Neuspeuter jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neuspeuter jij wel eens?

Ja, en ik doe mijn snotje in een zakdoekje
121 (19%)
Ja, en ik maak er een propje van die ik wegschiet
104 (16%)
Ja, en ik eet het daarna op
245 (38%)
Ja, en ik veeg het daarna ergens aan af (muv zakdoekje)
82 (12%)
Ja, ik doe er wat anders mee
26 (4%)
Nee
55 (8%)

Totaal aantal stemmen: 633

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 16:56

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom men het vies vindt dat sommige mensen het opeten. Het komt anders toch ook wel in je maag terecht? Je slikt per dag zooooveel slijm door... als kind at ik ook korstjes op van wondjes :9 tegenwoordig doe ik dat niet meer... :Y)

Dus ja, optie 3 hier af en toe *\o/*

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:02

Weetniet, op 1 of andere manier toch anders. Maar ik snap wat je bedoeld.
Neeeeeeh fiffill! Dat van die korstjes is een grapje toch? Toch? Zeg me dat het een grapje is :') ieeehhh

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:03

Nee dat is geen grapje, ik heb geen idee wat ik er aan vond := maar gelukkig is dat nog wel over gegaan ;) :')

En waarschijnlijk is het alleen maar anders omdat er een soort taboe op rust en de meeste mensen het niet willen toegeven.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 17-10-11 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:03

Fiffill schreef:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom men het vies vindt dat sommige mensen het opeten. Het komt anders toch ook wel in je maag terecht? Je slikt per dag zooooveel slijm door... als kind at ik ook korstjes op van wondjes :9 tegenwoordig doe ik dat niet meer... :Y)

Dit ^^ :+

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:05

Bailey_4ever schreef:
Oke dat geld dus niet voor mij :') Ik vind het echt heel smerig, iemand het ook een keer zien bekijken om het vervolgens in de mond te zien steken. Nee krijg er echt de kriebels van. Geef heel eerlijk toe dat ik peuter maar eten :n

En toch voel ik me door je berichtje érg aangesproken om te reageren :') Dat maakt me natuurlijk weer verdacht ~~}>

Och dat mag hoor :Y) Het is iedereen z'n eigen zorg, al zou je het wel eten :+

Anoniem

Re: Neuspeuter jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:00

Ooh korstjes, heerlijk :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:04

Kanelly schreef:

Helaas een tik van mij , lichaam zit onder de littekens maar kan niet stoppen ermee. Voel de pijn.als ik het korstje eraf trek.niet eens meer , wees blij dat je die tik niet hebt...

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:10

ik krab ook , ontspan ervan heel vaag. maar opeten no way

BSSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:12

IIEEEEWWWW!! Die resultaten..
39% eet het op?! BAH!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 23:11

takkie_muis schreef:
Kanelly schreef:

Helaas een tik van mij , lichaam zit onder de littekens maar kan niet stoppen ermee. Voel de pijn.als ik het korstje eraf trek.niet eens meer , wees blij dat je die tik niet hebt...

Ach tik, ik weet het niet.
Maar ben dol op wondjes en korstjes :j

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 23:22

Oh haha wat een topic!

Ik moet meteen denken aan mijn nichtje die vroeger altijd volhield dat niet in je neuspeuteren zonde is, want het waren de groenten van de avond er voor die er inzaten en ze vond het zonde die niet te recyclen :')

Ik heb er geen voorbeeld aan genomen _O-

Even een on topic vraag, hoe kan je nou in hemelsnaam een balletje rollen van snot? Kan mij er geen voorstelling van maken brrrr. :')
Laatst bijgewerkt door Eydis op 17-10-11 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 23:28

Ik heb mezelf aangeleerd tijdens college ( @ TU Delft) niet meer om me heen te kijken. Want er zit geheid iemand uit zijn neus te eten.

Weet ik trouwens nog een mooi genant moment van.. De docent pikte een aantal mensen uit het publiek om een mening te peilen. Hij wees een kerel aan die een beetje naar beneden zat te kijken. Hij had niet door dat de docent tegen hem praatte. Inmiddels keek ongeveer de hele zaal naar hem. Hij merkt dat de docent tegen hem praat, kijkt op, en de hele zaal is er getuige van dat hij een snotje in zijn mond steekt, waarop de hele zaal tegelijkertijd een kreet van walging slaakt :') docent heeft maar iemand anders gekozen

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 05:58

Wat genant marga, staat die knul er even op...

