Sporten op de WII.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 10:02

Kimmikky schreef:
heb weer spierpijn van wii fit plus :+ 2 challenges unlocked bij de muscle workouts, dus ben tevreden :)
neem mn balance board mee naar m'n vriend / schoonouders, kan ik daar lekker verder trainen :P
ben benieuwd of ie de vliegreis overleeft in mn koffer :=

zou de ballanceboard niet meenemen overleefd ie niet onderdeeltjes zijn zo breekbaar dat het een vliegreis niet overleefd er word met de koffers gegooid.de pennetjes zijn bij mij afgebroken tijdens de verhuizing, hij doet het nu weer met een batterijpack dat was mijn redding gelukkig,batterijen kunnen er niet meer in .gr sandy

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 01:28

too late, ligt nu al hier in UK (heb m in een tas, in een VOLLE koffer gepropt, vast gesnoerd...)
hij doet t nog :=

merk wel of ie trip terug overleeft...

ook al ermee gespeeld, schoonmoeder lag dubbel :P

MarlindeRooz

Re: Sporten op de WII.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 01:31

Wij hebben just dance 3, wii sport en wii party ( en mario kart en X-factor ook )
maar wii party klinkt niet sportief, maar het zijn allemaal mini-games waarbij je veel moet bewegen...

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:44

vandaag de spelletjes aangekregen.
ea sports active 2 is super leuk dag 1 van het 9 weken programma netjes afgerond.

my fitness coach club vind ik echt een saai spel dus dat ga ik onmiddelijk weer verkopen.
Iemand interesse toevallig?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:56

Nou ik ben weer terug van een weekje vakantie met wii.
Ben er erg blij mee, hebben er veel op gespeeld!
Enige nadeel is dat een deel van de spellen het niet doet en helaas ligt een groot deel van die niet werkende spellen bij de sport en dans spellen.
Just dance 1 en 2 doen t niet, 3 gelukkig wel (daar hebben we ons al mee vermaakt haha), 2 extra edities van just dance 2 doen het geloof ik ook maar die zijn niet zo leuk volgens mij.
in ieder geval 4 fitness spellen doen het niet en voor een stuk of 5 dansspellen heb je zo'n dansmat nodig geloof ik (hij gaf er geen melding van maar je moest de pijlen volgen en dat kreeg ik met de gewone controler niet voor elkaar). En voir ea active sports 2 heb je perse die dingen voor om je polsen en enkels nodig toch?
Denk dat ik die dan nog wel ga kopen (zag hier ergens een linkje met die spulletjes toch? Of was dat van iets anders?) want dat lijkt me nog het handigste programna om daadwerkelijk wat mee af te vallen etc.

Verder vallen een aantal spellen zoals bijv harry potter erg tegen. Dat is niet meer dan een doodnormaal game spelletje, hoef je helemaal niet bij te bewegen.. En de party spellen zijn een tikje kinderachtig (maar heb ze nog niet allemaal geprobeerd).

Klinkt een beetje negatief maar ik heb er nu geloof ik ruim 200 spellen op staan dus er blijft genoeg over wat wel heel leuk is en wat ook werkt :p

binnenkort maar eens op jacht naar die extra dingetjes voor de active sports en bijv een dansmat en microfoons :D

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:13

Ik ben sinds jullie me weer op het idee brachten van de steps met de wii, alweer een poosje daarmee bezig. Lekker bewegen zonder m'n geblesseerde arm te belasten.
Vond ik vandaag tot mijn grote plezier bij de Stuntmarkt (outlet-shop van Neckermann) zo'n steps-verhoger voor het balance-board :D

Het is maar goed dat iemand hier dat ding genoemd had, anders was ik er waarschijnlijk zo langs gelopen :')
Dus nu probeer ik vanavond lekker de verhoging uit bij het steppen :j

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:21

Ik gebruik het steppen van Wii fit het meeste, dat doe ik elke dag wel een poosje. Verder nog wat yoga oefeningetjes en het boksen vind ik leuk. Ik heb ook nog Zumba geprobeerd, maar ik ben echt een bezemsteel in bewegingen dus hoop maar dat er niemand stiekum voor het raam staat :')
Heb trouwens net als Zwitsal ook een "aangepaste" Wii, dus bewegings-/sportspellen zat, maar ik heb nog lang niet alles geprobeerd.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:37

