Zo'n ander gezicht zonder make-up.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:12

Spirit schreef:
willemlover schreef:
Haha dat plaatje gaat wel erg ver :')

Met welk spul verf jij je wenkbrauwen Spirit? Want ik vind ook dat als ik het laat doen ze weer té donker worden..

RefectoCil verf, heb het via de kapper van mijn moeder. Weet eigenlijk niet of je het ook zomaar kunt bestellen/kopen ergens. Je hebt het in verschillende kleuren, ik heb lichtbruin.
Heb niet echt een duidelijke foto, maar meestal worden ze dan zoiets: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 1220_n.jpg

Ik vind het trouwens toch best wel een verschil met of je blonde of donkere wenkbrauwen en wimpers hebt. Als ik van mezelf gewoon bruine wimpers en wenkbrauwen had gehad weet ik zeker dat ik niet altijd make-up op had gehad. Als ik nu geen make-up op heb lijkt het alsof ik geen wimpers en geen wenkbrauwen heb. :+

Die bedoel ik ook, super fijn spul en niet duur. Ik koop het bij de kappersgroothandel, kan je gewoon naar binnen zonder pasje.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:12

willemlover schreef:
Ik ben echt jaloers op de meiden die lekker zonder make up door het leven gaan en kunnen :+

Wenkbrauwen verf wil ik graag eens proberen maar heb hier helaas geen kappersgroothandel in de buurt.. Iemand andere suggesties haha?

Misschien kijken of het via internet te bestellen is, even de naam intypen. en dan kleur lichtbruin.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:16

wenkbrauw/wimper verf kun je gewoon bij de etos kopen, in bruin en zwart :D

edit: doosje ziet er zo uit :)
Afbeelding

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:39

Kim90 schreef:
wenkbrauw/wimper verf kun je gewoon bij de etos kopen, in bruin en zwart :D

edit: doosje ziet er zo uit :)
Afbeelding

Die heb ik ook geprobeerd, maar die is erg donker en pakt helaas niet bij mij...

Matsje

Re: Zo'n ander gezicht zonder make-up.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:51

Jep, die is inderdaad te donker voor de bleekhoofden onder ons. Vandaar dat ie die lichtbruine variant heb. En die hebben ze niet bij etos enz.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:53

ik ben zelf vrij blond met een bleke huid, maar de bruine variante maakt mijn wenkbrauwen precies iets donkerder zonder dat het er stom uitziet :)
Je moet wel precies doen wat er in de beschrijving staat :P

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:55

Ik hou ook van make-uppen, maar ik merk wel dat ik niet te veel en te donker op mijn ogen moet doen. Dan lijk ik net een travestiet... Waarschijnlijk door mijn erg lichte huid, lichte ogen en steeds donker wordende haar. Ik verf als sinds mijn 14e mijn haar, altijd in blondtinten of met plukjes enzo. Nu ben ik 24 en ben sinds 2 jaar gestopt met verven. Langzaam aan ga ik steeds meer van blond naar donkerblond naar bruin. Was vroeger vrij roodblond, dus heb een rode ondertint en dat vind ik nu best wel gaaf in combinatie met de lichte huid en dan gewoon veel zwarte mascara en klaar. Vroeger vond ik het vreeeeeselijk haha

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:56

Permanente make- up is niet opvallend hoor. Ik heb gewoon een heel dun lijntje om mijn ogen, het valt niet op, staat netjes verzorgd.
Hoe dikker je het erop laat zetten, hoe kitcher het wordt, daar hou ik niet van.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:57

Maar naturel is het nooit ;) daarom zou ik 't niet willen. Ik wil ook lekker helemaal zonder make-up rond kunnen lopen.

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:01

Oh, ik begrijpt het dat dat heel vervelend is.
Je voelt je dan gewoon een beetje naakt haha :+

Ben ik toch wel heel erg blij met mijn zwarte wenkbrouwen en wimpers :)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:15

Jaloers.... Dat wil ik ook wel!

Mijn vriend die heeft super lange gekrulde zwarte wimpers en donkere wenkbrauwen. Wordt super snel bruin (lees: pikzwart) in de zon en heeft blond haar. Zo stikjaloers ben ik daar op! Ik maar smeren smeren smeren en blij als ik een heel klein beetje minder wit ben zomers....

