Ligt eraan waar ie zit, zit ie echt goed onder m'n kleding doe ik niks anders het liefst alleen een dikke laag uier zalf erop en in het extreemste geval zalf en een gaasje ruim erover met tape
Evel_Knievel
Geplaatst: 19-12-11 22:52
Ben al een beetje aan het kijken naar leuke ontwerpen (heb al iets in mijn hoofd maar inspiratie kan nooit kwaad) en heb me toch een mooie gezien. Deze heeft Joy zelf bij iemand gezet. Een super mooie blauwe gedetailleerde vlinder met super gave schaduw eronder waardoor het lijkt alsof de vlinder echt op de rug zit. Prachtig. Ik vond de foto op de Low Voltage Ink Hyves.
Kunnen jullie mij een shop aanraden omgeving Emmen/Assen (verder mag ook, voor m'n vorige heb ik ook een eind gereisd) die mooie, strakke zinnen kan zetten?
Ik hoop echt 10 jan de tattoo voor mijn oma te kunnen zetten.. dat is gelijk de start van mijn sleeve.. Maar ik moet nog even op wat medische uitslagen en geld wachten!!
DesireeK
Geplaatst: 20-12-11 00:20
@fee: Ja he.. die vind ik ook wel heel mooi.. en mijn linker schouder is nog leeg
Fee_
Bij mij is alles nog leeg, haha.
DesireeK
Diaz schreef:
Ik hoop echt 10 jan de tattoo voor mijn oma te kunnen zetten.. dat is gelijk de start van mijn sleeve.. Maar ik moet nog even op wat medische uitslagen en geld wachten!!
Ik ga voor je duimen..
DesireeK
Geplaatst: 20-12-11 00:21
felinetibor schreef:
Bij mij is alles nog leeg, haha.
Hahahaha dan is het wel een hele mooie voor een eerste
Anoniem
Geplaatst: 20-12-11 00:44
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 20-12-11 01:01
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 21:51, in het totaal 2 keer bewerkt
Lynn, extra zalf erop voor ik ga, schone trui aan, jas aan en gaan. als ik thuis kom was ik hem weer. Gaat prima zo. Desiree, ik vind die eerste en die 1na laatste mooi! Wollewaps, point blank tattoo in weert. Zeker voor mooie strakke zinnen. Diaz, gaaf hoor een sleeve
Wow, die vogeltjes in dat bovenste voorbeeld zijn klein! In mijn ontwerp waren de middelste ook te klein, die zijn nog uitvergroot omdat je anders binnen jaar vlekken hebt ipv vogels..