Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:34

I'm in! Die lieveheersnagels zijn gaaf zeg!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:03

Amanda heb je een foto van die Admire/Fault line combinatie? Ben heel benieuwd! Vind die koetjes ook wel echt leuk, maar die fijne lijntjes gaan me niet lukken op mijn rechterhand ben ik bang :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:13

Die admire is mooi zeg!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:16

marijkedam schreef:
xDramaQueen schreef:

Zo hey, 1 avondje niet bokken en er zijn 2 topics, en 7 pagina's.....

Mijn gedachte, haha. Even een paar dagen druk gehad met school en het is alweer een topic verder!
Genoeg om bij te lezen in ieder geval dus weer :p

Edit: Zo, in ieder geval dit topic weer doorgescrold. Komen weer super nagels voorbij!!
Merk wel dat mijn nagelriemen nu ook weer bizar uit aan het scheuren zijn door het weer (scooteren en regen en ga zo maar door) maar heb een simpele handcreme van de etos ook speciaal voor nagelriemen en die doet het gelukkig erg goed (en ruikt nog lekker ook)

Wil vanmiddag mijn kerstnagels gaan uitproberen, kijken of het wat word, met zwart en kant enzo. Heb nu ook eindelijk gelijk lange nagels maar ben bang dat het niet heel lang meer gaat blijven zo.

Gebruiken jullie trouwens wel eens nagelverharders enzo als basecoat? Ik heb van trind een nagellak die ik er wel eens als basecoat onder lak en heb het idee dat ze dan minder snel inscheuren.

E#n nu is het afwachten tot mijn pakketje binnekomt! Hopelijk 14 december komen mijn 24 lakjes / kwastjes binnen *\o/*

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:24

Vanillia schreef:
Amanda heb je een foto van die Admire/Fault line combinatie? Ben heel benieuwd! Vind die koetjes ook wel echt leuk, maar die fijne lijntjes gaan me niet lukken op mijn rechterhand ben ik bang :=

nee sorry heb k niet

Afbeelding
adore, er mooi als onderlaag met een
Afbeelding
stempel met devotion

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:25

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:36

xLindy91 schreef:
Welke lakjes heb je besteld Lolleke? :D :D

Heb zo'n setje besteld van ebay met 24 klerutjes lak met een dun penseeltje en een druppeldop.
http://www.ebay.nl/itm/330560895110?ssP ... 726wt_1037
Zit al tijden te klooien met dotjes en streepjes en ga zo maar door dus hoop dat dit de oplossing bied.
En ben al weer druk op zoek naar leuke kerstklerutjes, moet alleen nu wat inbinden met geld :p

Heb ook een superkleur ontdekt al zeg ik het zelf nummertje 661van MNY. Vind het zelf een mooie diepe kleur en hij dekt heerlijk.
Afbeelding
Zit er niet zo netjes meer op maar hij zit al 3 dagen, gaat er nu af :)

En vandeweek ook een poging tot dobbelsteentjes gedaan met gewoon een kwastje
Afbeelding
Niet zo heel netjes gelukt maar op het zicht zag het er grappig uit

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:45

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:48

Admire heb ik nog wel te swappen voor de liefhebber, ik vind 'm echt verschrikkelijk := ;)!

Lolleke: Ruby Pumps is echt wel een té vet kerstkleurtje!
Leuk idee die dobbelstenen..

Anc en DB... Zijn jullie al blij?

Ik kreeg vandaag op de bouwputten complimenten over mijn poepkleurtje op mijn nagels :D. Nouja, poepkleurtje.. Zo noem ik 'm zelf, maar hij is meer taupe. Ach, vandaag weer tijd voor wat anders.. Denk toch dat ik BIIT ga proberen nu hij uiteindelijk binnen is. Probleem is dat er ook 9 andere nieuwe kleurtjes staan, die ik ook wil proberen :=.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:52

Ik heb admire ook.. Vind m ook niet zo. Krijg hem niet mooi egaal je blijft strepen van het kwastje zien. En heb een beetje brosse( zo heet dat toch? ) nagels. Dan valt dat alleen maar meer op

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:00

Yv heb je je pakketje van NPF nog gekregen? Of heb je haar nog gemaild?

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:03

@yv, thanks voor de tip. Die ziet er zeker tof uit!

Heb nu naakte nagels...dacht nog een zwart stuk kant te hebben voor black lace nails (wil die zo graag...) maar kan alleen maar heel dik wit kant vinden..dus ben nu aan het zoeken wat ik er vandaag in godsnaam op ga doen...

BIjna geneigd naar de etos te gaan en weer veel kleurtjes in te slaan :=
Ben echt even inspiratieloos..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:06

ow een nieuw topic :D even een stipje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:25

Lolleke, ben benieuwd of je bestelling wat is!

