Spirit schreef:willemlover schreef:Haha dat plaatje gaat wel erg ver
Met welk spul verf jij je wenkbrauwen Spirit? Want ik vind ook dat als ik het laat doen ze weer té donker worden..
RefectoCil verf, heb het via de kapper van mijn moeder. Weet eigenlijk niet of je het ook zomaar kunt bestellen/kopen ergens. Je hebt het in verschillende kleuren, ik heb lichtbruin.
Heb niet echt een duidelijke foto, maar meestal worden ze dan zoiets: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 1220_n.jpg
Ik vind het trouwens toch best wel een verschil met of je blonde of donkere wenkbrauwen en wimpers hebt. Als ik van mezelf gewoon bruine wimpers en wenkbrauwen had gehad weet ik zeker dat ik niet altijd make-up op had gehad. Als ik nu geen make-up op heb lijkt het alsof ik geen wimpers en geen wenkbrauwen heb.
Die bedoel ik ook, super fijn spul en niet duur. Ik koop het bij de kappersgroothandel, kan je gewoon naar binnen zonder pasje.

daarom zou ik 't niet willen. Ik wil ook lekker helemaal zonder make-up rond kunnen lopen.
. Zit nu op school dus kan niet alles goed bijlezen..
Vind mezelf echt een gedrocht zonder! Als ik met m'n beste vrienden op vakantie ben dan lopen zij make-up loos rond en zij zijn echt zo mooi maar ik denk dan toch van nah, toch even snel oogpotloodje en mascara.

)
als ik het aan de buitenkant doe moet het veel nauwkeuriger aangebracht worden. Verder blijft het bij mij beter zitten op het binnenste randje
)