Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Ik eet nu, even kijken; 
het is maar net wat ik doe.
Zolang je dat met mate doet en het compenseert met iets anders én natuurlijk die beweging. Alsof je jezelf zou moeten verbieden snoep/frituur te eten. Je mag ook nog wel genieten van het leven zónder dat je meteen dik wordt..
purkie schreef:ja, als ik deze reacties lees dan vraag ik mij wel af of het wel een serieuze vraag is![]()
wil je fit zijn dan hoort daar een actief leven bij van sport en gezonde voeding,
dan kun je toch niet blijven snoepen en frituur lopen snaaien?
SplashIsLief schreef:purkie schreef:ja, als ik deze reacties lees dan vraag ik mij wel af of het wel een serieuze vraag is![]()
wil je fit zijn dan hoort daar een actief leven bij van sport en gezonde voeding,
dan kun je toch niet blijven snoepen en frituur lopen snaaien?
Dat kun je toch ook op een normale manier aangeven zoals je hier doet, in plaats van andere ondubbelzinnige dingen te plaatsen.
ik eet wel gezonde maaltijden overigens, maar slankheid zit in de familie.
sterker nog, ik was iets aangekomen - voor het eerst (wss doordat ik in het buitenland ineens voor een paar maanden vlees moest eten wat ik normaal niet doe
) en nu ik weer thuis ben val ik af... zonder te sporten
alleen maar door weer gewoon te eten zoals ik altijd deed (en dat is echt niet weinig en ik laat lekkers niet staan als ik er zin in heb
)
.

) wss doordat ik daar vlees moest eten, maar blijkbaar gaat het er vanzelf ook weer af nu ik weer thuis ben
geloofde het zelf eerst ook niet, m'n vriend zei het, maar je ziet het toch duidelijk.
Maar moet toch gaan sporten voor mijn conditie, ik trap nu minder makkelijk 1000 km weg op de fiets denk ik 

hij was niet eens zo dik hoor, nu mocht er wel iets af, maar het ging wel erg vlug
toen hij thuis kwam moest hij ook maar een riem gaan kopen voor zijn andere broeken