Eten heb ik mezelf als beginnende tiener afgeleerd door te bedenken wat er onder de nagels zit aan vuil en bacteriën.
Niet het snot dat ik vies vond maar wel bacteriën die je opdoet op toilet, deurklinken etc etc

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 06:48

whahaha magrathea, geweldig ahhhhhhhhhhhh arme jongen :-)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:32

Ik schiet propjes als ik in de auto zit, in de file is het helemaal erg.. :o Thuis zit ik nagenoeg nooit in mn neus.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:44

Ik zit regelmatig met mijn vingers in m'n neus, irritante aangeleerde gewoonte door mijn neusring. Zit steeds aan het ding te draaien. Terwijl ik hem toch al vanaf mijn 14e in mijn neus heb (ben nu 34). Maar ik denk niet dat ik het opeet (denken, omdat ik het niet bewust doe) omdat ik juist door het ringetje vaak met een zakdoekje mijn neus schoonmaak. Er zullen maar snotjes aan het ding blijven hangen, ieuw! (dat is dan dus te zien :D ). Hierdoor is mijn neus eigenlijk altijd "leeg" en valt er weinig te eten :D

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 17:19

Ik vind peuteren heerlijk :o
Smeer het daarna op een vaste plek onder de tafel en als de bal te groot word haal ik hem weg, bekijk het resultaat eens goed :') (is altijd mooi glad aan de onderkant) en gooi het daarna in een leeg blikje. Nog ff mee schudden zodat je het goed hoort en dan in de vuilnisbak. (meteen in de vuilnisbak is minder omslachtig maarja :P )

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 17:27

Zonnebloem, echt? :=

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 17:29

Wat een ontzettend grappig topic!

Ik had een meisje in de klas, die waneer je met haar in gesprek was gewoon ging neuuspeuteren :j. Daarna ging ze het bekijken en dan at ze het op. Dit deed ze gewoon bij iedereen....

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 17:32

ik heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien is dit al eerder gemeld: Het schijnt gezond te zijn om het op te eten, heb ik pas een artikel over gelezen. Het had er geloof ik mee te maken dat ziekte kiemen in je neus bleven steken. Als je ze dan opeet bouw je meer weerstand of en is de kans kleiner dat je ziek wordt.

Vond het een erg interessant artikel en het klonk erg logisch, maar desondanks eet ik nog steeds mijn snotjes niet op.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:52

ik vind het eerlijk gezegd viezer om het ergens aan af te smeren (iehl..tafel, bed, stoel, muur.. jak!) dan om t op te eten.. ik bedoel..serieus.. dan zit dat vieze snotje daar ergens aan de tafel gesmeerd..
brrrrrr rillingen

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:53

:o

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:59

Gatverdamme dat opeten :wow: had ik niet verwacht dat zoveel dat doen, ik niet, wel haal ik mijn neus op z'n tijd leeg maar dit doe ik vaak onder de douche, komt altijd een hoop zwart uit van het werk _O- ik ken wel een jongen, vies jongetje, die zit altijd uitgebreid zijn neus leeg te halen tijdens lunchpauze en vreet 't daarna op :roll: neem dan meer eten mee..

en als je hem betrapt gaat hij nog lopen ontkennen ook terwijl je het live vol afschuw zit te volgenr

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:58

ik peuter ook weleens in mijn neus :9k Heb toen straks ook zitten peuteren en kreeg net een bloedneus maar dat is alweer gestopt met bloeden :))

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:59

knuffeldier schreef:
ik heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien is dit al eerder gemeld: Het schijnt gezond te zijn om het op te eten, heb ik pas een artikel over gelezen. Het had er geloof ik mee te maken dat ziekte kiemen in je neus bleven steken. Als je ze dan opeet bouw je meer weerstand of en is de kans kleiner dat je ziek wordt.

Vond het een erg interessant artikel en het klonk erg logisch, maar desondanks eet ik nog steeds mijn snotjes niet op.

hmm snap niet dat ik dan nog zo vaak ziek ben eerlijk gezegd :')