02

kaas_ schreef:
Ik zit te twijfelen voor welke clip ins ik nu weer moet gaan, vond zowel luxy en headkandy niets, hoe ik ze ook verzorg ze worden snel lelijk. Ik draag ze vaak alleen maar in het weekend. Zit nu bij alleenhaar een beetje rond te kijken aangezien ik mijn haar ook van blond naar bruin wil laten gaan

Als je Headkandy al niks vind zou ik absoluut niet voor alleenhaar gaan, wat een pruthaar is dat.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:03

Alleenhaar.nl is hetzelfde als het goedkopere haar dat op Ebay wordt verkocht.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:32

Ik vond het haar van de verkoper minihouse8888 beter dan van alleenhaar.nl.
Het haar van minihouse8888 is alleen redelijk dun dus je hebt wel 2 pakken nodig, maar dan ben je nog goedkoper uit van bij alleenhaar.
Dat van alleenhaar ging bij mij erg snel klitten en werd heel erg droog. (Ik had wel blond haar, dit is altijd wat kwetsbaarder)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:36

Er staan op Ebay ook 1 grams plukjes, die zijn alleen duurder.
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil het de volgende keer proberen. De 0,5 grams plukjes vind ik echt te dun :)

Ik denk dat alleenhaar.nl er ook wat op wil verdienen en wat ze gelijk hebben :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:04

Ik heb Hair Extensions liggen zijn nog helemaal nieuw en ongeopend incl passende haarband erbij..

Voor bokt mag het weg tegen een vrienden prijsje..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:06

Undefined schreef:
Ik vond het haar van de verkoper minihouse8888 beter dan van alleenhaar.nl.
Het haar van minihouse8888 is alleen redelijk dun dus je hebt wel 2 pakken nodig, maar dan ben je nog goedkoper uit van bij alleenhaar.
Dat van alleenhaar ging bij mij erg snel klitten en werd heel erg droog. (Ik had wel blond haar, dit is altijd wat kwetsbaarder)

Ik heb 2 70g sets op elkaar genaaid :) Gaat prima!
Minihouse is een van de verkopers waar ik wel eens bij heb gekocht :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:07

XFiemoX schreef:
Ik heb Hair Extensions liggen zijn nog helemaal nieuw en ongeopend incl passende haarband erbij..

Voor bokt mag het weg tegen een vrienden prijsje..

Waarom laat je ze er niet bij jezelf in zetten? :)

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 20:47

Nou ik heb mijn extensions binnen van Zascha.nl, heb ze vanmiddag voor het eerst ingedaan, vond het ff lastig om ze goed in te krijgen en het resultaat heel erg wennen :P Let wel, ik heb nog nooit extensions ingedaan bij mezelf of bij iemand anders. Hier dan een gauw fotootje (ohja en let niet op mijn uitgroei! Was aan het twijfelen of ik blond of bruin wil...wordt blond ;) Vind de extensions ook wel heel lang maar goed.. :

Afbeelding

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 20:55

Heb extensions van Real Hair Exclusive, moet zeggen dat ik er onwijs blij mee ben!

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 22:23

Niet om flauw te doen daaf4ever... maar ik vind het echt niet mooi.. :x

Heb je ze nu allemaal in?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 01:59

Hm ik denk dat ze wel mooi kunnen zitten, als je je eigen haar wat beter erin laat vallen, puntjes stijlen/uitdunnen ofzo?

Iemand foxylocks ervaring?? Lees er echt alleen maar heeeele goede verhalen over.
verzendkosten zijn 24 pond dus als iemand wilt gaan bestellen zou delen handig zijn :D

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 07:12

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet mooi.. en wat een uitgroei zeg! :o dat is een tijdje geleden..
ik heb altijd als ik een klein beetje uitgroei zie dat ik dan al naar de kapper wil.. :') :j
Hoeveel heb je er in?

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 08:50

Hoi hoi, haha ja dat van de uitgroei klopt :o Heb mijn haar normaal vast en dan zie je het niet zo, omdat ik het eigelijk weer bruin wou hebben. Maar toch weer overstag gegaan en toch weer blond...

Ik heb ze nu inderdaad allemaal in, (8 'matten'). Maar nogmaals, dit was mijn eerste keer priegelen en ik heb er totaal geen ervaring mee, het is meer voor de lol :) Plus dat ik de verkeerde besteld heb.. Dacht 'deluxe'besteld te hebben maar dit is de lange variant die op de site staat..

Maar goed, ik ga er es ff flink mee klooien voor ik ermee over straat durf :P

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:32

NeverGiveUp schreef:
Hm ik denk dat ze wel mooi kunnen zitten, als je je eigen haar wat beter erin laat vallen, puntjes stijlen/uitdunnen ofzo?

Iemand foxylocks ervaring?? Lees er echt alleen maar heeeele goede verhalen over.
verzendkosten zijn 24 pond dus als iemand wilt gaan bestellen zou delen handig zijn :D

In het vorige topic genoeg slechte ervaring! Babydoll (oid :p ) had daar besteld en niet tevreden! Niet qua kwaliteit en belabberde klantenservice !

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:49

Maar dat is 1 persoon... Op youtube staan zóveel goede reviews...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 14:06

Ik heb ook genoeg slechte reviews gezien en gelezen, ook dat Imogen (de eigenaresse) je gewoon negeert als je klachten hebt, foto's van matten waarbij het haar tot aan de clipjes is afgebroken, zeer dun en dood haar aan de onderkant... Ik zou het niet doen maar je moet zelf weten natuurlijk :)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 14:21

Jeeee serieus :oo

Nee dan ga ik natuurlijk nog even goed kijken enzo, dankje dat je het meld in ieder geval.

deze kleur zou ik genomen hebben, echt heel mooi vind ik het daar.