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:18

Ik vind dat hele bruine niet eens mooi! Het zou fijn zijn als mijn huid niet zou doorschijnen in de zomer ;'), maar echt bruin hoeft ook weer niet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:54

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 16:28

Mooi ik combi met je blauwe ogen leslilla!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 17:41

willemlover schreef:
Wat een gezellig topic word dit zeg! En wat een leuke complimentjes worden er gegeven :o. Zit nu op school dus kan niet alles goed bijlezen..

Ik heb 2 foto's van mezelf gevonden zonder make-up bij een shoot, is wel alweer een tijdje terug:
Zonder:
http://imageshack.us/photo/my-images/42 ... 5ckik.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 5t5ub.jpg/

Als je daar geen make-up op hebt vind ik het (voor zover ik kan zien) nog wel meevallen met hoe licht je wenkbrauwen en wimpers zijn! Mijne zijn echt witblond. :') Je ziet ze gewoon niet, heb alleen geen foto zonder make-up, geloof ik (behalve één waar ik 12 was ofzo :')).

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:03

jamiroquai schreef:
Permanente make- up is niet opvallend hoor. Ik heb gewoon een heel dun lijntje om mijn ogen, het valt niet op, staat netjes verzorgd.
Hoe dikker je het erop laat zetten, hoe kitcher het wordt, daar hou ik niet van.

Heb je een foto? Ik ben heel erg benieuwd, zou het nooit durven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:14

Ik ga ook echt niet zonder make-up de deur uit hoor! Mascara, oogpotlood en bijna altijd nog wat eyeliner en nog wat foundation bij m'n ogen zodat ik er wat wakkerder uit zie. := Vind mezelf echt een gedrocht zonder! Als ik met m'n beste vrienden op vakantie ben dan lopen zij make-up loos rond en zij zijn echt zo mooi maar ik denk dan toch van nah, toch even snel oogpotloodje en mascara.
Heb hele korte wimpers en kleine oogjes dus ben bang dat mensen me dan er niet uit vinden zien of zo.. of dat ze me onverzorgd vinden.

Overigens vind ik dat jij prima zonder make-up kan, je bent echt een hele mooie meid!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:15

Nou, primeurtje vandaag! :') Dankzij dit topic dacht ik: 'laat ik eens helemaal zonder make up naar school gaan'. Dus zo gezegd zo gedaan. Niemand zag het. :')

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:22

O verschrikkelijk! Niet zonder de deur uit.. Sterker nog.. Ik ga niet eens zonder mijn slaapkamer uit :') Mijn gezicht is zonder echt gewoon héél anders ( behoorlijk pigment verschil dankzij een dermatoloog).. Ik voel me gewoon ''kaal'' zonder.. Hoe doorgeslagen kan je zijn?!!... Zelden lees 2x per jaar ga ik zonder make-up in een jogginsbroek de deur uit.. Dat is echt enkel in een heel chagrijnige ik in een schijt aan alles bui :') :j

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:32

Ik moet echt altijd een beetje foundation op hebben op roodachtige plekjes die ik wss alleen zelf zie. :') Eerder had ik altijd vloeibare eyeliner op en durfde zonder echt niet de deur uit. Nu heb ik gewoon een oogpotloodrandje + mascara, en af en toe heb ik gewoon zin om naturel te gaan dus zonder mascara en eyeliner. Wel met wat camouflage.. ben verslaafd aan zo'n vlekkeloos smooth huidje. O:)

Zo heb ik m'n make up eigenlijk altijd;
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8658_n.jpg
(Huge foto zie ik, van Facebook afgeplukt, daar was ie verkleint. %) )

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:36

Ik vind persoonlijk eyeliner zo 'in' je oog (op dat randje) echt niet mooi :o je hebt wel mooie grote ogen :D

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:42

Vond ik eerder ook nooit. :+ Moet toegeven dat het ook een beetje gemakszucht is.. :x als ik het aan de buitenkant doe moet het veel nauwkeuriger aangebracht worden. Verder blijft het bij mij beter zitten op het binnenste randje (bedankt voor het compliment trouwens maar zo groot zijn ze niet hoor, eerder ad kleine kant! :)) ).

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:46

Haha, dat kan ook :P en ik vind ze niet zo klein hoor. Of iig ze lijken hier niet klein :D

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 23:43

Ik vind het wel mooier 'in' mijn oog, anders heb ik zo'n hele brede witte rand. :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 07:22

Is het bij jou opvallend breed dan ofzo? Ik weet niet ik vind het gewoon niet zo mooi :P het maakt vaak je ogen ook een stuk kleiner.