relatie 28 jaar verschil en dan ook nog je leraar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:01

mika11 schreef:
NienSCHaap schreef:
Moet je het wel goed lezen.
Ik zit op mijn mobiel en zit daar nog steeds op omdat mayke haar laptop.gewoon heeft.
Mayke is weg gegaan, offline maar ik bleef er wel.
Omdat we nu bij elkaar zijn kreeg ze via mij mee wat er gezegd werd.
Ik reageerde via haar maar dat is soms wel lastig dus maakte ze zelf de verhalen gewoon af en ja ook al is het fout via mijn account.

Ik houd mezelf voor de gek ben ik nu achter gekomen omdat ik twijfelde maar bleef zeggen dat er niks aan de hand was.
Ik was al langer onzeker maar wou het niet onder ogen zien want het voelt ook zo fijn.
Tja soms moeilijk om precies uit te leggen op een forum.

Ja mijn moeder keurd het niet goed maar wat moet ze dan mij uit huis schoppen. De woning die we op het oog hebben is groot genoeg voor 2 gezinnen en daar zag ze geen problem van.
Misschien omdat ze dan toch nog iets grip op de zaal had of hoe leg je dat uit.

Mayke is weggegaan?
Jij bent toch Mayke die dit hier neerzet?

Mayke is weg gegaan achter de computer offline gegaan maar ik las alles mee en reageerde ook onder leiding van mayke of ze reageerde zelf we zitten nu te reageren als team op mijn account.
Mayke was weg gegaan omdat het haar iets te veel werd niet weg gegaan uit de ruimte waar ik me me ook bevind.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:03

mika11 schreef:
NienSCHaap schreef:
Moet je het wel goed lezen.
Ik zit op mijn mobiel en zit daar nog steeds op omdat mayke haar laptop.gewoon heeft.
Mayke is weg gegaan, offline maar ik bleef er wel.
Omdat we nu bij elkaar zijn kreeg ze via mij mee wat er gezegd werd.
Ik reageerde via haar maar dat is soms wel lastig dus maakte ze zelf de verhalen gewoon af en ja ook al is het fout via mijn account.

Ik houd mezelf voor de gek ben ik nu achter gekomen omdat ik twijfelde maar bleef zeggen dat er niks aan de hand was.
Ik was al langer onzeker maar wou het niet onder ogen zien want het voelt ook zo fijn.
Tja soms moeilijk om precies uit te leggen op een forum.

Ja mijn moeder keurd het niet goed maar wat moet ze dan mij uit huis schoppen. De woning die we op het oog hebben is groot genoeg voor 2 gezinnen en daar zag ze geen problem van.
Misschien omdat ze dan toch nog iets grip op de zaal had of hoe leg je dat uit.

Mayke is weggegaan?
Jij bent toch Mayke die dit hier neerzet?

Nu typen ze samen 1 stukje???
1e deel van Nien, 2e van Mayke..?

edit: ja dus...??

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:05

vuurneon schreef:
Bedenk wel goed dat dit echt niet jouw schuld is. Hij had beter moeten weten gezien zijn leeftijd en positie. Als je jong bent, kijk je snel op tegen een ouder iemand. Is het nog spannend, stiekem en gezien zijn ervaring voelt het ook veilig.
Hij heeft echt onwijs veel geluk gehad dat je moeder of iemand anders geen aangifte heeft gedaan destijds.
Je bent ouder geworden en een ervaring rijker, en een illusie armer... Maar dit kan je zeker sterker maken uiteindelijk.

Ik heb overal zelf mee ingestemd en ja nu ik er zo over na denk mag hij van geluk spreken dat dat niet gebeurd is. Daar heb ik me nooit zo mee bezig gehouden dat dat ook kon gebeuren.

newmom

wat maakt t uit wie t is? verhaal an sich is toch duidelijk?

Calanddra

Zucht, het gaat hier toch om de TS? Maakt het uit hoe en wat betreft haar vriendin en de accounts? TS zoekt hulp, advies...dit maakt het allemaal niet beter en zorgt er waarschijnlijk alleen maar voor dat het topic op slot gaat. Daar is TS echt niet mee geholpen :n

NienSCHaap

Re: relatie 28 jaar verschil en dan ook nog je leraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:08

Nou ja ik snap iedereen ook wel we hebben het wat raar georganiseerd maar sommige doe wel moeilijk maar ja maakt ook niks uit.
Ik ben blij met de hulp die ik van sommige krijg en inderdaad we praten allebei in een quote te gelijk dus het is wat verwarrend.

mayke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 00:27

Ik kreeg allemaal mail in mijn hotmail dat er pbtjes waren.
Ik wil dan op mijn eigen account als me eigen ik, mayke af te willen sluiten.
De liefde tussen mij en me vriend is er zeker maar ik ben er nu wel achter gekomen of dit met me gezonde verstand is.
Ik ging twijfelen door een paar leerlingen en hun opmerkingen over de stand van onze relatie.
Hij is goed en ik houd super van hem ook zijn minder leuke dingen.
Maar ik ben er over na gaan denken met name over het leeftijd verschil.
Hij is erg groot en de manier waarop de relatie begonnen is, is.inderdaad nu ineens mijn grootste zorgpunt.
De meesten hebben gelijk ik was nog te jong om logisch na te denken want misschien kijk ik wel heel erg tegen hem op en heeft hij ook de fout gemaakt om geen afstand als leraar te bewaren.
Ik ga er ook zeker goed over na denken, mezelf eerst weer vinden en worden, kijken of dit plaatje in mijn toekomst past.
En als mijn twijfels volledig ondersteund worden door wat ik straks aan feiten echt in me gezicht gedrukt krijgt zal ik een wijs besluit nemen.
Ik zal het hem binnenkort moeten vertellen dat ik naar mijn IK opzoek ben en vooruit naar een goede toekomst voor mijzelf aan het kijken ben.
Of hij er dan in past zal blijken.

Ik wil nog maals iedereen bedanken en ook nien die door mij ineens heel wat ellende over haar heen geworpen kreeg omdat mensen dachten/denken dat ik haar was of zij mij, hoe je het ook bekijkt dat is niet zo.
En ik snap de opmerking dat ze me niet persoonlijk ken heel goed die kwam hard aan omdat ik liever geen geheimen voor mijn vriendinnetjes heb.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:31

Ik vind het echt top van je dat je nu jezelf op de eerste plek zet en gaat kijken welke toekomst jij voor jezelf ziet! :)

Misschien een idee om tijdelijk wat afstand van elkaar te nemen? Zodat je alles op een rijtje kan zetten en er goed over na kan denken zonder invloeden van anderen?
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 16-11-11 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:33

TS het werd nogal verwarrend allemaal met de 2 accounts die door elkaar liepen.:+
Inderdaad een tijdje afstand nemen, zou wel een goed idee zijn.
Succes!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:34

Heel veel succes met het nadenken over jouw toekomst!

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 01:02

Wauw :') heel verhaal! Maar heel heftig, ik heb het hele topic doorgelezen :+ ik weet niet meer of het echt of nep is maar als het echt is: Ik vind dat je een goed besluit maakt :)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:10

probeer dan ook echt afstand van hem te nemen, probeer dingen met vriendinnen te doen. Heb je nog wel echt vriendinnen? heb je een eigen leven? Dat is heel belangrijk. Geef het een paar weken, zonder contact en kijk dan verder.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:16

Moderatoropmerking:
Hier een definitief slotje