Lesilla: Pfff erg he!!

Ik zit nu te twijfelen welke ik op wil.. Cowgirl Up, Grey Matters of Pink Bling On My Ring... Hmm...
Heb ze allemaal in de afgelopen 2 weken nog opgehad en CU zit zelfs al maanden op mijn tenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ohh, wat gaaf die bestelling!! Waar had je besteld?
Bij mij is true love heel anders! Vind 'm wel mooi, maar niet bijzonder. Vanaf een afstandje vind ik 'm teveel op Cowgirl Up lijken, 1 van mijn favorietjes, dus zal ik nooit deze kiezen. Van dichtbij heeft-ie vrij veel weg van PMPY van Catrice. Jammer maar helaas, wéér een miskoop van essence. Wanneer leer ik nou eens dat het voor mij áltijd miskopen zijn en wanneer stop ik nou is met essence kopen.
http://farm7.static.flickr.com/6217/635 ... 768989.jpg
Yv_ schreef:DB: Hee, terug van weggeweest?
Ja, ik weet het, maar een lakje van nog geen 2 euro is het verzenden ook niet echt waard he...
Wat een lompe postbode heb jij trouwens!!!
Liek_ schreef:Ik ben snow globe aan het lakken nu, 2e laagje zit er op. Wat een horrorlak! Net zo'n drama als fairy dust. Ga er zo eerst een flinke scheut thinner bij gooien
MightyJoe schreef:Wauw Elise! Wat een super gave kleuren zeg!
Liek_
hoezo is dat irritant dan? Wat gebeurt er dan?Want ik wou snow globe ook wel graag..
Aranel schreef:Ik heb vandaag bij Etos de crack nagellak en top coat gekocht, was in de aanbieding!
Heel erg leuk effect vind ik, en 't was echt goedkoop, of ze hebben een foutje gemaakt..2,99 voor de topcoat en 3,99 voor de crackle, korting was 3,25
Yv_ schreef:Oh jammer, ben zo benieuwd naar die kleur.
Ik ga voor Pink Bling.
Ik moet even zeggen dat ik echt steeds trotser wordt op mijn nagellakkunsten (met een fijne lak dan). Steeds dichter naar het randje toe (ik lak mijn nagelriemen nooit mee en ik wil altijd een klein randje aan de zijkanten overhouden) en steeds een steviger handje.
Edit: Check(let even niet op mijn nagelriemen, heb ze net zitten bewerken en olie en zalf ze pas in nadat ik klaar ben met lakken, anders is mijn nagel vet van het spul
)http://farm7.static.flickr.com/6120/6350358333_8937262a58.jpg
DB: Lekker verhaal.. Wilde bijna een ZAse opmerking maken