Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje89 schreef:@denise_tink: ik kan eigenlijk ook geen alcohol meer hebben. In feite heb ik alleen nog maar wijn geprobeerd, maar daar krijg ik nu dus darmklachten van. Af en toe kan ik een wijntje toch niet laten staan, ik weet de gevolgen maar die neem ik dan maar voor lief. Ik ga verder nooit stappen dus daar heb ik geen last van. Voor mij is het vooral vervelend dat ik niet meer gezellig uit eten kan zonder een paar keer naar de wc te moeten snellen...
desi_urly schreef:ik had het ook , maar dat is al een jaar geleden en het ziekenhuis zegt dat een nasleep van pfeiffer nooit zolang kan duren ? , maar ik ben dus echt altijd moe , eet superveel ( word trouwens niet dikker ) , ben veel afgevallen de laatste tijd , kan me voor geen meter meer concentreren op school en haal ook superlage cijfers omdat ik bijna lig te slapen altijd in de les ..
maar ookal ga ik om 6uur savonds naar bed , en sta de volgende morgen op , ben ik nogsteeds moe , ik word er gewoon spuugziek van ik kan nooit eens wat met mijn vriendinnen doen , want ben altijd te moe , ik ga wel elkedag naar me paard , ook als ik helemaal geen fut heb , want dat hoort gewoon vind ik , en als ik een minder dagje heb wandel ik gewoon met m ,
nu denkt het ziekenhuis dus dat het aan me bloeddruk ligt ,omdat je daar ook moe van word als die niet goed is .. want als ik lig en dan ga staan gaat ie opeens heel laag en dan word ik dus ook superduizelig , en sta ik te snel op dan val ik op de grond ..
netzoals gister dus , denk ffe leuk naarbeneden te lopen na een kwartiertje te hebben gezeten , sta op en ben onderweg naar de trap , word ik opeens superduizelig en zie ik zwart , voor ik het wist viel ik , gelukkig net voor de trap en dus niet van de trap ..
en vorige x liep ik keihard met me hoofd tegen de muur op , stap uit bed met een slaaphoofd , maar weer veel te snel want was boos dat ik naar school moest haha (: , dus jahoor ik werd weer duizelig dus loop met me ogendicht , en bam tegen de muur op hahaha dat deed pijn !
ik vind het echt vervelend dat ik altijd moe ben en vaak duizelig ..
Denise_Tink schreef:Ai wat vervelend voor je! Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt, hoelang heb je er als je de goede periode meetelt last van nu? De koorts herken ik, al doe ik maar een klein beetje teveel heb ik ook meteen koorts. Ook ziek zijn, maar dat zal nu nog bij de pfeiffer horen. Mijn dokter raad me aan om Echinaforce te gebruiken voor de weerstand, het kan niet altijd helpen maar je kan altijd proberen zegt hij. Misschien iets voor jou?
Ik hoop dat je je snel beter voelt! Bedankt voor de tip, dat krijg ik van iedereen te horen dus die tip ga ik zeker in acht nemen! CVS is Chronisch vermoeid toch? Ik hoop het niet voor je! Dan is het wel heel erg, en aangezien je niet zo oud bent.. Heel veel sterkte!
Liesje89 schreef:Denise_Tink schreef:Ai wat vervelend voor je! Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt, hoelang heb je er als je de goede periode meetelt last van nu? De koorts herken ik, al doe ik maar een klein beetje teveel heb ik ook meteen koorts. Ook ziek zijn, maar dat zal nu nog bij de pfeiffer horen. Mijn dokter raad me aan om Echinaforce te gebruiken voor de weerstand, het kan niet altijd helpen maar je kan altijd proberen zegt hij. Misschien iets voor jou?
Ik hoop dat je je snel beter voelt! Bedankt voor de tip, dat krijg ik van iedereen te horen dus die tip ga ik zeker in acht nemen! CVS is Chronisch vermoeid toch? Ik hoop het niet voor je! Dan is het wel heel erg, en aangezien je niet zo oud bent.. Heel veel sterkte!
Ik gebruik idd al Echinaforce, merk er weinig vanMoet ook zeggen dat ik het niet heel trouw inneem want ik vergeet het heel vaak..
Mijn pfeiffer begon een jaar geleden.
CVS is idd chronisch vermoeid. Ik wil binnenkort ook weer even mijn bloed laten testen.
Liesje89 schreef:CVS is niet in je bloed te zien, dat wordt bepaald aan de hand van je klachten en de duur ervan..
Maar als ik mezelf vergelijk met anderen die het hebben en de symptomen, dan kom ik toch wel eng dicht in de buurt.
Voordat er bij mij pfeiffer werd geconstateerd had ik deze klachten al..
Eva1993 schreef:Nu ik dit zo allemaal lees begin ik ook sterk te vermoeden dat ik pfeiffer heb..ben eigenlijk al sinds een half jaar ontzettend vermoeid, daarvoor toen naar een orthomoleculair arts geweest en bloed afgenomen om m'n vitamine waarden te testen. Bleek een ernstig (80%) tekorst aan vit. D en ook flink aan vit. B12. Slik daar nu vitamine voor maar merk geen verschil
Aantal weken geleden toen ook een flinke keelontsteking + ontstoken tandvlees boven m'n doorkomende verstandskies gekregen, klieren in m'n hals waren echt zo dik als eieren dat je m'n kaaklijn niet meer kon ontdekken
Ook koorts gehad. Nu een aantal weken verder begint de vermoeidheid steeds en steeds erger te worden, val gewoon écht in slaap in de trein/bus/auto midden op de dag.. Heb het ook echt áltijd koud echt vreselijk, en ook nog steeds pijnlijke dikke klieren in m'n hals.. Heb wel ook RA (reuma) maar weet niet of zo'n soort vermoeidheid ook een klacht is.. Misschien toch even een bloedtest doen voor pfeiffer..
Goof schreef:Nou Eva, met jouw klachten had ik allang een keer bij de huisarts gezeten hoor! Ik zou inderdaad eens laten testen op pfeiffer.