tegenwoordig doe ik dat niet meer... 
Dus ja, optie 3 hier af en toe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar gelukkig is dat nog wel over gegaan

Bailey_4ever schreef:Oke dat geld dus niet voor mijIk vind het echt heel smerig, iemand het ook een keer zien bekijken om het vervolgens in de mond te zien steken. Nee krijg er echt de kriebels van. Geef heel eerlijk toe dat ik peuter maar eten
En toch voel ik me door je berichtje érg aangesproken om te reagerenDat maakt me natuurlijk weer verdacht
Het is iedereen z'n eigen zorg, al zou je het wel eten
takkie_muis schreef:Kanelly schreef:Ooh korstjes, heerlijk
Helaas een tik van mij , lichaam zit onder de littekens maar kan niet stoppen ermee. Voel de pijn.als ik het korstje eraf trek.niet eens meer , wees blij dat je die tik niet hebt...

docent heeft maar iemand anders gekozen
Thuis zit ik nagenoeg nooit in mn neus.
). Hierdoor is mijn neus eigenlijk altijd "leeg" en valt er weinig te eten

(is altijd mooi glad aan de onderkant) en gooi het daarna in een leeg blikje. Nog ff mee schudden zodat je het goed hoort en dan in de vuilnisbak. (meteen in de vuilnisbak is minder omslachtig maarja
)
had ik niet verwacht dat zoveel dat doen, ik niet, wel haal ik mijn neus op z'n tijd leeg maar dit doe ik vaak onder de douche, komt altijd een hoop zwart uit van het werk
ik ken wel een jongen, vies jongetje, die zit altijd uitgebreid zijn neus leeg te halen tijdens lunchpauze en vreet 't daarna op
neem dan meer eten mee..knuffeldier schreef:ik heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien is dit al eerder gemeld: Het schijnt gezond te zijn om het op te eten, heb ik pas een artikel over gelezen. Het had er geloof ik mee te maken dat ziekte kiemen in je neus bleven steken. Als je ze dan opeet bouw je meer weerstand of en is de kans kleiner dat je ziek wordt.
Vond het een erg interessant artikel en het klonk erg logisch, maar desondanks eet ik nog steeds mijn snotjes niet op.