Het liefst ga ik los met Get In Shape van My Fitness Coach, maar met een geblesseerde arm zijn de vele armbewegingen niet zo'n goed idee gebleken. Toch heb ik me al voorbereidt voor als ik weer verder kan, ik heb vandaag bij de Lidl zo'n setje pols- en enkelgewichten gehaald.
Zie het al helemaal voor me :D

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:42

Ik heb sinds kort My Fitness Coach op de Wii :D
Leuk spel en vind het intensiever dan Wii Fit plus. :j Wel vind ik de 'begeleiding' erg mager. Bijvoorbeeld dansen wordt heel snel voorgedaan en dan moet je het kunnen. :+ en er wordt niks bijgehouden (calorieen etc.)
Maarja, net een sessie van 45 min. gedaan en ben behoorlijk bezweet, das een goed teken. :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:49

Dat get in shape, kun je dat ook met alleen een wii, controler en eventueel een balanceboard doen?
Of heb je daar nog meer voor nodig?
Geloof dat ik dat er ook op heb staan :j

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:52

Welke My Fitness Coach heb je dan?
Een vriendin van mij heeft ook de dance workout, maar die kon het ook niet echt bijhouden. Ik heb zelf de Get In Shape, en die heeft wel begeleiding (net alsof je een personal trainer hebt) en aan het eind van de sessie wordt verteld hoeveel calorieën je verbrand hebt.

@Zwitsal, voor Get In Shape heb je geen balance board nodig. Alleen de wii en een controler. Maar als je aangeeft dat je een trainingsbal, stepsbank, gewichten en/of een hartslagmeter hebt, zijn er wel extra oefeningen om te doen.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:53

@Siamsmeesje: ik heb my fitness coach club :)

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:01

Die nieuwste dus, dat is toch een soort verzameling van alle andere My Fitness Coach programma's?
Die heb ik dus niet, want ik ben nog steeds tevreden met Get In Shape, vooral omdat daar ook een cardio en een yoga deel bij zitten.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:06

Ik heb ook dat dance workouts oid... Zijn er nog meer versies? Ik heb ze allemaal nog niet uitgeprobeerd maar volgens mij heb ik die namen wel voorbij zien komen. Ook nog een stuk of 3/4 spellen van een of andere vrouw (die staat ook op t hoesje)?

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:14

Volgens mij heb je van My Fitness Coach de Get In Shape, Cardio, Dance Workout en de Club.
Ik heb Get in Shape en Cardio, maar die Cardio kom ik niet echt aan toe. Vind Get In Shape nog steeds te leuk :D

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:38

Heb ook de wii fit plus gekregen van het vriendje en de schoonmama voor kerstmis.
Van kerst tot nu toch al 2 kilo afgevallen, door de wii en een beetje op mijn eten te letten...

Maar, moet je bij alle spelletjes de 4 sterren hebben voor je een hoger niveau kunt kiezen? Of hoe kun je een hoger niveau spelen? Want bij het ene spel had ik het na 1keer spelen en sommige spellen heb ik al meerdere keren gespeeld en ik krijg maar geen niveau erbij...

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:34

Siamsmeesje schreef:
Die nieuwste dus, dat is toch een soort verzameling van alle andere My Fitness Coach programma's?
Die heb ik dus niet, want ik ben nog steeds tevreden met Get In Shape, vooral omdat daar ook een cardio en een yoga deel bij zitten.

Ik heb geen idee, heb nog nooit eerder een My Fitness Coach gespeeld.. :)
Cardio zit er iig ook op! en dansen en nog een paar dingen (moet het allemaal nog even uitvinden, heb nog maar 2x gespeeld)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:44

amyke schreef:
Heb ook de wii fit plus gekregen van het vriendje en de schoonmama voor kerstmis.
Van kerst tot nu toch al 2 kilo afgevallen, door de wii en een beetje op mijn eten te letten...

Maar, moet je bij alle spelletjes de 4 sterren hebben voor je een hoger niveau kunt kiezen? Of hoe kun je een hoger niveau spelen? Want bij het ene spel had ik het na 1keer spelen en sommige spellen heb ik al meerdere keren gespeeld en ik krijg maar geen niveau erbij...

