Dan heb je dat hele bevalling gebeuren enzo er niet bij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Captain schreef:_Nancy schreef:Hoe weet jij hoe jij over 10 jaar over kinderen denkt?
Wie weet is het wel helemaal omgeslagen, dat weet je helemaal niet.
Ik roep ook al jaren dat ik geen kinderen hoef, maar goed, wie weet over 10 jaar..
Omdat ik kinderen nooit heb gemogen.. Toen ik 10 was zei ik dat ik mijn kind zou verdrinken als ik zwanger zou worden.. (Ja, erg.)
Ik zie mensen om mij heen met kinderen waarbij ik niet kán begrijpen dat je ze leuk vind.. Voor 1 dag, oke.. Voor de rest van je leven met een kind opgescheept zitten? (oke, wordt volwassen maar dan nog..) Kinderen die huilen.. Ik krijg er moordneigingen van...
Zwanger zijn? Moeten bevallen? Hormonen en andere oliebol.. Mij never nooit niet gezien!
Dus ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat ik geen kinderen wil/neem/krijg/whatever.
Ik dacht namelijk net hetzelfde als jou (behalve het verdrinken, zo radicaal ook weer niet, eerder abortus
)GaelleS schreef:Oei excuseer als ik het slecht verwoord ofzo :p
Ik zeg toch niet dat die beter zijn? Ik zeg dat ze er al zijn, en dan moet ik niet zwanger zijn en niet bevallen en pampers verversen enzo ...
Mss moeten ze beter ook een procedure maken voor mensen die kinderen willen... Sommigen zouden er echt niet aan mogen beginnen (net zoals met dieren) maar mensen verbieden om kinderen te hebben gaat niet zomaar he
Evelijn schreef:Lijkt me wel verstandig om als je je levenspartner voor je dertigste vindt dat je met die wel je toekomstdromen bespreekt. Dat je pas rond je dertigste met redelijke zekerheid kan zeggen dat de biologische klok voor jou niet is gaan tikken. Tja je kan niet alles plannen. Maar neem aan dat als je met je partner hebt over wel of niet grote reizen maken, huis kopen, trouwen dat in dat rijtje ook wel of niet aan kinderen beginnen.
_Nancy schreef:Maar ik denk dat moeders het dat allemaal helemaal waard vonden, voor dat kleine hummeltje wat nu in hun armen ligt.
Jij hebt het zelf gemaakt met je man/vriend, het is jouw bloed, jouw genen.
GaelleS schreef:Wist niet dat kinderen vooral afgestaan werden.. Wat voor baat hebben die kinderen er dan bij ? Dan hebben ze toch echt al psychologische hulp nodig fzo ? (mss beetje off topic :p )
Misschien is het dan wel gegroeid.
Dat is gewoon... ziek.. 
Terwijl er 100.000 kinderen per dag geboren worden ofzo 

_Nancy schreef:Klopt Evelijn, dat is wel jammer!
Maar het is er wel, en wie weet hoe het over 10 jaar isMisschien is het dan wel gegroeid.
Esther, ja daar heb ik ook geen verklaring voorDat is gewoon... ziek..
Maar voor de meeste geldt dat wel zo
Ik heb geen idee hoe het is om een moeder te zijn, maar als ik de verhalen zo hoor...
Lijkt het me wel heel mooi.
Maar het is dan ook weer een nachtmerrie als je Teen Mom kijkt, dat gejank en gezeik altijd..
Er is een cabaret van Guido Weijers over kinderen.
Dat ze die altijd 'wondertjes' noemen en weet ik watTerwijl er 100.000 kinderen per dag geboren worden ofzo
Dus dat is géén wonder, haha
Een wonder is iets wat zelden voorkomt, en kinderen komen iedere dag voor..
MarcoBorsato schreef:_Nancy schreef:Klopt Evelijn, dat is wel jammer!
Maar het is er wel, en wie weet hoe het over 10 jaar isMisschien is het dan wel gegroeid.
Esther, ja daar heb ik ook geen verklaring voorDat is gewoon... ziek..
Maar voor de meeste geldt dat wel zo
Ik heb geen idee hoe het is om een moeder te zijn, maar als ik de verhalen zo hoor...
Lijkt het me wel heel mooi.
Maar het is dan ook weer een nachtmerrie als je Teen Mom kijkt, dat gejank en gezeik altijd..
Er is een cabaret van Guido Weijers over kinderen.
Dat ze die altijd 'wondertjes' noemen en weet ik watTerwijl er 100.000 kinderen per dag geboren worden ofzo
Dus dat is géén wonder, haha
Een wonder is iets wat zelden voorkomt, en kinderen komen iedere dag voor..
Oooh dat je dit zegt terwijl iemand hierboven zegt dat het haar niet lukt... Jij bent echt respectloos.
_Nancy schreef:MarcoBorsato schreef:Oooh dat je dit zegt terwijl iemand hierboven zegt dat het haar niet lukt... Jij bent echt respectloos.Sorry hoor,, dat was geplaatst terwijl ik bezig was met typen!
Je hoeft niet meteen te roepen dat ik respectloos ben, want ik had dat niet eens gezien, doe normaal!
phormicola schreef:Gelukkig ben jij heel fijntjes

picobello schreef:Toch vraag ik me dan af waarom mensen die geen kinderen kunnen krijgen in een topic als dit terecht komen. De titel is zeer duidelijk. Kan me heel goed voorstellen dat het voor hun geen leuk onderwerp is, snap dan niet zo waarom toch reageren hier? Let wel: dit vraag ik me dus af, niet aanvallend of l.ullig bedoeld.
picobello schreef:Toch vraag ik me dan af waarom mensen die geen kinderen kunnen krijgen in een topic als dit terecht komen. De titel is zeer duidelijk. Kan me heel goed voorstellen dat het voor hun geen leuk onderwerp is, snap dan niet zo waarom toch reageren hier? Let wel: dit vraag ik me dus af, niet aanvallend of l.ullig bedoeld.
). Als we aan kinderen zouden willen beginnen moeten we beide heel erg veel inleveren, waaronder mijn paard. Deze is voor mij dan niet meer te betalen en momenteel vind ik mijn paard nog steeds leuker dan een eventueel kind
.