Hoe een leuk potje verstoppertje... *update+foto's pag 21*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nousa

Re: Hoe een leuk potje verstoppertje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 16:17

Pfff wat een verhaal :(

Heel veel sterkte! Ik hoop dat je spoedig en volledig mag herstellen!!

:(:)

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 16:28

Ik heb patricia vandaag weer over de telefoon gesproken en ben gisteren bij haar geweest.
Het gaat wel oke, vandaag al weer beter als gisteren.
Gisteren haar voet in de 90 graden stand kunnen zetten die nodig is om de boel te kunnen gipsen zonder pijn. Maar helaas vanwege een iets te fanatieke poging om uit bed te komen is d'r voer weer wat ongezwollen en lukt het dus niet helemaal.
Zodra d'r voet in het gips zit kan ze langzaamaan weer wat meer.
Ze heeft nog steeds een kamer zonder internet, maar was al fanatiek aan het bedenken hoe ze d'r kamer uit kon met laptop en in de relax ruimte kon zitten en bokken.
Dus jullie zullen snel weer van haar zelf horen.. ;)

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 16:31

Wat een gebeurtenis zeg! Heel veel sterkte gewenst..

Hoe is het nu naast je voet eigenlijk met je knie? Of heb ik daar overheen gelezen? Mijn knieschijf is ook uit de kom geweest en ik weet hoe pijnlijk dat is. Al zal dat waarschijnlijk in het niet vallen bij je voet!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 16:33

Wat leuk dat ze met een paar bokkers contact heeft :)

Ik hoop dat de zwelling gauw afneemt en dat de pijn minder word

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 16:49

Jeetje wat heftig! Gelukkig is de operatie goed gegaan. Hopelijk neemt de zwelling gauw af, zoda ze gips kan krijgen. Misschien da ze daarna weer wat meer kan :)
Zou wel erg fijn voor dr zijn!

Wat prettig dat we af en toe een update krijgen, van een lieve vriendin van dr, zodat wij ook op de hoogte blijven.
Wens er maar enorm veel sterkte en we hopen binnenkort weer is wat van dr te horen.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 17:32

Is er een adres voor een kaartje :) zou toch leuk wezen als ze kaartjes krijgt terwijl ze van niets weet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 17:33

Ik had haar inderdaad ook heel even aan de telefoon en ze was al fanatiek bezig een verpleegkundige te charteren om haar met laptop en al naar een plekje te rijden waar wél internetverbinding is :D

Fijn dat je een wat uitgebreidere update hebt P_tries :)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 19:52

Oh telaat eempiej, kep t al gezien :P

Ik kan nu niet alles bijlezen, zit op een openbare computer in de hal van het AMC, bij gebrek aan draadloze-ontvangst (grr frustratie..) Als ik straks thuis ben zal ik alles doorlezen en antwoorden, nu kan ik iig even een update doen.

Naja, vrijdag rond 12.45 uur kwamen de zusters dat ik NU naar beneden moest.. Ik had nog net tijd om mijn moeder te bellen, vriendje kon niet eens meer... naar beneden, infuus, katheter met zenuw-block in mijn been en de hele reutemetuet.. Ik vroeg aarn de co-assistente of ze enig idee had hoelang het ongeveer ging duren.. uur of 2 dacht ze... juist.
Bijna 6 uu rlaten waren ze klaar. Toen ik bijkwam had ik echt ontzettend veel pijn.. Ze hebben ter plekke de gipsspalk weer verwijderd en me helemaal volgepompt met pijnstillers. Ik was er niet heel best aan toen op dat moment, het was zoveel in een keer dat ik een ademstilstand kreeg. Heel raar en heel bewust meegemaakt, en nee, helemaal niet eng.. Maargoed, ze zijn daar heel snel bij je dus toen het voor mijn ogen zwart werd grepen zij gauw in, waardoor alles redelijk snel weer onder controle was. Al met al heb ik daar uiteindelijk nog 7 uur gelegen.. Uiteindelijk lag ik om 02.00 uur op zaal (naja, ik had een eigen kamer)
Zaterdag was een rotdag. Veel pijn en ik voelde me ontzettend ellendig... Toen de dokter kwam het eea doorgepraat. Hij heeft 3 platen en 19 schroeven moeten gebruiken om de boel aan elkaar te krijgen, waarbij er 4 schroeven zijn gebruikt voor nog losse delen. Het was heel ernstig verbrijzeld en de arts was blij dat hij me in het AMC heeft geopereerd en niet in het Flevoziekenhuis in Almere. Zondag ging het ietsje beter en vanmorgen werd ik wakker zonder pijn. Aha dacht ik, weg met die toeters en bellen en ik wil douchen. Sja als ik iets in mijn hoofd heb O:) In de nacht had ik al gevraagd of ze de zenuwblock niet meer bij wilde vullen als die leeg zou zijn (zijn spuiten die op een pomp gaan) en dat ging prima. Vanmorgen ging dus ook daadwerkelijk alles eraf en was ik VRIJ! Ik heb heerlijk gedoucht ( wel 3x mn haar gewassen haha) maar werd wel met mn neus op de feiten gedrukt, want het deed wel zeer allemaal. Moet gewoon ff rustig aan doen.. das niets voor mij, rustig aan doen.