2 kilo? in 1 week?
zit je dag en nacht op die wii ofzo ? :P

met die niveau's snap ik ook niet..
bij alle stomme spellen die ik niet leuk vind ging ik wel niveau's hoger maar bijv bij steppen (wat ik als enige wel leuk vond) bleef ik in dat beginner programma hangen en dat is echt veel te makkelijk. dus eh ja, geen idee :=

bij de wii fit vind ik dat stemmetje trouwens enorm hinderlijk, die je elke keer aanspreekt als je het spel opstart enz. kun je dat ook uitzetten/ standaard overslaan?

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:46

Ik doe wel eens Just Dance, en poeh! als je daar echt alles heel enthousiast mee doet is dat zwaar vermoeiend :o

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:56

haha ja he?
just dance is bij ons ook een garantie voor lekker zweten. (ik heb dan ook de conditie van een tafelpoot).
En wij kiezen dan alleen nog maar de nummers uit in een lage 'zweet-categorie'.
laatst een nummer gedaan waarbij je zowat alleen maar met je armen boven je hoofd dingen moest doen, nou mennnn vermoeiend!!
De zumba trouwens ook hoor, daar had ik me in t zweet gewerkt (ok t was wel warm binnen en ik had veel te dikke kleren aan (dikke trui + dikke trainingsbroek)) en toen was eindelijk de timer (met hoeveel minuten je nog moet) afgelopen zeg maar, en toen was het pas de warming up! hahaha
Kan alleen helaas daar de salsa achtige passen echt niet volgen, ik ben net een houten plank, kan die bewegingen echt niet zelf produceren hoor en al helemaal niet in dat tempo en met een instructiefilmpje in spiegelbeeld :P (kun je dat ook instellen? dat dat poppetje zich omdraait zeg maar? dat kan met de wii fit wel toch?)

op de xbox kinect lijkt me dat helemaal vermoeiend, dan kan je natuurlijk ook niet even smokkelen haha.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 09:01

Ik heb zaterdag mijn eerste training van EA sports 9 weken programma overgeslagen. Het werd een beetje te veel met oliebollen bakken en 's middags nog weg en alles.
Stom genoeg moest ik mezelf gisteren een beste schop onder mijn achterwerk verkopen om weer verder te gaan, maar ik heb het toch gedaan!

Ik had het alleen leuk gevonden als er toch een klein beetje gewicht afgegaan was, heb erg om mijn eten gedacht en sport dus 4 keer per week intensief (meer dan een uur) en dan nog 3 keer per week licht intensief. Tegen daarvoor 0,0 had ik toch verwacht dat het iets zou doen, maar er gebeurt helaas helemaal niks. Beetje jammer....

Wii fit plus ben ik na 3 weken wel redelijk op uitgekeken, de spelletjes die ik leuk vind en waar ik echt van aan het werk moet, hebben geen moeilijker niveau's. Dat boxen is wel leuk, maar ik word een beetje flauw van dat voordoen elke keer, dan is kong fu leuker. Ga dus toch maar eens kijken naar wat anders, ben wel benieuwd naar de My fitness coach.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 09:10

Ik heb My Fitness Coach Get In Shape al sinds het uitkwam in 2009, en toch pak ik het steeds weer. En dat terwijl ik ook de Cardio en de EA Sports Personal Trainer heb. Het programma past mij gewoon het best :j

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:29

heb wii fitness coach wel wat saai maar intensief heb gestept en zweten wat je deed goed programma geen controlle bij nodig alleen om in te stellen,heb nu klein beetje spierpijn in mijn kuiten step met een orginele step gaat goed met de atributen erbij is het een leuk programma gr sandy

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:35

@Zwitsal: idd, bij de leuke spelletjes blijf ik op beginnersniveau en bij de niet zo leuk ben ik na 1 keer spelen direct een niveau hoger...

Haha, nee, zit er niet dag en nacht op, maar ik wissel ook af met just dance 3 en dan geef ik mezelf helemaal :D...

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:03

ik word een beetje gefrustreerd van dat ea active gebeuren. ik zit echt al een eeuw te speuren op internet of ik die bewegingssensoren ook ergens los kan kopen maar ik zie overal alleen maar gewone banden met gewichtjes om je been/arm. of een band waar je de nunchuck in kan stoppen. maar dus nergens echt die aparte bewegingssensoren.

Sta nu dus op het punt om het hele ea active sports spel te kopen, alleen voor die sensoren. (en dan hopen dat ik alleen het spel door kan verkopen haha).