Ik hier nu cg champagne bubbles. Morgen Essence Lovely Sinner en maandag Ruby Pumps
xDeena_
Geplaatst: 24-12-11 21:58
YEEEAAAY. Ik mag mezelf wel verwennen met kerst vind ik, dat wordt shoppen dus want circus circus is er bij kruidvat
Oh en wat vinden jullie van de matte topcoat van NYC? Heb em gekregen voor kerst, hoe is ie?
MoBi90
Geplaatst: 24-12-11 22:03
Heb vandaag ein-de-lijk circus confetti gekocht! Woon in belgie en ze hadden hem nog Een gewone zwarte van etos ( voor eronder en die moet je gewoon hebben natuurlijk) En marilyn and me, die wilde ik ook nog voor kerst. Ik ben happy!!!
SimoneDV
Geplaatst: 24-12-11 22:38
Ik ben juist niet zo van het rood, had ruby pumps laatst wel op naar een kerst feestje maar vond het maar gek staan dat rood op mn nagels en dat heb ik verder echt met geen enkele kleur (naja heel nude kleuren misschien).
Heb vandaag mn eigen glitter lakje gemaakt, gewoon allemaal glitters in een doorzichtige gegooid
Ik heb een poging gedaan om sneeuwnagels te maken, maar in combinatie met een rode nagellak als onderlak lijkt het meer op een rode paddestoel met witte stippen *baal
MoBi90
Geplaatst: 24-12-11 22:47
Hahaha, paddestoel nagels, ook leuk;) Trouwens nog een tip over het nagellak remover potje (met die borsteltjes) als je hem net nieuw hebt. Duw dan niet je duim eens goed in dat potje. Ja ze worden schoon. Nee de remover blijft niet in het potje maar gutst dan over je broek, bank en vloer. En het stinkt. bah!
Morrie
Geplaatst: 25-12-11 08:34
daarom doe ik dat soort dingen in de badakmer, boven de wastafel
Ik heb ff "blote" nagels, hoef nergens heen behalve 2 x per dag naar de paarden (eigen stal, dusss) en dinsdag is mijn moeder jarig, die krijgt het gebrek als ze gekleurde nagels ziet...... (maar toch stiekem nog 1 pink paars en 1 blauw, dat moet ik er dinsdag niet vergeten af te halen )
Skessa_
Geplaatst: 25-12-11 10:44
SimoneDV schreef:
Heb vandaag mn eigen glitter lakje gemaakt, gewoon allemaal glitters in een doorzichtige gegooid
Fotoooooooooo
Anoniem
Geplaatst: 25-12-11 11:15
Klopt het dat RP wat ruw aan blijft voelen of ligt dat aan mij?
Strak maar even een extra laagje erover En duimen die gisteren gechipt zijn afhalen en groen op doen Kerst hé
Yv_
Geplaatst: 25-12-11 12:33
Thanks all . De opmerkingen waren uiteraard hilarisch! Kan m'n geluk op, want gister toen we naar de auto liepen om naar Antwerpen te gaan, kwam de postbode aan met mijn Space Case, Pom Pomp en Fame & Fortune. Vanavond gaat dus mooi knalknal Space Case op .
Iedereen een leuke kerstavond gehad? Fijne kerstdagen !
RP bleef bij mij na 1 laagje topcoat ook wat ruw, maargoed.. Ik heb gewoon de simpele topcoat van de kruidvat.
Leuke nagels kwamen er voorbij! Vond die van het bovenste rijtje en dan de meeste rechtse het leukst .
Heb je een foto Horsii_mine? Ben echt ontzettend benieuwd !
Ik ga vandaag mijn lak weer veranderen. Had 2x hello holo en 2x circus confetti. Maar kan hem er zo weer aftrekken. Maar wel makkelijk hoef ik niet te schrobben
apple01
Geplaatst: 25-12-11 12:57
Ik heb voor vandaag OPI i lilly love you... ECHT kerst, zeiden ze tegen mij
foto van internet. voor diegene die deze lak nog niet kennen