Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:20

Sorry x_Elise, ik bedoelde jou ja :D. Kreeg je nou allemaal losse doosjes dan of had je een grote doos al uitgepakt voordat je de foto maakte? Ben je er al uit welk kleurtje je op wilt? Haha, dat wordt lekker veel lakken de aankomende weken :D

Lesilla: Pfff erg he!! :D

Ik zit nu te twijfelen welke ik op wil.. Cowgirl Up, Grey Matters of Pink Bling On My Ring... Hmm...
Heb ze allemaal in de afgelopen 2 weken nog opgehad en CU zit zelfs al maanden op mijn tenen :=. Maar hij blijft zooo gaaf <3!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 16-11-11 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:21

Yv_ schreef:
Ohh, wat gaaf die bestelling!! Waar had je besteld?

Bij mij is true love heel anders! Vind 'm wel mooi, maar niet bijzonder. Vanaf een afstandje vind ik 'm teveel op Cowgirl Up lijken, 1 van mijn favorietjes, dus zal ik nooit deze kiezen. Van dichtbij heeft-ie vrij veel weg van PMPY van Catrice. Jammer maar helaas, wéér een miskoop van essence. Wanneer leer ik nou eens dat het voor mij áltijd miskopen zijn en wanneer stop ik nou is met essence kopen :').
http://farm7.static.flickr.com/6217/635 ... 768989.jpg

Er was iemand die 'n lak wilde hebben die leek op Cowgirl Up.. Weet alleen niet meer wie dat was. Misschien kun je 'm aan haar verkopen. :))

Yv_

Re: Nagellaktopic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:22

DB: Hee, terug van weggeweest :P?

Ja, ik weet het, maar een lakje van nog geen 2 euro is het verzenden ook niet echt waard he...
Wat een lompe postbode heb jij trouwens!!!

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:22

Zat in een grote doos! Maar die had ik niet op de foto gezet inderdaad. Was mooi ingepakt met voldoende vulmateriaal.
Ik ga why so white doen met daaroverheen snow globe. Tenzij iemand een andere suggestie heeft :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:24

Ik heb eigenlijk 1 swatch verzoekje :o : Re-Fresh Mint.
En welke is die groenige kleur naast Tinsel Town op die "alle 25"- foto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:27

Ik ben snow globe aan het lakken nu, 2e laagje zit er op. Wat een horrorlak! Net zo'n drama als fairy dust. Ga er zo eerst een flinke scheut thinner bij gooien :')

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:27

Die is niet van mij Yv maar van degene waarmee ik besteld heb, dus daar blijf ik vanaf!
Die groenige is de metallic blauwe crackle maar de foto vertekend door de flits:)

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:33

Heeft iemand een foto van het flesje nagellak thinner? Zit bij Kruidvat er altijd naar te kijken, zie niks. Maar misschien hebben ze m daar ook niet? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:35

Ik denk eigenlijk ook niet dat ze dat verkopen bij de kv ;)

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:36

Ja dat vermoeden had ik al :D
Misschien toch eens bij de Etos of DA kijken ofzo :o

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:37

Yv_ schreef:
DB: Hee, terug van weggeweest :P?

Ja, ik weet het, maar een lakje van nog geen 2 euro is het verzenden ook niet echt waard he...
Wat een lompe postbode heb jij trouwens!!!

Yes, ik ben weer terug. :D Was even een paar daagjes héél druk, maar nu heb ik weer de tijd om hier gezellig mee te kletsen over nagellak. :))
Nee, daar heb je wel gelijk. Dat is de moeite niet om 'm op te sturen.
Tja, die postbode hier komt alleen met mooi weer, én als hij zin heeft. :+ Sprak net de buurman, en hij heeft ook al meerdere klachten ingediend, maar zolang er geen andere postbodes beschikbaar zijn, blijft deze hier lopen. 8)7

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:39

Oh jammer, ben zo benieuwd naar die kleur :).

