Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thirty schreef:Nee. Mensen nemen me maar zoals ik ben, dat doe ik zelf ook.
Ik vind het geldverspilling.
Tenzij er een medische noodzaak voor is, of bij erge littekens op opvallende plaatsen is het natuurlijk een ander verhaal.
En hoe kan een borstvergroting een medische indicatie hebben? Verkleining kan ik me voorstellen, maar vergroten?

Quellian schreef:Thirty schreef:En hoe kan een borstvergroting een medische indicatie hebben? Verkleining kan ik me voorstellen, maar vergroten?
Werkelijk? Begrijp je dit niet?
Thirty schreef:Tenzij je er psychisch zo aan onderdoor gaat, maar dat is wel erg ver gezocht

Joolien schreef:lor1_1984 schreef:Mijn borst'vergroting' wordt ook volledig vergoedt.
Maar is op medische indicatie en tot cup D, ongeacht wat je eerdere cupmaat was.
Mag ik vragen waarom je die doet en waarom het vergoedt wordt?

Vienna2007 schreef:Tafje schreef:Ik zou helemaal niets laten doen.. Ik ben zoals ik ben. Daarbij vindt ik het slecht om 'zomaar' in gezond vlees te laten snijden / een operatie te ondergaan puur alleen voor 'het oog' (cosmetische ingreep). Je hoort daarbij ook zoveel 'horrorverhalen' (en op tv trouwens ook) over liposuctie / borstimplantaten, etc. etc. die niet goed zijn gegaan/zijn gaan lekken.. en dan hebben we het nog niet over de kosten
Nee, aan mijn lijf géén polonaise
Weeg dat eens op tegen de hoeveelheid operaties die uitgevoerd worden....
Is peanuts.. Net zoals een vliegtuig die neer kan storten, de kans is er altijd.
) , maar het heeft meer met het risico van zo'n operatie te maken dan met het geld dat ik waarschijnlijk nooit echt zou doen. Quellian schreef:Thirty schreef:Dat vind ik geen medische indicatieDat vind ik geneuzel
Gelukkig maar dat de artsen en verzekeringsmaatschappijen daar anders over denken
Ik vind zoveel geneuzel, keizersnedes en pijnstilling bij bevallingen vind ik ook geneuzel, maar toch doen/krijgen sommige mensen het, tja.

Quellian schreef:Ik vind zoveel geneuzel, keizersnedes en pijnstilling bij bevallingen vind ik ook geneuzel, maar toch doen/krijgen sommige mensen het, tja.

Zou ik mijn bovenlip wel wat voller willen laten spuiten.. die verdwijnt namelijk spontaan wanneer ik lach.. Quellian schreef:Thirty schreef:Dat vind ik geen medische indicatieDat vind ik geneuzel
Gelukkig maar dat de artsen en verzekeringsmaatschappijen daar anders over denken
Ik vind zoveel geneuzel, keizersnedes en pijnstilling bij bevallingen vind ik ook geneuzel, maar toch doen/krijgen sommige mensen het, tja.
Ik hoef niks aan mezelf te veranderen, ben tevreden met hoe ik eruit zie. Ben goed op gewicht (slank), ben blij met mijn benen, buikje zou wel weer wat platter mogen maar dat is simpel te trainen
en mijn borsten zijn prima, D/E cup.
zat er vroeger wel eens over in dat mijn neus niet heel klein is maar ik vind het niet meer storen in mijn gezicht
als hij smaller zou zijn was de boel uit verhouding, mijn lippen zijn namelijk vrij dik, heb vrij grote ogen dus alles in mijn gezicht past op die manier wel bij elkaar
enige mindere vind ik het feit dat mijn voortanden een klein beetje over elkaar heen staan terwijl ik een beugel heb gehad
al die tijd en dan staan ze weer scheef
maar echt eraan storen doe ik niet, en de meeste mensen zien het pas als ik er iets over zeg 
maar ach, dat kan me ook niet storen... daNiielle_ schreef:Billie1 schreef:Omdat ik dat ook doe met behulp van een beetje make-up, een permanentje in mijn haar of de stijltang erdoor, een leuk kleurtje door mijn haar, gelakte nagels of misschien zelfs acrylnagels, hoge hakken, een push-up bh, correctieondergoed en hoppa ik voel me vrouwelijker en mooier![]()
Dit mag dan allemaal iets minder heftig zijn dan je borsten vergroten, maar dit is allemaal nep en niet van jezelf om je mooier of vrouwelijker te voelen.
Ik heb namelijk zelf geen zwarte lijntjes onder mijn ogen of 4 cm wimpers, met make-up wel.
Ik heb ook geen krullen/stijl haar, met een permanent of stijltang wel.
Ik heb geen rode nagels of lange nagels met een wit randje, met nagellak of nepnagels wel.
Ik ben geen 1.75m lang, met hoge hakken wel.
Ik heb geen cup c, maar met een push up wel.
Ik heb geen strak lijf, maar met een correctiebroekje wel.
Mensen die een borstvergroting laten doen zal ik van mijn leven dus wél begrijpen
Nee daar doelde ik niet zo op.
Ik begrijp niet waarom iemand zelfvertrouwen op die manier wil kopen.
Op de een of andere manier komt een borst/billen vergroting toch heel anders over op mij.
En de redenen die mensen er voor hebben vind ik 9 vd 10 keer eerlijk gezegt onzin.
'Omdat ik me gewoon niet vrouwelijk voel' bijvoorbeeld, nou meid, koop een mooie jurk, laat je haar doen, trek hakken aan, make-up op...ga mij wijs maken dat je je dan nog niet vrouwelijk voelt.
Ik mag die mening toch hebben? Vind het jammer dat sommigen zulke voorbarige conclusies hebben.
. Heb gelukkig geleerd om me te kleden op een manier die mijn figuur nog enigszins eer aan doet, maar ik kan heel vaak niet echt mee in de mode, puur omdat ik me vrouwelijk wil blijven voelen.
Zo'n slecht beeld over je borsten hoor je niet te hebben hoor, wees blij wat je gekregen hebt! Twee theezakjes daar mag je trots op zijn
"
.