Hoe krijg je het toch voor mekaar vraag ik me dan af....

Ik weet nog wel dat ik een keer zo'n dropbal/kogel had ingeslikt (die moet je gewoon op sabbelen, maar ik slikte hem per ongeluk in) maar die kwam dus in m'n luchtpijp... Dat deed best pijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Maaikee43 schreef:Zou het ook kunnen zijn dat ik hem uit kots. Want heb het gevoel dat ik zo moet spugen, aangezien ik iedere keer water in mijn mond krijg enzo.
Ff zonder grappen en grollen, wellicht zit ie vast in je slokdarm, dan zou ik wel even contact opnemen met je ha.
Wat een flauwe mensen hier zeg!
MamboBeach schreef:Joolien schreef:
Ff zonder grappen en grollen, wellicht zit ie vast in je slokdarm, dan zou ik wel even contact opnemen met je ha.
Wat een flauwe mensen hier zeg!
Serieus, ik zou wel even een dokter informeren.![]()
Waar is TS eigenlijk?
tyleysmiley schreef:Weet niet meer zeker bij welk programma dat was,volgens mij Jackass,maar daar had toen zo'n kerel zo'n ijzer speelgoedautootje er van achter ingedouwd,ging toen met één of andere rotsmoes naar het ziekenhuis.
Nouououou,ik vergeet nooit dat gezicht van die arts toen hij die rontgenfoto te zien kreeg![]()
ts:sterkte hoor,hopelijk is je bestekcassette nog compleet??
Joolien schreef:Geen idee. Maar als ze constant vocht in haar mond krijgt is dat geen goed teken
Cyntje schreef:Die is gisteravond misschien alsnog op de eerste hulp beland?
tyleysmiley schreef:Weet niet meer zeker bij welk programma dat was,volgens mij Jackass,maar daar had toen zo'n kerel zo'n ijzer speelgoedautootje er van achter ingedouwd,ging toen met één of andere rotsmoes naar het ziekenhuis.
Nouououou,ik vergeet nooit dat gezicht van die arts toen hij die rontgenfoto te zien kreeg![]()
ts:sterkte hoor,hopelijk is je bestekcassette nog compleet??