Ik ga voor Pink Bling <3.
Ik moet even zeggen dat ik echt steeds trotser wordt op mijn nagellakkunsten (met een fijne lak dan). Steeds dichter naar het randje toe (ik lak mijn nagelriemen nooit mee en ik wil altijd een klein randje aan de zijkanten overhouden) en steeds een steviger handje :D.
Edit: Check :D (let even niet op mijn nagelriemen, heb ze net zitten bewerken en olie en zalf ze pas in nadat ik klaar ben met lakken, anders is mijn nagel vet van het spul ;) )
Afbeelding

DB: Lekker verhaal.. Wilde bijna een ZAse opmerking maken _O-
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 16-11-11 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:40

Liek_ schreef:
Ik ben snow globe aan het lakken nu, 2e laagje zit er op. Wat een horrorlak! Net zo'n drama als fairy dust. Ga er zo eerst een flinke scheut thinner bij gooien :')

Hè, sjips. :\ Vind het zo'n mooie lak.. Jammer dat 'ie zo rottig lakt. Dan moet ik ook maar eens op zoek naar een goede thinner, wil Snow Globe namelijk wel heel graag hebben. :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:43

Wauw Elise! Wat een super gave kleuren zeg! :oo

Liek_
hoezo is dat irritant dan? Wat gebeurt er dan? :) Want ik wou snow globe ook wel graag..

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:44

Ik heb 5 of 6 tinten roze nagellak. :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:46

Yv_ schreef:

_O- :')

Heb nu trouwens Holo #116 van Golden Rose op m'n nagels. Heerlijk kleurtje is het, helemaal in 't zonlicht! :#

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:49

Die heb ik ook! Die is echt super leuk!!

Nu naar de bios dus niet te veel praten :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:49

MightyJoe schreef:
Wauw Elise! Wat een super gave kleuren zeg! :oo

Liek_
hoezo is dat irritant dan? Wat gebeurt er dan? :) Want ik wou snow globe ook wel graag..

Nou, het is dus meer een soort gel wat je op je nagels smeert ;) Heb er 6 druppels thinner in gedaan en dat hielp gelukkig wel! Supermooi lakje, maar na 3 lagen is het wel alsof ik acrylnagels heb qua dikte :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 19:53

Ik heb vandaag bij Etos de crack nagellak en top coat gekocht, was in de aanbieding!
Heel erg leuk effect vind ik, en 't was echt goedkoop, of ze hebben een foutje gemaakt.. := 2,99 voor de topcoat en 3,99 voor de crackle, korting was 3,25 :Y)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:03

Meh.. ik twijfelde vandaag tussen moulin rouge van CHG en een donkerpaarse van W7, maar de CHG vind ik echt niet mooi :n vind hem er heel goedkoop uitzien.. en die w7 lakt echt prut.. -O- heb hem nu wel op, maar echt 1 keer nooit weer.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:07

Wat een mooie kleurtjes allemaal weer :+:
Heb net mijn nagels met een cremepje meegepakt. Even laten intrekken en dan gaat er weer knalrood overheen :D

Caroline90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:11

Mijn Absolutely Chinchilly gaat er vanavond weer af... Maar, wat nu dan weer op mn nagels?

Zit te denken aan After Eight of It Blue My Mind, met een matte topcoat erover... zou dat mooi zijn?

Bah, vandaag naar de Etos in Amsterdam geweest.. niks leuks gevonden. Elke keer denk k, oh die heb ik al, dat lijkt er heel erg op... die lakken niet fijn...
Maar wil graag lakjes in de winkel kopen, maar hier in Gouda verkopen ze bij de Etos niet zo heel veel leuks... en de Kruidvat weet ik eigenlijk niet zo.

Iemand nog tips?

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:12

Aranel schreef:
Ik heb vandaag bij Etos de crack nagellak en top coat gekocht, was in de aanbieding!
Heel erg leuk effect vind ik, en 't was echt goedkoop, of ze hebben een foutje gemaakt.. := 2,99 voor de topcoat en 3,99 voor de crackle, korting was 3,25 :Y)

kan wel kloppen hoor,dan nemen ze gewoon 50% van het aankoopbedrag,had ik vanmiddag ook! :D

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:13

Ik zag ook niks leuks in de Etos. Veel kleuren die op elkaar lijken en die ik al heb. Neig altijd naar de roodtinten, en die zijn ook wel een keer op. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:27

Yv_ schreef:
Oh jammer, ben zo benieuwd naar die kleur :).

Ik ga voor Pink Bling <3.
Ik moet even zeggen dat ik echt steeds trotser wordt op mijn nagellakkunsten (met een fijne lak dan). Steeds dichter naar het randje toe (ik lak mijn nagelriemen nooit mee en ik wil altijd een klein randje aan de zijkanten overhouden) en steeds een steviger handje :D.
Edit: Check :D (let even niet op mijn nagelriemen, heb ze net zitten bewerken en olie en zalf ze pas in nadat ik klaar ben met lakken, anders is mijn nagel vet van het spul ;) )http://farm7.static.flickr.com/6120/6350358333_8937262a58.jpg

Ziet er goed uit Yv!
Dit is toch pink bling .... van Misa?
Die vind ik ook wel heul mooi!