een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:33

hoelahoep kan ik niet meer :')

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:35

15 min. hoelahoepen werkt! :):)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:03

Fiffill schreef:
Wat is daar falen aan? Ik at alleen voor lunch overdag (op school) meestal tussen de 8-16 boterhammen. :')

Echt? :oo En jij komt niet aan? Nouja, ik zie het bij mijzelf ook niet groeien maar toch, wát een mannenmaaltijd 12 sneeen :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:11

Nope, tegenwoordig eet ik wel minder dan toen. Had het toen kennelijk nodig (en nee, niet omdat ik groeide, dat doe ik al sinds mijn 14e niet meer :') ). Ik eet nu, even kijken;
Ontbijt: cornflakes/cruesli met melk en evt fruit
Lunch: tussen de 4 en 6 boterhammen (dubbele dus 2 sneetjes) belegd met bijv kaas, vega paté en iig groente, soms gekookt ei
& wat fruit
Avondeten: in de winter vaak stamppot, en dingen zoals pasta, rijst, etc iig genoeg groente en dus geen vlees/vis, wel vleesvervangers
Tussendoor: fruit, koekjes, snoep, alles waar ik zin in heb :')

Maar goed, ik sport nu dus ook niet behalve paardrijden en ik loop alleen 8 min naar de bus en fiets 3 kwartier heen en terug in het weekend om uit te gaan/naar vrienden. Dus heb ik ook minder eten nodig.
Toen ik werkte op IJsland at ik 's ochtends 2 borden honeynutdingen en at ik tussen de middag 8+ boterhammen en dan om 4 uur ook nog iets tussen de 2 en 4 en 's avonds avondeten en daarna vaak ook nog wel een broodje of 2 :') het is maar net wat ik doe.
Dat was zelfgebakken brood trouwens, eet thuis ook alleen biologisch brood, dus geen witbrood troep wat niet vult ;)

purkie

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 15:58

Alles bakken in de heerlijke ganzenvet, vooral aardappelen! :9

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 15:58

Verveel je je Purkie? >;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:01

Dat vroeg ik me gisteren ook al af :')

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:08

Destino schreef:
Dat vroeg ik me gisteren ook al af :')

Same here! :')

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:23

ja, als ik deze reacties lees dan vraag ik mij wel af of het wel een serieuze vraag is :)
wil je fit zijn dan hoort daar een actief leven bij van sport en gezonde voeding,
dan kun je toch niet blijven snoepen en frituur lopen snaaien?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:26

Tsja, zoals je aan bovenstaande reacties ziet kan dat toch wel Purkie. ;) Zolang je dat met mate doet en het compenseert met iets anders én natuurlijk die beweging. Alsof je jezelf zou moeten verbieden snoep/frituur te eten. Je mag ook nog wel genieten van het leven zónder dat je meteen dik wordt.. ;)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:27

purkie schreef:
ja, als ik deze reacties lees dan vraag ik mij wel af of het wel een serieuze vraag is :)
wil je fit zijn dan hoort daar een actief leven bij van sport en gezonde voeding,

Dat kun je toch ook op een normale manier aangeven zoals je hier doet, in plaats van andere ondubbelzinnige dingen te plaatsen.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:31

SplashIsLief schreef:
purkie schreef:

Dat kun je toch ook op een normale manier aangeven zoals je hier doet, in plaats van andere ondubbelzinnige dingen te plaatsen.

Eens! :j

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:34

een goede conditie én een platte buik daar is volgens mij echt wel iets meer voor nodig
of je moet nog in de groei zijn dan kun je alles eten

(ik ken in iig niemand die voldoet aan deze omschrijving zonder zich aan een strak schema te houden)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:58

Ik groei al 5 jaar niet meer en ik kan nog zo veel eten, ik kom niet aan, no problemo :) ik eet wel gezonde maaltijden overigens, maar slankheid zit in de familie.
Dus ja, ik voldoe bij deze aan je omschrijving :D sterker nog, ik was iets aangekomen - voor het eerst (wss doordat ik in het buitenland ineens voor een paar maanden vlees moest eten wat ik normaal niet doe ;) ) en nu ik weer thuis ben val ik af... zonder te sporten :Y) alleen maar door weer gewoon te eten zoals ik altijd deed (en dat is echt niet weinig en ik laat lekkers niet staan als ik er zin in heb :P )

Dus ja, inmiddels weer 53 kilo, terug op mijn oude gewicht 8-)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 21:13

pff jemig. Ik heb even niet op bokt geweest en het topic heeft 8 pagina's :\ .