Ik ga eens nieuwe nagellak opdoen. Catrice Welcome to Las Vegas 01 Lovely Sinner

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:33

ik meld me ook, ben vooral meelezer.
Ik heb vandaag eindelijk een kruidvat gevonden waar ze wel de uitgebreide essence collectie hebben.

Ik kwam thuis met:
cuticle remover
nail polish remover (heb nog maar 3 halfvolle flesjes :P)
pro white nail hardener
hello holo
magic wand (magnetic)
gleam in blue

vandaag dus voor het eerst mijn nagelriemen echt behandeld, ik gebruikte wel al nagel en hand creme. maar cuticle remover is toch wel even wennen.
ik heb de magnetic al geprobeerd op een nagel wiel, maar deed helemaal niks. ik gebruikte een magneet van mijn aquarium. maar de kleur is sowieso al leuk, dus is niet zo erg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:40

zo nagelak zit erop, nu goed drogen en straks bijwerken.

tis wel een dikkere lak.

kreeg net mail, mijn bestelling is op de post

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:15

Ha ha Yv, ik ben nog niet blij, maar meestal komt de pakketjes meneer zo rond half 3 dus ik hoop dat ik dan blij ben :D

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:28

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:41

ik ben een stille meelezer, maar alleen omdat jullie zó snel gaan dat ik de kans niet krijg om te reageren ;(

dus bij deze. ik ga het proberen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:43

Talishe schreef:
ik meld me ook, ben vooral meelezer.
Ik heb vandaag eindelijk een kruidvat gevonden waar ze wel de uitgebreide essence collectie hebben.

Ik kwam thuis met:
cuticle remover
nail polish remover (heb nog maar 3 halfvolle flesjes :P)
pro white nail hardener
hello holo
magic wand (magnetic)
gleam in blue

vandaag dus voor het eerst mijn nagelriemen echt behandeld, ik gebruikte wel al nagel en hand creme. maar cuticle remover is toch wel even wennen.
ik heb de magnetic al geprobeerd op een nagel wiel, maar deed helemaal niks. ik gebruikte een magneet van mijn aquarium. maar de kleur is sowieso al leuk, dus is niet zo erg.

Gleam in Blue gaat je niet tegenvallen!
Ik ga zo ook nog even naar de kruidvat, even spieken of die circuscollectie al binnen is :D

Heb trouwens nog een poging gedaan met CHG- Long Kiss, en het is nu wel iets beter gelukt. Heb een stuk of 3 heel dunne laagjes (nou ja, je kan het naar mijn idee geen laagjes meer noemen, eerder veegjes) op mn nagels gedaan, en nu is het wel hard genoeg. Waarschijnlijk toch een te dikke laag de vorige keer. Enige nadeel is nu wel dat het niet heel mooi egaal erop zit, even oefenen nog dus.

Afbeelding

Edit: Op m'n middelvinger zie je dus duidelijk dat het niet egaal is.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:52

Mavelle trek je het vorige laagje niet mee met je nieuwe laagje ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:11

Oefening baart kunst Mavelle! Zo te zien heb je er net iets te weinig lak op je kwastje gehad. Komt vanzelf goed en het ziet er toch al prima uit :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:13

-O- Ik heb mijn nagels kort moeten knippen..

Waren er 3 gescheurd ;(

Naja kunnen ze weer mooi lang worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:15

Ik ga mijn nagellak overnieuw doen. tis slordig geworden.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:19

Pff ik moest nog bijlezen van het vorige topic en ben nu eindelijk weer bij haha! Ben de laatste tijd zoveel ziek geweest dat ik amper achter de laptop heb gezeten.

Zit ook helemaal in een nageldipje, doordat mijn weerstand zo laag is heb ik één nagel al gebroken, en in een aantal andere nagels zitten wat deukjes, scheurtjes etcetera. Ik heb normaal hele harde sterke nagels van mezelf en nooit last van scheurtjes of wat dan ook, maar ik denk dat mijn weerstand nu gewoon echt te slecht is. Baal als een stekker, telkens als ik mijn nagels weer netjes vijl dan stoot ik de volgende dag wel weer ergens tegenaan en dan breekt er weer één. Zo frustrerend! Vooral als je dit niet gewend bent haha.

En al mijn nagelverzorgingsspul en nail hardener en alles ligt in Amsterdam, maar ben nu al zo'n tijd ziek dat ik bij mijn ouders ben, dus kan ze ook niet even oppeppen pfff. Heb alleen mijn lemony flutter hier dus de nagelriemen zijn gelukkig nog wel lekker zacht.