Morgen gaan ze de wonden weer bekijken. Als ze droog zijn (duim mee, nu lekker ze nog..) dan mag er gips omheen en mag ik ws naar huis!! Hoop dat mn volgende berichtje vanuit huis zal zijn.

Nu ga ik weer naar boven. Zit nu in de ziekenhuishal op een openbare computer, het draadloze netwerk doet het niet op de afdeling waar ik nu lig. T is allemaal nog doodvermoeiend, moet moeite doen om mn ogen open te houden. Bedankt allemaal voor alle lieve berichtjes, ik ga zodra ik thuis ben uitgebreid antwoorden!!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:55

Oh gos meid, allemaal heel heftig zo te lezen. Heel veel beterschap, ik leef met je mee. :(:)

Heerlijk om ff te douchen!
En natuurlijk gefeliciteerd met je oranje kleurtje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:56

Fijn om je even online te zien Patries!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:01

Fijn om weer een update van jezelf te lezen. Je hebt het dus behoorlijk voor je kiezen gehad, allemachtig. Hopelijk zijn je wonden morgen mooi droog en lezen we snel een update vanuit je eigen huis!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:15

Wat een verhaal! Heel veel beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:24

Fijn om te lezen Tries!
We duimen hier onwijs hard voor je!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:51

Jeetje.. niet niks! Het zou wel heel fijn zijn als ze droog zijn, dat je gips erom heen kan krijgen en dan lekker thuis uitrusten en niks doen!
Das toch prettiger dan in het ziekenhuis.. Alhoewel.. de zorg is soms best fijn! :)

Ben nog steeds voor je aan het duimen dat je snel naar huis kan, dat je daar je rust kan nemen!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:55

Wat dapper dat je even naar de ziekenhuishal bent gegaan om ons een update te geven. Laat de zusters en artsen maar goed voor je zorgen, des te eerder ben je thuis!!

Marnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:10

Zo, de heren/dames doktoren hebben hard aan je moeten knutselen zeg.
En wat eng van die ademstilstand. Gelukkig heb je het zelf niet zo ervaren.
Ik duim natuurlijk mee voor droge wonden. :j

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:20

Wat een ellende heb je dan zomaar voor de kiezen.. Arme jij.... Ik hoop dat je nu snel weer opknapt de genezing voorspoedig verloopt.. Heel veel beterschap.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:55

Aaah dat meen je niet Patries, het is niet leuk meer hoeveel pech je al hebt gehad. Ik hoop echt dat je straks zonder pijn weer kan lopen ,zonder al te veel complicaties! Heeeeel veel beterschap!!

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:01

Pff, wat heftig zeg patries! Fijn dat de operatie iig goed gelukt is. Hopen dat je snel weer lekker naar huis mag en dan er weer volop tegenaan op het moment dat de revalidatie start. Maar nu eerst even lekker bijkomen!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:47

Jemig zeg! Het klinkt allemaal behoorlijk ingrijpend!

Ik duim mee dat je snel naar huis mag!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:47

Patricia,
Na bijna de gehele topic door gelezen te hebben, hoop ik zeer van harte dat je er snel weer boven op bent en er niet al te veel hinder van ondervind bij je dagelijkse werkzaamheden.

Heel veel beterschap en duim voor je dat alles maar voorspoedig mag genezen

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 00:27

Fijn dat je zelf een update gegeven hebt. Dat lijkt me wel schrikken zo'n ademstilstand. Zal voor je duimen dat je snel naar huis mag.

Cin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 05:43

Jeetje wat een verhaal weer Patries. Maar wel fijn om even van je te horen. We zullen met zijn allen voor je duimen dat je snel naar je eigen huisje mag, want dat is tenslotte het allerfijnste.

Nogmaals heel veel sterkte met alles.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 05:45

Wat een verhaal zeg! Zoiets verwacht je inderdaad niet na een spelletje verstoppertje.
Ik duim hier alvast mee voor een spoedig en vlot herstel. Allemaal nogal wat hoor, zo'n
serieuze revalidatie. Heel veel succes met alles en hopelijk komt het weer helemaal goed! :(:)

buukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 08:38

Sjonge wat een verhaal!!
Ontzettend veel beterschap en ik hoop dat je snel naar huis mag!