Ik eet de afgelopen dagen ook wel gezonder en dat helpt echt!! Help dat sporten op de wii echt?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 23:08

Ik doe sinds een paar maandjes 2x per week een uur zumba (naast het paardrijden).. en het werkt geweldig... buik is al strakker en ik merk aan de kleine dingen dat mijn conditie ook beter is geworden (ben niet meer bekaf als ik de trap op loop bijvoorbeeld) :D

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:10

schopt topic weer omhoog :D

Wou vandaag naar de sportschool maar voel me niet zo tof. Ga dus morgen heen! Dinsdag, donderdag, en vrijdag of zondag.. zondag lijkt me beter omdat er dan 2 daagjes tussen zit.. maar weet nog niet. Miss ga k donderdag dan wel kracht doen en dan vrijdag cardio. nog ff over nadenken :=

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:12

Beterschap! Ik duik nu weer de sportschool in, doe altijd cardio EN kracht...
Gisteren ook geweest en 20 km gefietst, nou het verschil is zichtbaar. :))

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:18

Dankje!
Ik doe normaal ook beide.. maar ik sport normaal nooit 2 dagen achter elkaar. Meestal maandag, woensdag, en vrijdag. Maar nu dus omdat ik vandaag niet ga wil ik nu dinsdag, donderdag, vrijdag of zondag. Omdat ik meestal mijn spieren 1 dag rust geef van de sportschool.. Maar zaterdag is de sportschool dicht. beetje jammer :P

Je ava is masterlijk _/-\o_

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:19

Ik heb nog steeds geen tijd gehad om te sporten, maar goed m'n buik is duidelijk platter geworden (nu zie ik het zelf ook) dus zoveel maakt het niet uit wat dat betreft :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:21

Ik moet wel echt sporten wil ik een plattere buik krijgen :P

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:23

MightyJoe schreef:
Ik moet wel echt sporten wil ik een plattere buik krijgen :P

Dit heb ik ook, heel vervelend. pfft ik wil in de groei zijn, toen kon ik nog alles eten wat ik wilde :+
Helaas ben ik sinds mijn 12e 2 milimeter (ja echt!) gegroeit...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:24

Ik was wat aangekomen in het buitenland (ook alleen op m'n buik :+ ) wss doordat ik daar vlees moest eten, maar blijkbaar gaat het er vanzelf ook weer af nu ik weer thuis ben :P geloofde het zelf eerst ook niet, m'n vriend zei het, maar je ziet het toch duidelijk. :j Maar moet toch gaan sporten voor mijn conditie, ik trap nu minder makkelijk 1000 km weg op de fiets denk ik :P

Ik groei ook al 6 jaar niet meer hoor ;)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:29

Ik heb het weekend 40 km gemountainbiked en niet zo heel goed gegeten, dat helpt ook wel maar is iets minder gezond :+

Probeer ook af en toe wat buikspieroefeningen te doen. (Als ik in de auto zit paar keer mijn benen optrekken, bij het lopen buikspieren aanspannen)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:36

Had je met ons mee moeten gaan op fietsvakantie, alhoewel je dan wel aankomt in spieren maar dat is vooral de benen... maar mijn vriend had een broek met een riem eraan vast (afritsbroek) en op het laatst moest hij een heel stuk strakker, die viel hard af zeg :oo hij was niet eens zo dik hoor, nu mocht er wel iets af, maar het ging wel erg vlug :') toen hij thuis kwam moest hij ook maar een riem gaan kopen voor zijn andere broeken :+