Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Jorienn schreef:Dat hoorde ik ook maar er is eigenlijk geen verschil. Het enige is dat m'n haar een stuk vetter aanvoelt als ik het niet doe, doe het dus eigenlijk nu al een jaar elke dag.. Ik was het ook elke dag, heel soms niet maar dan sowieso conditioner erin!
deed het eerst ook vaak maar vind het toch niet zo prettig, dat koude gevoel brrrr

an fohn ik mn haren als we nog weg gaan
(met knot dan)
net als in het neuspeutertopic zeg maar
)
wonderworst_ schreef:savonds fohn ik nooit mijn haar, ( ik heb gelukkig ook makkelijk haar) maar sochtends wel altijd want ik haar het om naar buiten te gaan met nat haar, daar word me hoofd zo koud van en het schijnt ook niet echt goed te zijn voor je haar...
maar @loose, hoe was jij je dan down under aan de voor en achterkant? gewoon met je blote handen??
(ik vraag het even aan jou omdat jij ook zegt dat je geen washandje gebruikt? ben even nieuwsgierig)
Met lactacyd. Kanelly schreef:Jeetje wat verspilt iedereen ontzettend veel water zeg...
De douche eerst aanzetten en dan nog uitkleden etc. gezicht schoonmaken onder de douche...
Denken er dan echt zo weinig mensen aan het milieu?
Scheren, gezicht schoonmaken, tandenpoetsen kan toch ook prima bij de wastafel? Scheelt een hoop water. (en gas/stookkosten)
Loose schreef:wonderworst_ schreef:savonds fohn ik nooit mijn haar, ( ik heb gelukkig ook makkelijk haar) maar sochtends wel altijd want ik haar het om naar buiten te gaan met nat haar, daar word me hoofd zo koud van en het schijnt ook niet echt goed te zijn voor je haar...
maar @loose, hoe was jij je dan down under aan de voor en achterkant? gewoon met je blote handen??
(ik vraag het even aan jou omdat jij ook zegt dat je geen washandje gebruikt? ben even nieuwsgierig)
Eh ja met mn blote handen.![]()
Met lactacyd.
fjordjes schreef:Haha ik doe het weer anders
Als ik ga douchen heb ik altijd een washandje, die gebruik ik voor de intieme delen. Dat doe ik als eerste. Daarna doe ik altijd m'n haar wassen en daarna de rest van het lichaam. Eerst deed ik het altijd andersom, eerst lichaam dan haarAls laatste doe ik nog scheren als dat nodig is. Met afdrogen gebruik ik altijd 2 handdoeken, 1 voor m'n haar en 1 voor de rest.

mika11 schreef:Ik vraag me af of het wel goed is om elke dag lactacyd te gebruiken.
Als je normaal gezond bent, heb je dat toch helemaal niet nodig?
Ik gebruik het omdat ik dan toch wel het idee heb dat het met iets is schoongemaakt en niet alleen water. En douche trouwens om de dag dus gebruik het niet elke dag. 
Tiggs schreef:Kanelly schreef:Jeetje wat verspilt iedereen ontzettend veel water zeg...
De douche eerst aanzetten en dan nog uitkleden etc. gezicht schoonmaken onder de douche...
Denken er dan echt zo weinig mensen aan het milieu?
Scheren, gezicht schoonmaken, tandenpoetsen kan toch ook prima bij de wastafel? Scheelt een hoop water. (en gas/stookkosten)
Ik vraag me altijd af waarom dat zo slecht voor het milieu is, misschien wil je dat uitleggen?
Verder bespaart het juist tijd als ik onder de douche m'n gezicht schoonmaak, in die tijd trekt m'n conditioner in. En scheren bij wastafel? Hoe zie je dat voor je, dan zit er toch overal douchegel/scheerschuim? Bovendien weet ik dan zeker dat ik daarna onder de rode bultjes zit...
Amyyy schreef:Owja, ik douche trouwens altijd heel koud, iedereen vind mij echt raar! ik douche op 32 graden denk ik. Ook 2x mijn haren wassen, en een keer cremespoeling, en dan alleen in de onderkant van mijn haren en een klein beetje bovenop. En heeeeeel goed afdrogen ja! ik kan er echt niet tegen als ik dan een hemd aan doe, dat dat nog helemaal plakt. bleeeeerg
(volgens mij is dat geen gezicht, haha) Geryon schreef:Ik denk alleen dat de meeste mensen die weinig water gebruiken, dat doen voor hun eigen portomonnee. Niet dat daar iets mis mee is hoor, beter voor het milieu is het ook!